קניתי בבאג וקיבלתי באג.... meizu ושירות התיקונים
ההודעה בהמשך פורסמה אתמול בפורום סלולר. לאחר ניסיונות להשיג את המעבדה שאליה הפנו בחנות, מעבר לתמיכה הטכנית שאומרים שבכלל המעבדה לא רלוונטית יותר ושיחה עם נציגת שירות מופלאה, מסתבר שאין דרך למסור מכשיר לתיקון שלא דרך הסניפים בניגוד למבוטח במעמד הרכישה. יובהר: ההודעה הזו מתפרסת בעיקר בגלל שירות הלקוחות המחורבן של הרשת ולא היתה מתפרסמת לו המטפלים באתר הפייסבוק לא היו מוחקים את ההודעה המקורית שפרסמתי ופשוט מגיבים אליה.
את הmeizu שלי סביר שאתקן לבד (ניסיוני עם תיקוני מעבדה של רשת פלאפון זה נושא לסיפור אחר, פורסם פה גם בעבר), ושירות הלקוחות של באג גם לא חדשה גדולה, אבל בכל זאת, מי שמתלבטים מהיכן לרכוש את הסלולרי שלהם אולי יהיה להם לעזר.
פירסמתי אתמול את ההודעה למטה, הפתעה מספר 1 היתה התקלה במכשיר אחרי 4 חודשים, הפתעה מספר 2 - ההודעה לא מופיעה יותר בפרסומים לדף, וכל הודעה חדשה גם היא לא מופיעה יותר. כלומר, ההפתעה הלא כל כך מפתיעה - שירות הלקוחות של באג, הדוחפים של Meizu בישראל. זו ההודעה.
"
היוש באג, לפני זמן לא רב מדי רכשתי באחד הסניפים שלכם את "מוצר הדגל", או לפחות זה שאתם משווקים במרץ, סלולר של meizu. התלבטתי בין כמה סלולרים והמוכר (הפתעה) המליץ דווקא על החברה הזו. כדי להרגיע את חששותי ממוצר סיני זול הבטיח שגם במידה ותהיה בעיה (ולא תהיה) לבאג יש שירות מעבדות מהולל שיחליף חלקים תקולים באותו היום (אקספרס או משהו כזה). גם באתר של באג זה הוזכר.
השתכנעתי ורכשתי. לא חלפו 44 חודשים והפלא ופלא, כפתור הבית של הסלולר הפסיק להגיב ללחיצה לא מלאה (והאמת - למרות שלכאורה היה ניתן לצפות, במידה מסויימת כן הופתעתי). הפתרון פשוט - החלפת כפתור שאורכת לא יותר מ10 דקות ועולה לא יותר מ10$ על הרכיב (שאותם אין צורך לשלם, כי אחריות הרי).
להפתעתי (או שמא לא להפתעתי), בחנות שבה רכשתי את המכשיר נאמר לי שרשת באג חדלה משירות האקספרס המהולל שלה וכעת עלי להמתין שבוע לפעולה המורכבת הזו. שוב, להזכירכם, המכשיר נרכש לפני פחות מחצי שנה. גם באתר לא נותר זכר לשירות המעבדות המהולל של באג.
אני אומר שאוקיי, סביר שרשת באג השתכנעה גם היא כמוני, בעניין אי אמינותם/איכותם של מכשירי meizuu עד כדי כך שרשת המעבדות קרסה בשירות האקספרס שנאלצה לתת למכשירים שלא שרדו אפילו את שנת האחריות הראשונה... בסדר, אבל, דחילק - מי שכבר השתכנע ורכש מכשיר באמינות מוטלת בספק בגלל ששוכנע שקיים שירות כזה, לא תעשו ג'סטה ותחסכו ממנו את ההמתנה וכל הבלאגן של מסירת מכשיר לשבוע לצורך החלפת כפתור?"
ההודעה בהמשך פורסמה אתמול בפורום סלולר. לאחר ניסיונות להשיג את המעבדה שאליה הפנו בחנות, מעבר לתמיכה הטכנית שאומרים שבכלל המעבדה לא רלוונטית יותר ושיחה עם נציגת שירות מופלאה, מסתבר שאין דרך למסור מכשיר לתיקון שלא דרך הסניפים בניגוד למבוטח במעמד הרכישה. יובהר: ההודעה הזו מתפרסת בעיקר בגלל שירות הלקוחות המחורבן של הרשת ולא היתה מתפרסמת לו המטפלים באתר הפייסבוק לא היו מוחקים את ההודעה המקורית שפרסמתי ופשוט מגיבים אליה.
את הmeizu שלי סביר שאתקן לבד (ניסיוני עם תיקוני מעבדה של רשת פלאפון זה נושא לסיפור אחר, פורסם פה גם בעבר), ושירות הלקוחות של באג גם לא חדשה גדולה, אבל בכל זאת, מי שמתלבטים מהיכן לרכוש את הסלולרי שלהם אולי יהיה להם לעזר.
פירסמתי אתמול את ההודעה למטה, הפתעה מספר 1 היתה התקלה במכשיר אחרי 4 חודשים, הפתעה מספר 2 - ההודעה לא מופיעה יותר בפרסומים לדף, וכל הודעה חדשה גם היא לא מופיעה יותר. כלומר, ההפתעה הלא כל כך מפתיעה - שירות הלקוחות של באג, הדוחפים של Meizu בישראל. זו ההודעה.
"
היוש באג, לפני זמן לא רב מדי רכשתי באחד הסניפים שלכם את "מוצר הדגל", או לפחות זה שאתם משווקים במרץ, סלולר של meizu. התלבטתי בין כמה סלולרים והמוכר (הפתעה) המליץ דווקא על החברה הזו. כדי להרגיע את חששותי ממוצר סיני זול הבטיח שגם במידה ותהיה בעיה (ולא תהיה) לבאג יש שירות מעבדות מהולל שיחליף חלקים תקולים באותו היום (אקספרס או משהו כזה). גם באתר של באג זה הוזכר.
השתכנעתי ורכשתי. לא חלפו 44 חודשים והפלא ופלא, כפתור הבית של הסלולר הפסיק להגיב ללחיצה לא מלאה (והאמת - למרות שלכאורה היה ניתן לצפות, במידה מסויימת כן הופתעתי). הפתרון פשוט - החלפת כפתור שאורכת לא יותר מ10 דקות ועולה לא יותר מ10$ על הרכיב (שאותם אין צורך לשלם, כי אחריות הרי).
להפתעתי (או שמא לא להפתעתי), בחנות שבה רכשתי את המכשיר נאמר לי שרשת באג חדלה משירות האקספרס המהולל שלה וכעת עלי להמתין שבוע לפעולה המורכבת הזו. שוב, להזכירכם, המכשיר נרכש לפני פחות מחצי שנה. גם באתר לא נותר זכר לשירות המעבדות המהולל של באג.
אני אומר שאוקיי, סביר שרשת באג השתכנעה גם היא כמוני, בעניין אי אמינותם/איכותם של מכשירי meizuu עד כדי כך שרשת המעבדות קרסה בשירות האקספרס שנאלצה לתת למכשירים שלא שרדו אפילו את שנת האחריות הראשונה... בסדר, אבל, דחילק - מי שכבר השתכנע ורכש מכשיר באמינות מוטלת בספק בגלל ששוכנע שקיים שירות כזה, לא תעשו ג'סטה ותחסכו ממנו את ההמתנה וכל הבלאגן של מסירת מכשיר לשבוע לצורך החלפת כפתור?"