ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש
ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש
בynet:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5597838,00.html
קטע מהראיון:
"...אנחנו יושבים עם הספרדים ומנסים למצוא פתרונות. עד דצמבר יתחילו נסיעות ישירות מירושלים לתחנת ההגנה בת"א, ועד ספטמבר הבא ייפתח החשמול לאורך כל תל־אביב ועד אזור סבידור. זה האזור הכי מורכב לעבודה".
מתי תסירו את ההגבלה על 400 נוסעים בכל רכבת מירושלים, שיכולה להסיע 1,000, והשאירה כבר לא מעט פעמים נוסעים על הרציף?
"את ההגבלה קבעה המשטרה, עד שנשלים הצטיידות בציוד לחילוץ נוסעים מהמנהרות. קיבלנו תקציב של 200 מיליון שקל, המשטרה דרשה ציוד בשווי 225 מיליון שקל. ההפרש הגיע מתקציב הרכבת. האספקה תושלם בנובמבר, ועד שהקו ייפתח לת"א המגבלה תוסר".
ראיון עם מנכ״ל הרכבת החדש
בynet:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5597838,00.html
קטע מהראיון:
"...אנחנו יושבים עם הספרדים ומנסים למצוא פתרונות. עד דצמבר יתחילו נסיעות ישירות מירושלים לתחנת ההגנה בת"א, ועד ספטמבר הבא ייפתח החשמול לאורך כל תל־אביב ועד אזור סבידור. זה האזור הכי מורכב לעבודה".
מתי תסירו את ההגבלה על 400 נוסעים בכל רכבת מירושלים, שיכולה להסיע 1,000, והשאירה כבר לא מעט פעמים נוסעים על הרציף?
"את ההגבלה קבעה המשטרה, עד שנשלים הצטיידות בציוד לחילוץ נוסעים מהמנהרות. קיבלנו תקציב של 200 מיליון שקל, המשטרה דרשה ציוד בשווי 225 מיליון שקל. ההפרש הגיע מתקציב הרכבת. האספקה תושלם בנובמבר, ועד שהקו ייפתח לת"א המגבלה תוסר".