קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
לא, אל תביא. בברור נראה שגלובס לקחו מ- YNET

גלובס, אתמול (!): "קצת קשה להצדיק את ההשקעה האדירה"
"הקו מוביל רק משאות מירדן לנמל חיפה" /"זה יעלה מאות שקלים בחודש לכל נוסע"
פמליית השר הגיעה לתחנה במכוניות, מסקנה: אף אחד לא ישתמש ברכבת...

וכל זה בשנת 2016, כן - אנחנו כבר לא ב-2008 (!!!) הכוונה לכתבת וידאו מאתמול שעוסקת לכאורה בנושא החשוב של הנגישות התחבורתית לתחנות רכבת העמק; בפועל - קשה למצוא משפט שאין בו שום דמגוגיה:

"שמו תחנות אוטובוס בשמש" (אולי היו צריכים להעביר לשם אקליפטוס בן 100 שיעשה צל?)

"למה עשו רק מסלול לאופניים ולא הוסיפו מסלול להולכי רגל ממגדל העמק?" (נו, כולה מרחק של 3 ק"מ..)

"למה תחנת עפולה פונה רק לכיוון דרום?" (אולי כי מדרום יש אזור ענק בבנייה ורחוב ראשי, ומצפון אין כלום? ואת האפשרות להוסיף עוד כניסה בעתיד כשיהיה בה צורך באמת שכל-כך קשה לדמיין?..)

ואחד מהפאנץ'-ליינים של המערכון הארוך: "ובקרוב נצטרך כולנו לשלם גם (!) על קווי האוטובוסים המקשרים שיביאו את הנוסעים" - פשוט נוק-אאוט.

ולא אביא אפילו קישור לכתבה הזאת, כי פשוט לא מגיע להם. "גלובס" תפס בשנה האחרונה את המושכות מידי טמקא בתור כלי התקשורת האנטי-רכבתי מס' 0. "כל המנהרות בקו לירושלים קרסו, עתיד הפרוייקט לוט בערפל!!!1" - זוכרים? אז גם זה היה בגלובס. וגם "החשיפה" שנועדה לטרפד את מכרז החשמול באה בדיוק מאותו המקור (חברת חקירות פרטית מטעם המתחרים כנגד SEMI, שפשוט סילפה דברים - ובמקרה או שלא במקרה פנתה דווקא לכלי התקשורת המדובר כדי שיפרסם את "השערוריה". האתר אכן פרסם, וכנראה אפילו די בשמחה. חבל שבית המשפט קלקל להם את החגיגה...)
לא, אל תביא. בברור נראה שגלובס לקחו מ- YNET
את כל הדברים הטובים.
 

cesium

New member
ברכבת אפשר היה גם להזמין רב קו דרך האתר

קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן
כן אז אחרי שאני ומשפחתי נסענו לתחנת רכבת בית שאן
אז פשוט לא יאומן לא רק שהחנייה מלאה עד 0 מקום וגם בלאגן גדול בתחנה עצמה בפנים לקח לנו שעה וקצת להנפקיד את הרב קו שהפעולה עצמה לקחה חצי דקה דקה ללא ספר שהיה עמוס ואף מפוצץ במקום ולגבי הרב קו ביררתי במודיעין בתחנה ואמרה לי הנציגה מהמודיעין של התחנה שניתן להשתמש עם הכרטיס הרב קו גם באוטובוס ושצריך להטעין אותו אז לא הבנתי איפה אני אמור להטעין לראשונה כי רק היום קיבלתי את הרב קו ואם נגיד אני רוצה לנסוע למקומות שונים איך זה מתבצע?
ברכבת אפשר היה גם להזמין רב קו דרך האתר
כאן, ולקבל בדואר. יש גם עמדת הנפקת רב קו "זמנית" של סופרבוס בבית שאן, ואפשר למצוא עמדות הנפקת רב קו דרך האתר הזה. כפי שציינו כל רב-קו מתאים לכל החברות והקווים שתומכים ברב-קו (אין הבדל ע"פ זהות המנפיק), שזה כמעט כל התח"צ בארץ.

(כבר יצא לי פעם להגיע לתחנה של הרכבת ולגלות שסגרו שם את עמדת הרב קו שהשתמשתי בה. רוב הסיכויים שעמדת הרב קו של הרכבת בבית שאן לא תשרוד לאורך זמן אז חשבתי שמוטב שאציין איך להנפיק חדש. מעניינת השאלה לאן מר גרנשטיין יצטרך להגיע לשחזר יתרה אם חס וחלילה יאבד את כרטיסו. אם לא בית שאן - אז תחנת חיפה מרכז?)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה