קרובת משפחה ננשכה בצורה רצינית על ידי כלב כשהלכה ברחוב

luvlife

New member
קרובת משפחה ננשכה בצורה רצינית על ידי כלב כשהלכה ברחוב

האישה הלכה לתומה ברחוב, עם תינוק בן כמה ימים במנשא, כאשר כלב שהיה על רצועה ארוכה אך ללא מחסום תקף אותה ונשך אותה קשות ברגלה. בעל הכלב התנצל וגם הזמין אמבולנס. הכלב נלקח להסגר. מדובר בכלב עם היסטוריה של נשיכות. האם מישהו יכול לייעץ איך להתקדם במישור החוקי? האם נהוג להגיש תלונה במשטרה? האם ואיך מגישים תביעת נזיקין נגד בעל הכלב? מעבר לכך, כל עצה בנושא הקשור לסוג מקרה שכזה תתקבל בברכה. תודה.
 

Arana

Active member
מנהל
ניתן להגיש תלונה במשטרה

בגין עבירה על סעיף 338(6) לחוק העונשין.
במקרה כזה ייתכן ויוחלט לחקור את בעל הכלב, ובהתאם לתוצאות החקירה אף להעמידו לדין.
קרובתך צריכה לחשוב איזו תכלית היא רוצה להשיג ב"התקדמות במישור החוקי": תלונה במשטרה לא תשיג עבורה פיצוי כספי, אם זה מה שרלוונטי עבורה, אם כי במשפט פלילי ביהמ"ש יכול לפסוק פיצוי לנפגע. אבל היא כן תוכל להשתמש בפסק הדין (אם יתקיים משפט) ו/או לצלם את תיק החקירה (לאחר שהתיק מסתיים) כדי לעשות בהם שימוש בתביעת נזיקין.
לגבי תביעת נזיקין רצוי להתייעץ עם עו"ד באופן פרטני.
 
אני בספק שיש היסטוריה של "נשיכות"

כי כלב מעל גיל 3 חודשים שנשך וגרם לחבלה יוגדר ככלב מסוכן, ולא יצא מהסגר כל כך בקלות לאחר נשיכה נוספת. אלא אם כן זו כלבה, קוראים לה קאיה והיא שייכת לראש הממשלה. זו כלבה עם פריווילגיות.
בכל אופן, אני מטפל בתיקי נשיכות כלבים. אחד הלקוחות שלי הוא עו"ד בעצמו, שננשך ע"י כלב יוצא יחידת עוקץ ונגרמו לו חבלות די רציניות. ניתן לטפל בכך הן במישור הפלילי (טיפול שאני לא ממליץ עליו ברוב המקרים), והן במישור של תביעת נזיקין, בהתאם לפגיעות שנגרמו.
 
למעלה