קיצור הקיבה שלי

ארז נוי1

New member
קיצור הקיבה שלי

כל חיי הייתי שמן, כילד וכנער אהבתי לאכול תמיד - בחגים ובימי חול, בארץ וגם בחו"ל, אחרי שמשהו זרק לי הערה פוגענית וגם אחרי מחמאה שמנפחת את הלב באהבה, כששמח , כשעצוב, כשרע וגם כשטוב- אני מצאתי את עצמי במקרר, ירדתי על המזווה, חיסלתי כל מה שניתן היה ובמקרה חלף לידי.

בשנת 1998, כשאני בן 16 בלבד ושוקל 160 ק"ג החלטתי להילחם במוסכמות- בהורים, בחברה, בקופת החולים ולעבור ניתוח לקיצור קיבה(vbg) כדי לרזות ולאפשר לעצמי לפתוח בדרך חיים חדשה ובמערכת יחסים חדשה ביני לבין האוכל. אחרי הניתוח ואחרי שנגמרו מפגשי התמיכה שהתחייבתי ללכת אליהם, רק אז התחילה ההתמודדות הקשה והאמיתית.
עבדתי עם עצמי - בדרך הקשה - על פרידה מהדחף לאכילה רגשית - מהמפגשים הליליים עם המקרר והמזווה, ופרידה מלאה באבל עמוק וקשה ממגירת הממתקים והעוגיות.
עם השנים ופחות 75ק"ג למדתי מי אני מחדש, למדתי להפיק את המיטב מעצמי, לאהוב את עצמי כמו שאני, להעריך את הכוח שלי, להפרד מהאכילה הרגשית המפחידה ולצאת באמת לדרך חיים חדשה.
היום — 18 שנים אחרי, שבהם שמרתי על עצמי בקפדנות מול כל הקשיים, אני רוצה לעזור למי שעובר תהליך כזה עכשיו להצליח לרזות ולהשאר רזה שנים רבות כמוני. בזכות פרידה ראוייה ועמוקה מהאכילה הרגשית, בזכות קבלה עצמית, ובזכות שלווה ואהבה שאין לה גבול שמכניסה לחיים ריפוי אמיתי.
היום כשאני סטודנט לפסיכותרפיה הוליסטית, אני מעוניין לעזור לך מנותח/ת לקיצור קיבה כמוני, להביא את ההצלחה גם לתהליך ההרזייה וההתפתחות אישי שלך.
במסגרת הסטאז' שלי אני אשמח ללוות אותך בדרך החדשה שבחרת ללכת בה.
אני מחפש מטופל/ת המעוניין/ת בעזרתי בדרך לייצר הצלחה אמיתות בתהליך ההתפתחות, בהרזייה, בשמירה על ההרזייה, בפרידה מאכילה הריגשית, בשיפור הדימוי העצמי ובהתאהבות מחדש ב"אני" החדש שנוצר בעקבות הניתוח.
הטיפול שלי משלב שיחה וגם טיפולים אנרגטיים ומשום שאני פסיכותרפיסט בסטאז' עלות הטיפול נמוכה, סמלית, ושווה לכל נפש.
הטיפולים יתקיימו בביתי שבתל- מונד באווירה מכילה, רגועה, אינטימית ונעימה.
אשמח לספר לך על עצמי ועל הטיפול ולעזור לך לעלות על הדרך להצלחה אמיתית.
צור/י קשר 0507509498
ארז נוי
פסיכותרפיה הוליסטית אינטגרטיבית
 
למעלה