קרב - פסטיגל. המנצחים הגדולים!

PardoFM

New member
קרב - פסטיגל. המנצחים הגדולים!

ואנחנו ממשיכים עם, קצת קרבות נוספים של פסטיגל. והפעם לא רשמתי דו קרבים, כי לא מדובר בקרב אחד על אחד בין זמר לזמר, אלא קרב בין שיר לשיר, של אותם זמרים.

לאורך תחרויות פסטיגלים, היו ארבעה דמויות שזכו להצלחה גדולה, כשכל אחד מהם זכה ליותר מ2 זכיות, בתחרות הפסטיגל. שניים מהם מחזיקים ב3 ניצחונות ושניים האחרים מחזיקים את שיא הפסטיגל במספר הזכיות שעומד על 4 כל אחד. חלקם זכו לבד, וחלקם התחילו בזכייה בצוותא עם מישהו אחר ואנחנו נבחן אצל כל הארבעה מה בינכם השיר האולטימטיבי של כל אחד ואחד מהם. כל אחד עם השירים הזוכים שלו.

והמשתתפים הם:

יעל בר זוהר,אמיר פי גוטמן, אליענה תדהר ואדם.
 

PardoFM

New member
הקרב הראשון - יעל בר זוהר

אנחנו מתחילים עם "הסגנים" של הזכיות. שיש להם 3 זכיות כל אחד. הראשונה, היא יעל בר זוהר. את האמת, הזכייה הראשונה של יעל, היא צריכה להגיד תודה לגיל ססובר, שבפסטיגל של 1996. זכה, אך בעיקבות החברות שהייתה להם. החליט לוותר ליעל על הזכייה. השיר הזה נכתב על ידי אהוד מנור והולחן על ידי קובי אושרת

1. החיים הם קרקס - יעל בר זוהר

השיר השני, נכתב על ידי יואב גינאי והולחן על ידי צביקה פיק שהופיע בפסטיגל של 1999(פסטיגל המילניום)

2. כוכב האהבה - יעל בר זוהר

השיר השלישי הגיע מיד אחר כך בפסטיגל הראשון של שנת 2000. "צעצוע של פסטיגל". שיר שנכתב והולחן על ידי אילן ליבוביץ'

3.





 
אין על החיים הם קרקס!

האמת לא ידעתי שגיל ססובר ויתר על הזכייה בשבילה- יפה מצידו...
חבל שמיכל ינאי לא התמודדה באותה שנה, בטח היא הייתה זוכה
 

PardoFM

New member
הבחירה שלי

אני מעדיף את השיר השלישי, קרב קשה עם "החיים הם קרקס". אבל אני בוחר ב"פיה הקסומה
 

PardoFM

New member
קרב פסטיגל 2! אמיר פיי גוטמן

הזמר הבא התחיל כאמור בקריירה של להקת בנים, עם "היי פייב", אך גם הופיע בפסטיגל כשהוא שר סולו. וגם שם הוא זכה להצלחה עם ניצחון בודד ועם שני שירים של היי פייב קודמים. גם אמיר פיי גוטמן מחזיק 3 זכיות בפסטיגל.


השיר הראשון, הוא כנראה המוכר ביותר של אמיר, ובכלל של היי פייב גם מחוץ לפסטיגל. ובכלל שיר שאם אומרים לנו את השם "פסטיגל", זה אחד השירים הראשונים ששומעים עליו. שיר שכתב והולחן על ידי אמיר פיי גוטמן. לפסטיגל של שנת 1998.

1. קטן, זה הכי כיף בעולם - היי פייב

השיר הבא נכתב גם הוא על ידי אמיר, שהופיע פסטיגל קודם לכן. פסטיגל 1997. שהנושא שלה היה "לונה פארק"

2. עולם אגדה - היי פייב

הפסטיגל האחרון של היי פייב, היה בשנות 2000. שם הם היו כבר ארבעה חברים בלבד. ולאמיר לקח 7 שנים עד שחזר להופיע בפסטיגלים, הפעם בתור עצמו. וגם בו הוא ניצח. עם שיר שכתב לבדו והלחין ביחד עם טל פורר לפסטיגל של שנת 2007, שהנושא שלו היה "זמן"

3. אל תוותר - אמיר פיי גוטמן





 

אורישקי

New member
קטן זה הכי כיף בעולם
מעבר לזה שזו קלאסיקה

זה גם שיר שהוא כל כך נכון ותמיד מצליח לרגש אותי.
&nbsp
אוהב גם את שני השירים האחרים אבל
 

PardoFM

New member
"קטן זה הכי כיף בעולם", אכן קלאסיקה לכן גם אני בוחר בו

 

PardoFM

New member
קרב 3 - אדם!

ואנחנו עוברים לשני שיאני הזכיות. נתחיל במבוגר מבין שניהם. שסופר 4 זכיות רצופות, אחד אחרי השני. והוא אדם

הפעם נעשה את זה לפי סדר. הראשון נכתב על ידי אלונה קמחי והלחן של יזהר אשדות, לפסטיגל של 1987. שיר שניצח גם את "40" של עופרה חזה וגם את "הדגל שלי" של עדנה לב. שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאם

1. לא לוקח בקלות - אדם
https://www.youtube.com/watch?v=h9aeiURab7M


השיר השני, הוא הפייבוריט שלי. שיר שנכתב על ידי אהוד מנור והלחן של הנרי ברטר. שיר מתוך פסטיגל 1988. שיר שניצח את רבקה זוהר ואת גידי גוב שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאם.(מצטער על האיכות בהתחלה, אני מחפש את הביצועים מהפסטיגלים)

2. אל תשכח - אדם
https://www.youtube.com/watch?v=Cn5HRysAhYw


השיר השלישי, לפסטיגל של 1989. שנכתב גם הוא כל ידי אהוד מנור, והלחן גם של הנרי בריטר. כנראה שהרכב מנצח, לא מחליפים וכאמור, הוא לקח את הזכייה השלישית גם הפעם.

3. כמו גיבור מצוייר - אדם
https://www.youtube.com/watch?v=jDB8v2wlmd4

ומסתבר שאצל אדם, שגם אם מחליפים הרכב, מצליחים. השיר הבא שלו שזכה בפסטיגל של 1990. נכתב על ידי שמרית אור והלחן של דן שאול

4.הנשיקה הצרפתית - אדם
https://www.youtube.com/watch?v=9TP96vuGGck



 

PardoFM

New member
קרב פסטיגל 3 - אליאנה תדהר!

אנחנו עוברים לעשור אחרון, נכון שהשירים כרגע הם פחות טובים מהשנות האחרים. אבל יש את הכבוד המגיע ואלו גם שירים לא רעים סך הכל(לדעתי כן?). אנחנו עוברים למלכת הילדים של העשור האחרון, אליענה תדהר. שגם היא כמו אדם, לוקחת 4 ניצחונות רצוף, ואם הם לא מפסיקים את התחרות, אולי היינו מגיעים ליותר מ4.


אנחנו מתחילים עם אליענה תדהר בפסטיגל הראשון שהיא השתתפה בו, פסטיגל של שנת 2011, שהנושא שלו היה "משחקי מחשב/אינטרנט/סמארטפון". שביצעה יחד עם האיש שחשבו שהוא בן זוג שלה, תובל שפיר. שכנראה מאוד אוהב להיות לצד אליאנה כל כך שבשני הפסטיגלים הבאים הוא היה המקום השני שלה. אבל השיר הראשון זה השיר הזה, שהולחן על ידי אותו אמיר פיי (פרישר) גוטמן שבוסס עליו קרב אחד. אך השתתף גם בכתיבה יחד עם ניר ממון ונועה ברנר.

1. הילדים של העתיד - אליאנה תדהר ותובל שפיר

הפסטיגל הבא של שנת 2012. שנושאו היה "ריגול". גם זכה כאמור לזכייה של אליאנה תדהר, שנכתב על ידי אמיר פיי (פרישר) גוטמן ועל ידי ניר ממון והולחן גם על ידי אמיר.

2. אהבה גדולה - אליאנה תדהר

שיר הבא, הוא שיר שנכתב על ידי לורן דה פז לפסטיגל של שנת 2013. שהיה גרסה פסטיגלית לסרט "האלמנט החמישי".שנקרא "X פסטיגל".

3. מה זה משנה - אליאנה תדהר

בפסטיגל של 2014, שהיה גרסה פסטיגלית למשחקי הרעב(נקרא גם משחקי הפסטיגל)המקום השני שלה היה כבר הבן זוג האמיתי והעכשווי של אליאנה תדהר, לי בירן. תובל שפיר זכה רק למקום השלישי, גם את השיר הזה של אליאנה כתבה והלחינה לורן דה פז.

4. בדרך לאור - אליאנה תדהר







 
למעלה