ראיתי מספר משחקים במקביל הלילה

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממש שורה על כל משחק

הלייקרס שיחקו את המשחק הגרוע ביותר שאני זוכר מהם כבר כמה עונות.

יוסטון עם ניצחון נוסף ועם הניצחון של גולדן, הלייקרס מסתבכים במשולש הזה.

בולס קקי.

פיניקס פשוט לא מתחברים וברור שההרכב הזה של דוראנט, בוקר וביל פשוט לא עובד ולטעמי זה הרבה גם באשמת ווגל.

ו... וומבי! וואו.
איזה מסכנה תהיה הליגה הזאת בעוד 2-3 עונות
 

anfield1

Member
זה היה ניצחון עצום של אוקלהומה. בלי שיי לשחק ככה. כל הכבוד.
גורם לי גם הרבה לחשוב על ג'וש גידי, איפה הוא מתחבר בפאזל הזה.
כששיי בחוץ, גידי נוגע הרבה יותר בכדור. ב2 המשחקים האחרונים הוא היה פשוט מצוין. כשהוא עם הכדור הוא יודע לעשות הרבה דברים חיוביים, אם זה דריבל וזריקה מחצי מרחק, או חדירה או הוצאה, יש לו מסירות מעולות וקבלת ההחלטות שלו טובה.
כשהוא בלי הכדור, הוא ממתין על השלוש, היריבות נותנות לו מרווח כי הן מרוכזות בלצופף את האמצע נגד החדירות של שיי ו-וויליאמס, ואז הוא נהיה כמו שוטר וזה הנקודה הכי גרועה במשחק שלו - הזריקות לשלוש.
דיאגנול צריך לחשוב איך הוא משלב את הדברים האלה יחד. אני חושב שגידי צריך יותר לגעת בכדור גם כשההרכב ה1 בפנים. שיי יכול לקבל את הכדור לדריבל במקום להתחיל את ההתקפה כאילו מעמדת הרכז.
 

Rapgamer

Well-known member
היו משחקים טובים והמערב רועש וגועש.
מינסוטה השיגה ניצחון גדול בדנבר שהיה אפילו דומיננטי באופן מפתיע. הפציעה של טאונס גרמה לי קצת לוותר מבחינה מנטלית על המירוץ למקום הראשון. מזל שלוולבס זה לא ממש הזיז, הגנת הברזל עומדת בעינה ומייק קונלי מעלה הילוך בצורה מרשימה. 4 משחקים של 20+נקודות היו לו העונה- כולם ב10 המשחקים האחרונים. איזה נכס. נאז ריד מראה שהוא בשל לstarting spot ומקדניאלס את אלכסנדר ווקר דואגים שלפחות אחד יהיה חם בכל משחק נתון.
דנבר מפסידה משחק שני ברצף אצלה בבית ונעצרת על פחות מ100 נקודות בשני המקרים. החיסרון של מורי משפיע מאוד על היכולת שלהם להניע כדור אחרי שמגיעה עזרה על יוקיץ'.

הייתי הותן קרדיט לאינדיאנה יותר מאשר מלכלך על הלייקרס בהקשר הזה. הטרייד על סיאקם שינה קצת את האופי שלהם. מי שזוכר שבתחילת העונה הם שיחקו בקצב מטורף, קלעו בלי הפסקה אבל גם לא היו יכולים לשמור על אף אחד. מאז נייסמית' קודם לחמישייה, סיאקם הגיע ויחד עם טרנר זו שלישייה שמאזנת קצת את הגנת הצבע והריבאונד שלהם. זו קבוצה מעט יותר קונבנציונלית ולדעתי גם עם תקרה גבוהה יותר.

הקליפרס השיגו ניצחון קשה באורלנדו שקצת הזכיר את הניצחון הקודם שלהם בפילדלפיה. סקור נמוך, רמת ביצוע לא מבריקה ואיכשהו קוואי וג'ורג' מחלצים אותם בסיום.

קליבלנד ממשיכים להיות סופר מוזרים- מיצ'ל חזר מפציעה ובקושי נגע בכדור, ג'ארט אלן סגר את המשחק על הספל והמפתחות הלכו לגארלנד ומובלי שהובילו לניצחון דחוק מול פילי. שלשה של מובלי 28 שניות לסיום הכריעה את המשחק (ממינוס 1 לפלוס 2). הפלייאוף מתקרב ולדעתי הם עדיין לא יודעים מי הם.
פיללפיה ממשיכה לאבד גובה וכנראה תסיים במקום השמיני, עם משחק פלייאין שיכריע האם תברח ממצ'אפ מול בוסטון בסיבוב הראשון.

אוקלהומה- פיניקס: מסכים עם אנפילד, משחק סופר מעודד של הת'אנדרס וגידי שהיה הodd man out במשך רוב העונה מצליח להביא את האיכויות שלו הרבה יותר בחסרונו של שיי. הכדור זז, ההגנה הייתה מתואמת, קשה היה לנחש שאוקלהומה משחקת בלי הכוכב שלה.
אגב אני מוכן לקחת את הW על הזריקות הרעות של דורט במשך השנים, הצעתי לך להתאזר בסבלנות והנה זה מתחבר עם יכולת 3&D מהשורה הראשונה בליגה.
הסאנס הגיע למשחק אחרי ניצחון מעודד מול דנבר אבל הם פשוט לא מצליחים לחבר שבוע רצוף של כדורסל טוב. ברור שזו יריבת סיבוב ראשון מסוכנת (אם תגיע לסיבוב הראשון) אבל קשה לראות מצב שהם מנצחים כמה סדרות אחת אחרי השנייה.

יוסטון מנצחת 11 רצוף כזכור בלי שנגון. האמת- מדהים. אמנם רוב המשחקים מול קבוצות חלשות אבל זה לא משנה, תחשבו שזה בערך חצי מהמשחקים שיוסטון ניצחה בעונה שלמה בעונה שעברה. ג'יילן גרין בקפיצת מדרגה משמעותית אבל הם פשוט הפכו לקבוצת כדורסל רצינית שמעריכה פוזשנים, יודעת לתקשר, משחקת חזק. העונה הם קצת איחרו את הרכבת כדי לבקר בפלייאוף כנראה, למרות שגם משחק פלייאין או שניים בהחלט עשויים לבגר אותם להמשך.
אני לא רואה אותם מספיק כדי לדעת האם הנוכחות של שנגון מגבילה בצורה מסוימת את גרין (שהמריא ממש בסמוך לפציעה של שנגון), לפחות על הנייר יש להם כל מה שצריך כדי להפוך לעוד קבוצה איכותית במערב כבר בעונה הבאה.

ספרס- ניקס: איזה בונבון, אחד המשחקים הטובים שהיו השנה שלצערי ראיתי רק מהרבע הרביעי ולא מוקדם יותר. ברנסון מצטרף למועדון ה60 נקודות והשמירות הכפולות שהספרס הביאו עליו בהארכה סוג של הוכיחו את עצמן (הניקס כן הגיעו למבטים טובים משלוש אבל החטיאו). בצד השני וומבי קלע מהאוויר, מהים ומהיבשה בדרך לאחד המשחקים הכי מרשימים שהיו בקריירה שלו עד כה, כולל סלים גדולים בקלאץ'.
הספרס מתגבשים לכדי קבוצה אמיתית והם ניצחו כבר 3 ברצף, נראה שהם בדרך לתפוס כמה מקבוצות הטנקינג שנמצאות בינתיים מעליהם בטבלה.
 

anfield1

Member
לא ראיתי את השיפור הזה מגיע בהקשר של דורט.
הוא הפך להיות שוטר מצוין. כנראה עבד מאוד קשה והצליח. הלוואי גידי היה משדרג ככה את הקליעה לשלוש. אולי בעתיד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא ראיתי את השיפור הזה מגיע בהקשר של דורט.
הוא הפך להיות שוטר מצוין. כנראה עבד מאוד קשה והצליח. הלוואי גידי היה משדרג ככה את הקליעה לשלוש. אולי בעתיד.
יהיה מעניין לראות לאן הקריירה של גידי תתפתח.
העונה נראה שהוא עשה צעד אחורה אבל עדיין הוא אמור להיות הצלע השלישית שתוביל את הקבוצה הזאת בשנים הקרובות.
המיני שערוריה שהיתה העונה סביבו הוכיחה שהראש שלו לא בהכרח רק בכדורסל ולכן למרות הציפיות ממנו, לא אופתע אם בקבוצה יחליטו להיפרד ממנו בטרייד תמורת שחקן עם אופי יותר סולידי.
 

Rapgamer

Well-known member
יהיה מעניין לראות לאן הקריירה של גידי תתפתח.
העונה נראה שהוא עשה צעד אחורה אבל עדיין הוא אמור להיות הצלע השלישית שתוביל את הקבוצה הזאת בשנים הקרובות.
המיני שערוריה שהיתה העונה סביבו הוכיחה שהראש שלו לא בהכרח רק בכדורסל ולכן למרות הציפיות ממנו, לא אופתע אם בקבוצה יחליטו להיפרד ממנו בטרייד תמורת שחקן עם אופי יותר סולידי.
לא מצפה מגידי להיות צלע שלישית כי יש לתאנדרס שלישייה שהיא rock solid. ג'יילן וויליאמס עדיין לא household name אבל הוא בהחלט יהפוך לכזה אם התאנדרס יעשו ריצת פלייאוף ארוכה. יש מצב שהוא השחקן הכי אנדרייטד בליגה בקרב האוהד הממוצע.
 

anfield1

Member
מחזק...
עד תחילת מרץ הייתי אומר אפילו שזה הרגיש לי שגידי ודאי לטרייד בקיץ. לא בגלל שהוא לא שחקן טוב, אלא בגלל שההתאמה שלו לקבוצה לא טובה. הוא שחקן שצריך להתחיל התקפות בtop of the key. שיי וג'יילן וויליאמס הם גם כאלה. ההתאמה בין שלושתם לא אידיאלית וזה ברור לחלוטין שגידי פחות טוב משניהם, התקפית והגנתית.

ג'יילן וויליאמס עוד לא מקבל את ההכרה שהוא ראוי לה, זה בסדר גמור. אנשים מחכים לראות תרומה בפלייאוף וזה עניין של זמן עד שהוא יפרוץ באספקט הזה.
נגיד את זה כך, שיי לא היה טוב כמוהו בשנה ה2 שלו בNBA. נראה איך זה ימשיך מפה.
רק מקווה שזה לא יתפרק כי ג'יילן ירצה להיות אלפא או קשקוש כזה.
המועדון גם צריך להיות ערוך להארכות חוזה של וויליאמס וצ'אט. זה ייגמר במקס על 3 שחקנים ולא ישאיר הרבה תמרון על יתר הסגל.
 
למעלה