קישור מס. 1

shai2k

New member
קישור מס. 1

אל תמשיכו לקרוא את ההודעה הזאת אם לא קראתם את ההודעה - ``רעיון מדליק`` שכתבתי,אחרי שתקראו אותה,תחזרו להודעה הזאת. הנה אחד מהקישורים אליהם דיברתי בהודעה אותה ציינתי למעלה: הקישור הוא לאתר של הסרט בו אפשר לקרוא על הילדים שנבחרו לככב בסרט ,לראות תמונה משותפת שלהם ועוד... כתבתי-ועוד- בגלל שבאתר הזה לא כל כך עיינתי כי יש בו הרבה טקסטים באנגלית שלא יתחשק לי במיוחד לקרוא,אני ישמח אם תכתבו תגובה להודעה לאחר שתבקרו באתר שציינתי ותספרו בדיוק מה יש בו. כדאי לשמור את הקישור הזה כי בהמשך בוודאי התעדכנו בו המון דברים. שי לכל אתר עליו אני ימליץ הייתי שמח אם הייתם כותבים ביקורת של 1-5 . אם יש לכם קישורים נוספים להציע אני ישמח אם תציעו.
 

shai2k

New member
תגובה

הצעתי לכם לכתוב ציון לכל אתר והציון שלי לאתר הזה הוא 4 למה? העיצוב של האתר מגניב,הכתובת לא מסובכת במיוחד ויש בו מידע מעניין. הוא קיבל את הציון 4 ולא 5 כי אין כרגע הרבה מה לעשות.
 

LuGiA

New member
חה חה..ממש בדיחה

חה חה אני ראיתי איך השחקנים נראים.ממש מ-כ-ו-ע-ר-י-ם !!! ממש מתאימים לסרט ! (ברצינות) אני במקומם הייתי כבר מתחיל לדאוג לכושר המשחק שלי כי אם פרצוים כאלו צריך משהו שיפצה על הכל.. ``הרמיוני`` הכי סבירה מבין השלושה. תודה לוגיה
 
למעלה