לא, אל תביא. בברור נראה שגלובס לקחו מ- YNET
את כל הדברים הטובים.
לא, אל תביא. בברור נראה שגלובס לקחו מ- YNETגלובס, אתמול (!): "קצת קשה להצדיק את ההשקעה האדירה"
"הקו מוביל רק משאות מירדן לנמל חיפה" /"זה יעלה מאות שקלים בחודש לכל נוסע"
פמליית השר הגיעה לתחנה במכוניות, מסקנה: אף אחד לא ישתמש ברכבת...
וכל זה בשנת 2016, כן - אנחנו כבר לא ב-2008 (!!!) הכוונה לכתבת וידאו מאתמול שעוסקת לכאורה בנושא החשוב של הנגישות התחבורתית לתחנות רכבת העמק; בפועל - קשה למצוא משפט שאין בו שום דמגוגיה:
"שמו תחנות אוטובוס בשמש" (אולי היו צריכים להעביר לשם אקליפטוס בן 100 שיעשה צל?)
"למה עשו רק מסלול לאופניים ולא הוסיפו מסלול להולכי רגל ממגדל העמק?" (נו, כולה מרחק של 3 ק"מ..)
"למה תחנת עפולה פונה רק לכיוון דרום?" (אולי כי מדרום יש אזור ענק בבנייה ורחוב ראשי, ומצפון אין כלום? ואת האפשרות להוסיף עוד כניסה בעתיד כשיהיה בה צורך באמת שכל-כך קשה לדמיין?..)
ואחד מהפאנץ'-ליינים של המערכון הארוך: "ובקרוב נצטרך כולנו לשלם גם (!) על קווי האוטובוסים המקשרים שיביאו את הנוסעים" - פשוט נוק-אאוט.
ולא אביא אפילו קישור לכתבה הזאת, כי פשוט לא מגיע להם. "גלובס" תפס בשנה האחרונה את המושכות מידי טמקא בתור כלי התקשורת האנטי-רכבתי מס' 0. "כל המנהרות בקו לירושלים קרסו, עתיד הפרוייקט לוט בערפל!!!1" - זוכרים? אז גם זה היה בגלובס. וגם "החשיפה" שנועדה לטרפד את מכרז החשמול באה בדיוק מאותו המקור (חברת חקירות פרטית מטעם המתחרים כנגד SEMI, שפשוט סילפה דברים - ובמקרה או שלא במקרה פנתה דווקא לכלי התקשורת המדובר כדי שיפרסם את "השערוריה". האתר אכן פרסם, וכנראה אפילו די בשמחה. חבל שבית המשפט קלקל להם את החגיגה...)
את כל הדברים הטובים.