קניית דירה מקבלן

dan1603

New member
קניית דירה מקבלן

אנו שוקלים לקנות דירה מקבלן. האם אנו מחוייבים לקחת את עורך דין של החברה או זכותנו לדרוש עורך דין שמייצג אותנו? תודה בה מראש!
 

shlomi993

New member
כמובן שזכותכם להיות מיוצגים ע"י עו"ד שלכם.

אתם עדיין תהיו מחוייבים לשלם לעו"ד של הקבלן סכום כסף- עבור הטיפול שלו ברישום הבית המשותף ורישום זכויותיכם בטאבו. ךדעתי, עליכם להתייחס לתשלום זה כחלק ממחיר הדירה. אבל חובה לקחת עו"ד שלכם שיבדוק היטב את החוזה ויתר המסמכים שתוחתמו עליהם. את זה העו"ד של הקבלן לא יעשה עבורכם.
 

michael48

New member
תשובה ברורה וחד משמעית

דן שלום, האם צפית אתמול בערב בתוכנית כלבוטק? סופר שם על קבוצה של כ- 50 רוכשי דירות, אשר רכשו מלפני 5 שנים דירה מקבלן, אשר לפני סיום הבנייה פשט את הרגל. היום הם גרים בשכירות ומשלמים משכנתא על דירה שאין להם. אתה יודע מה המשותף לכולם - לאף אחד מהם לא היה עורך דין שייצג אותם, ולכן הקבלן יכל לעשות עליהם תרגיל עוקץ, למכור את אותה הדירה פעמיים לשני רוכשים שונים, לפשוט רגל ולברוח עם הכסף! אתה חייב עורך דין מקצוען בתחום! לשרותך בכל שאלה ועניין, בברכה, עורך דין מיכאל גנון
 

sack1

New member
עו"ד בקניית דירה

על תוותרו על עורך דין מטעמכם ולא רק במעמד החוזה. רצוי שעורך דין מטעמכם יעבור על החוזה, מפרט מכר, נספח תשלומים וימסור את הערותיו לעורך דין הקבלן.
 
למעלה