קנאה/אלימות מילולית

we are borg

New member
נו באמת

אתה זה שאמרת
"היתה בינהם מריבה, אפילו מריבה קשה. במהלכה נאמרו מילים פוגעות. אחרי כל מריבה לרוץ לספר לאמא'לה על הילד הרע מהגן? "
וגם
"בקיצור- יש הבדל גדול בין להסתיר אלימות ולבודד נפגע, לבין לרוץ להתבכיין על כל מריבה אצל ההורים."
&nbsp
על
"לאחרונה קרה אירוע ששבו נכנס למחשב שלי ללא רשות וקרא התכתבויות ישנות מאוד לפני 6-7 שנים עם גברים שכללו פלירטוטים ותכנים מיניים. זה הוביל להתפרצות זעם מאוד קיצונית מצידו בצורה של קללות כגון זונה...מזדיינת עם כל הבא ליד, שקרנית מסריחה וכו', עזיבה בטריקת דלת.. "
&nbsp
אז כן - אתה כתבת שההתנהגות שלו לא היתה חמורה מספיק.
 

A לוןA

New member
שיהיה

אם ממה שכתבתי הבנת שאני תומך בהתנהגותו, תומך בהתנהלות אלימה בכלל, תומך בבידוד של נפגעי אלימות, חושב שעברו המיני של אדם יכול או צריך לעמוד כנגדו במבחן הזוגיות ועוד כל הגיבוב הזה- מילא.
&nbsp
אבל לנהל איתך דיון, כשאתה מתווכח עם אנשי הקש שאתה בונה בעצמך- אין לי שום רצון או חשק.
במקומך הייתי בודק אם זה משהו שאתה עושה באופן קבוע- קורא, מפרש כרצונך ומתווכח עם הפירושים שלך. אתה עלול להגיע לגילויים מפתיעים.
&nbsp
אני , בכל אופן, מיציתי.
 

we are borg

New member
אז שיהיה גם מצידי

כשאתה נוזף במישהי על זה שהיא סיפרה למשפחה על גילוי אלימות מילולית מצד בן זוגה לשעבר, אחר כך מתאר את זה בתור "מריבה שבה נאמרו מילים פוגעות" שלא צריך ללכת "להתבכיין עליה להורים", אפשר להבין שאתה לא תופש את התקרית הזו כגילוי אלימות מילולית חמורה.
והמריבה שאליה התייחסת היא התפרצות זעם שכוללת קללות כגון זונה...מזדיינת עם כל הבא ליד, שקרנית מסריחה וכו', ושהסיבה להתפרצות הזעם היא גילוי של בן הזוג התכתבויות בעלות אופי מיני מהעבר ("וקרא התכתבויות ישנות מאוד לפני 6-7 שנים עם גברים שכללו פלירטוטים ותכנים מיניים").
עכשיו, כשאתה כותב שהמריבה המתוארת לא חמורה מספיק כדי שסיפור עליה למשפחה זה "להתבכיין", ואז כותב שאתה לא תומך בבידוד של נפגעי אלימות, אז או שאתה לא תופש את המריבה הנ"ל בתור אלימות, או שאתה סותר את עצמך.
&nbsp
 
למעלה