קו 101 מחוף הכרמל לגרנד קניון התנגש בקיר במנהרות הכרמל

מצב
הנושא נעול.

ציוניסט

New member
זה לא סתם יאט את הנסיעה - זה יהפוך אותה לבלתי נסבלת

התעסקות עם עודף, בחירת חוזה, בחירת קוד נסיעה
כן, זה הרבה יותר בטיחותי מאשר משלוח טקסטים או דיבור בסלולרי. הגיע הזמן לאכוף את החוק בנוגע להתעסקות עם הכרטוס בזמן הנסיעה.

רבים יאמרו שזה יאט את הנסיעה - זה נכון, ולראיה רואים נסיעה איטית בכל ערי המערב בהן הנהג חייב לסיים את ההתעסקות הזו לפני שהוא יוצא לנסיעה מהתחנה. אם כך, ואם הדבר איטי מדי, לא תהיה ברירה אלא להחיל כרטוס נפרד בכל הקווים ולא רק בקווים העמוסים ביותר.

אגב, לא מעיד בהכרח אומנם, אבל נסיעה במהירות שפחותה משמעותית מהמהירות המותרת כשאין עומס לפני הרכב היא אחת התסמינים של התעסקות במשהו אחר.
זה לא סתם יאט את הנסיעה - זה יהפוך אותה לבלתי נסבלת
אולי זה לא פוליטקלי קורקט לומר את זה, אבל העובדה שהנהגים מתעסקים עם הכסף בזמן הנסיעה, מקצר בהרבה את זמן הנסיעה אילולא היו עושים זאת.
 
יחד עם קיצור החיים

זה לא סתם יאט את הנסיעה - זה יהפוך אותה לבלתי נסבלת
אולי זה לא פוליטקלי קורקט לומר את זה, אבל העובדה שהנהגים מתעסקים עם הכסף בזמן הנסיעה, מקצר בהרבה את זמן הנסיעה אילולא היו עושים זאת.
יחד עם קיצור החיים
 
זה לא עניין של פוליטיקלי קורקט, זה עניין של בטיחות הנסיעה

זה לא סתם יאט את הנסיעה - זה יהפוך אותה לבלתי נסבלת
אולי זה לא פוליטקלי קורקט לומר את זה, אבל העובדה שהנהגים מתעסקים עם הכסף בזמן הנסיעה, מקצר בהרבה את זמן הנסיעה אילולא היו עושים זאת.
זה לא עניין של פוליטיקלי קורקט, זה עניין של בטיחות הנסיעה
נהג (כל נהג על כל כלי רכב), כאשר הוא נוהג, צריך להיות מרוכז בנהיגה נטו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה רע, אבל לא בהכרח קשור; הנהג טוען לכשל טכני באוטובוס

מה שרע כנראה זה שגביית הכסף בידיים של הנהגים
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4794934,00.html[/URL]
[URL]http://news.walla.co.il/item/2955370[/URL]
זה רע, אבל לא בהכרח קשור; הנהג טוען לכשל טכני באוטובוס
ובקישור שהבאת מוואלה מוזכר גם כי נסע במהירות מופרזת (מה שלא כ"כ מסתדר עם התעסקות בגבייה תוך כדי). כמו כן מוזכר שהוא לא נהג חדש יחסית ולא כ"כ מנוסה.
&nbsp
"הייתה תקלה באוטובוס", טען בחקירתו הראשונית נהג האוטובוס שגרם על פי החשד לתאונה הקשה. חוקרי אגף התנועה של המשטרה, בפיקודו של ניצב ירון בארי, אספו הלילה ממצאים מהזירה, בהם תיעוד התאונה במנהרות הכרמל. הסרטון, שנלקח מחדר הבקרה של מנהרות הכרמל, מתעד לפי גורם באגף התנועה, את סטיית האוטובוס. חוקרי משטרה שצפו בתיעוד מסרו כי הסטייה נגרמה על פי החשד משום שדעתו של נהג האוטובוס הוסחה. כעת, מתמקדים במשטרה בשאלה מה גרם לנהג להיסח הדעת, שיחת טלפון או שיחה עם אחד הנוסעים.
&nbsp
הנהג הנפיק רישיון נהיגה לאוטובוסים לפני שנתיים ועבד באגד שלושה שבועות בלבד. הנסיעה אמש לא הייתה נסיעתו הראשונה בקו. הוא לא מסר גרסה מלאה לחוקרי המשטרה משום שטען כי הוא חש ברע וסובל מכאבי ראש. אמש טענו נוסעים רבים כי הנהג גבה כסף תוך כדי נסיעה, ושהוא נסע במהירות מופרזת.
 

Ofekalef1

New member
הוא לא נסע במהירות מופרזת.

זה רע, אבל לא בהכרח קשור; הנהג טוען לכשל טכני באוטובוס
ובקישור שהבאת מוואלה מוזכר גם כי נסע במהירות מופרזת (מה שלא כ"כ מסתדר עם התעסקות בגבייה תוך כדי). כמו כן מוזכר שהוא לא נהג חדש יחסית ולא כ"כ מנוסה.
&nbsp
"הייתה תקלה באוטובוס", טען בחקירתו הראשונית נהג האוטובוס שגרם על פי החשד לתאונה הקשה. חוקרי אגף התנועה של המשטרה, בפיקודו של ניצב ירון בארי, אספו הלילה ממצאים מהזירה, בהם תיעוד התאונה במנהרות הכרמל. הסרטון, שנלקח מחדר הבקרה של מנהרות הכרמל, מתעד לפי גורם באגף התנועה, את סטיית האוטובוס. חוקרי משטרה שצפו בתיעוד מסרו כי הסטייה נגרמה על פי החשד משום שדעתו של נהג האוטובוס הוסחה. כעת, מתמקדים במשטרה בשאלה מה גרם לנהג להיסח הדעת, שיחת טלפון או שיחה עם אחד הנוסעים.
&nbsp
הנהג הנפיק רישיון נהיגה לאוטובוסים לפני שנתיים ועבד באגד שלושה שבועות בלבד. הנסיעה אמש לא הייתה נסיעתו הראשונה בקו. הוא לא מסר גרסה מלאה לחוקרי המשטרה משום שטען כי הוא חש ברע וסובל מכאבי ראש. אמש טענו נוסעים רבים כי הנהג גבה כסף תוך כדי נסיעה, ושהוא נסע במהירות מופרזת.
הוא לא נסע במהירות מופרזת.
האוטובוסים העירוניים מוגבלים למהירות 90 קמ"ש. ספציפית אני חושב שהסקאניות מוגבלות ל-80 קמ"ש.
לפי התמונות ההתנגשות אירעה בתוך המנהרה.
זו לא שעת עומס.
&nbsp
אז 80 קמ"ש בתוך המנהרה בשעת שפל, זו לא מהירות מופרזת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי לא לפי החוק; אבל מהירות מוגדרת בהתאם לתנאים בפועל

הוא לא נסע במהירות מופרזת.
האוטובוסים העירוניים מוגבלים למהירות 90 קמ"ש. ספציפית אני חושב שהסקאניות מוגבלות ל-80 קמ"ש.
לפי התמונות ההתנגשות אירעה בתוך המנהרה.
זו לא שעת עומס.
&nbsp
אז 80 קמ"ש בתוך המנהרה בשעת שפל, זו לא מהירות מופרזת.
אולי לא לפי החוק; אבל מהירות מוגדרת בהתאם לתנאים בפועל
אם נוסעים הרגישו שהוא נוסע מהר מדי, ייתכן שהוא נסע מהר מדי לתנאים בשטח, אולי לעומס שהיה, ביחס לרמת הריכוז שלו בנהיגה / יציבות בנתיב וכו'.
 

25306yosef

New member
"עדותו" של הנהג בעניין ה"כשל הטכני" איננה רלוונטית כלל!!!

זה רע, אבל לא בהכרח קשור; הנהג טוען לכשל טכני באוטובוס
ובקישור שהבאת מוואלה מוזכר גם כי נסע במהירות מופרזת (מה שלא כ"כ מסתדר עם התעסקות בגבייה תוך כדי). כמו כן מוזכר שהוא לא נהג חדש יחסית ולא כ"כ מנוסה.
&nbsp
"הייתה תקלה באוטובוס", טען בחקירתו הראשונית נהג האוטובוס שגרם על פי החשד לתאונה הקשה. חוקרי אגף התנועה של המשטרה, בפיקודו של ניצב ירון בארי, אספו הלילה ממצאים מהזירה, בהם תיעוד התאונה במנהרות הכרמל. הסרטון, שנלקח מחדר הבקרה של מנהרות הכרמל, מתעד לפי גורם באגף התנועה, את סטיית האוטובוס. חוקרי משטרה שצפו בתיעוד מסרו כי הסטייה נגרמה על פי החשד משום שדעתו של נהג האוטובוס הוסחה. כעת, מתמקדים במשטרה בשאלה מה גרם לנהג להיסח הדעת, שיחת טלפון או שיחה עם אחד הנוסעים.
&nbsp
הנהג הנפיק רישיון נהיגה לאוטובוסים לפני שנתיים ועבד באגד שלושה שבועות בלבד. הנסיעה אמש לא הייתה נסיעתו הראשונה בקו. הוא לא מסר גרסה מלאה לחוקרי המשטרה משום שטען כי הוא חש ברע וסובל מכאבי ראש. אמש טענו נוסעים רבים כי הנהג גבה כסף תוך כדי נסיעה, ושהוא נסע במהירות מופרזת.
"עדותו" של הנהג בעניין ה"כשל הטכני" איננה רלוונטית כלל!!!
וזאת מאחר וסביר להניח שמאחורי "עדותו" של הנהג עומדים עורכי דין שאמרו לו מה לומר בחקירתו במשטרה.

סביר גם להניח שבמשרד התחבורה ובאגד יעשו את הכל על מנת לטייח את החקירה ולמנוע את פרסום האמת.

ככל הנראה האמת היא שהנהג היה עסוק בענייני כספים ולא היה מרוכז בנהיגה וזאת בניגוד לתקנות התעבורה ולמעשה הדבר מראה על העדר אכיפה הולמת במדינה. לדעתי במשרד התחבורה ו/או באגד יעשו את הכל על מנת לטייח את העדר האכיפה במדינה ויבשלו סיפורים על כשל טכני, סיפורים שככל הנראה אין בהם כל שמץ של אמת והם לא היו ולא נבראו ולמעשה נועדו על מנת למרוח את כולם וגם את משפחות ההרוגים (שככל הנראה חברות הביטוח ישלמו להם את הפיצויים).

יש להוציא לאלתר מהנהגים את העיסוק בענייני כספים ולהתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ.

ואם יש כמה אנשים שלא מסוגלים לתקשר עם מכונות אוטומטיות, אז שיסעו בחינם!!! או שישלמו למפקחים / למבקרים אם וכאשר יעשו ביקורת באוטובוסים.

אסור לנהגים לעסוק בענייני כספים!!!

ולמעשה צריך היה להפוך את כל האוטובוסים בישראל למטרוניות (כלומר, אוטובוסים שבהם הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד!!!).
 
'אגד' הצהירה באופן פומבי ורשמי שהם שוללים מכל וכל

"עדותו" של הנהג בעניין ה"כשל הטכני" איננה רלוונטית כלל!!!
וזאת מאחר וסביר להניח שמאחורי "עדותו" של הנהג עומדים עורכי דין שאמרו לו מה לומר בחקירתו במשטרה.

סביר גם להניח שבמשרד התחבורה ובאגד יעשו את הכל על מנת לטייח את החקירה ולמנוע את פרסום האמת.

ככל הנראה האמת היא שהנהג היה עסוק בענייני כספים ולא היה מרוכז בנהיגה וזאת בניגוד לתקנות התעבורה ולמעשה הדבר מראה על העדר אכיפה הולמת במדינה. לדעתי במשרד התחבורה ו/או באגד יעשו את הכל על מנת לטייח את העדר האכיפה במדינה ויבשלו סיפורים על כשל טכני, סיפורים שככל הנראה אין בהם כל שמץ של אמת והם לא היו ולא נבראו ולמעשה נועדו על מנת למרוח את כולם וגם את משפחות ההרוגים (שככל הנראה חברות הביטוח ישלמו להם את הפיצויים).

יש להוציא לאלתר מהנהגים את העיסוק בענייני כספים ולהתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ.

ואם יש כמה אנשים שלא מסוגלים לתקשר עם מכונות אוטומטיות, אז שיסעו בחינם!!! או שישלמו למפקחים / למבקרים אם וכאשר יעשו ביקורת באוטובוסים.

אסור לנהגים לעסוק בענייני כספים!!!

ולמעשה צריך היה להפוך את כל האוטובוסים בישראל למטרוניות (כלומר, אוטובוסים שבהם הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד!!!).
'אגד' הצהירה באופן פומבי ורשמי שהם שוללים מכל וכל
אפשרות של כשל טכני.
 

25306yosef

New member
הערה קטנה וחשובה ביותר למען הסר ספק,

'אגד' הצהירה באופן פומבי ורשמי שהם שוללים מכל וכל
אפשרות של כשל טכני.
הערה קטנה וחשובה ביותר למען הסר ספק,
אין לי כל טענה נגד נהג האוטובוס או נגד מפעיל התחבורה באשר הוא.

אני למעשה נגד השיטה הישנה והפסולה של העיסוק של נהג האוטובוס בענייני כספים.

נהג האוטובוס צריך לעסוק ולהיות מרוכז בנהיגה ובנהיגה בלבד. וזה בכלל לא צריך לעניין אותו האם הנוסע שילם עבור הנסיעה או שמדובר בנוכל תחמן שמתכוון בדרכי עורמה לנסוע בחינם.

ועל מנת שנהגי האוטובוסים יוכלו לעסוק ולהיות מרוכזים בנהיגה בלבד, יש להתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ.

אני כאמור נגד השיטה הישנה והפסולה ולא נגד הנהג או המפעיל.
 
יש נושא יותר אקוטי לטפל בו, והוא שעות נהיגה ומנוחה.

הערה קטנה וחשובה ביותר למען הסר ספק,
אין לי כל טענה נגד נהג האוטובוס או נגד מפעיל התחבורה באשר הוא.

אני למעשה נגד השיטה הישנה והפסולה של העיסוק של נהג האוטובוס בענייני כספים.

נהג האוטובוס צריך לעסוק ולהיות מרוכז בנהיגה ובנהיגה בלבד. וזה בכלל לא צריך לעניין אותו האם הנוסע שילם עבור הנסיעה או שמדובר בנוכל תחמן שמתכוון בדרכי עורמה לנסוע בחינם.

ועל מנת שנהגי האוטובוסים יוכלו לעסוק ולהיות מרוכזים בנהיגה בלבד, יש להתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ.

אני כאמור נגד השיטה הישנה והפסולה ולא נגד הנהג או המפעיל.
יש נושא יותר אקוטי לטפל בו, והוא שעות נהיגה ומנוחה.
ויש עוד כמה דברים, כמו הוצאת הפיקוח הבטיחותי מידיהם של קציני הבטיחות הממומנים ע"י חברות ההסעה עצמן, חלוקת העבודה בצורה קצת יותר הגיונית ושוויונית (וזוהי נקודה קריטית שאף אחד לא טורח לנסות ולחקור מה קורה שם).

ועוד ועוד.
 

cesium

New member
יש כמה דברים שאפשר לעשות מיידית

מה שרע כנראה זה שגביית הכסף בידיים של הנהגים
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4794934,00.html[/URL]
[URL]http://news.walla.co.il/item/2955370[/URL]
יש כמה דברים שאפשר לעשות מיידית
קשה לבטל את הכסף לגמרי מסיבות נגישות. אבל אפשר לצמצם את השימוש בו, עם כמה כללים שאפשר לקבוע מיידית ושלא יחייבו מאמץ לוגיסטי גדול:

* ביטול נתינת עודף - אם יעשו זאת, יותר ויותר אנשים יבואו לקבל רב-קו.
* יש לאסור על הנהג לחייב רב-קו בעצמו כשבאוטובוס אמור להיות מתקף.
* מכירת כרטיסים אנונימיים בכל מקום. אין שום סיבה שמשרד התחבורה לא יאפשר לכל קיוסק למכור את אלו. אם מקומות כאלו יקחו גם את הדונגל או יש להם פלאפון מתאים, אפשר יהיה להטעין באותה הזדמנות.
 
לדעתי: אין לצאת לדרך לפני גמר התשלום

יש כמה דברים שאפשר לעשות מיידית
קשה לבטל את הכסף לגמרי מסיבות נגישות. אבל אפשר לצמצם את השימוש בו, עם כמה כללים שאפשר לקבוע מיידית ושלא יחייבו מאמץ לוגיסטי גדול:

* ביטול נתינת עודף - אם יעשו זאת, יותר ויותר אנשים יבואו לקבל רב-קו.
* יש לאסור על הנהג לחייב רב-קו בעצמו כשבאוטובוס אמור להיות מתקף.
* מכירת כרטיסים אנונימיים בכל מקום. אין שום סיבה שמשרד התחבורה לא יאפשר לכל קיוסק למכור את אלו. אם מקומות כאלו יקחו גם את הדונגל או יש להם פלאפון מתאים, אפשר יהיה להטעין באותה הזדמנות.
לדעתי: אין לצאת לדרך לפני גמר התשלום
אם עלו מעל למספר הנוסעים המותר בעמידה,
יש להכריז:

"נא לא לעלות יותר, אני סוגר את הדלת"
הנסיעה תהיה ללא התעסקות בכסף.
הגיע הזמן להפעיל את ההצעה להעלאת נוסעים מכל הדלתות ולאפשר
תשלום ברב קו באמצעות המכשירים כפי המקובל בתל אביב בחברת "דן" בקווים מסויימים.
בהרבה אוטובוסים בחיפה הכינו תשתית אך טרם זה בוצע.
בשעות מסוימות יש הצדקה להפעלת "מפרקית" בקו זה
בחיפה , שלא נראתה בשרות מעל 16 שנים...




 
היציאה ממנהרות הכרמל מחייבת הורדת מהירות

לדעתי: אין לצאת לדרך לפני גמר התשלום
אם עלו מעל למספר הנוסעים המותר בעמידה,
יש להכריז:

"נא לא לעלות יותר, אני סוגר את הדלת"
הנסיעה תהיה ללא התעסקות בכסף.
הגיע הזמן להפעיל את ההצעה להעלאת נוסעים מכל הדלתות ולאפשר
תשלום ברב קו באמצעות המכשירים כפי המקובל בתל אביב בחברת "דן" בקווים מסויימים.
בהרבה אוטובוסים בחיפה הכינו תשתית אך טרם זה בוצע.
בשעות מסוימות יש הצדקה להפעלת "מפרקית" בקו זה
בחיפה , שלא נראתה בשרות מעל 16 שנים...
היציאה ממנהרות הכרמל מחייבת הורדת מהירות
היציאה ממנהרות הכרמל מחייבת הורדת מהירות ל-60 קמ"ש




 
באוטובוסים עירוניים אין הגבלה על מספר הנוסעים המותר.

לדעתי: אין לצאת לדרך לפני גמר התשלום
אם עלו מעל למספר הנוסעים המותר בעמידה,
יש להכריז:

"נא לא לעלות יותר, אני סוגר את הדלת"
הנסיעה תהיה ללא התעסקות בכסף.
הגיע הזמן להפעיל את ההצעה להעלאת נוסעים מכל הדלתות ולאפשר
תשלום ברב קו באמצעות המכשירים כפי המקובל בתל אביב בחברת "דן" בקווים מסויימים.
בהרבה אוטובוסים בחיפה הכינו תשתית אך טרם זה בוצע.
בשעות מסוימות יש הצדקה להפעלת "מפרקית" בקו זה
בחיפה , שלא נראתה בשרות מעל 16 שנים...
באוטובוסים עירוניים אין הגבלה על מספר הנוסעים המותר.
 
נו באמת, תהיה רציני רגע.

כדאי שתהיה הגבלה
לחוקק חוק

לכל האוטובוסים בכל החברות בכל הדגמים ובכל הקווים.
לכל נוסע יש זכות לשבת בנסיעה.
נו באמת, תהיה רציני רגע.
אתה הרי יודע טוב מאוד שאי אפשר, וגם לא צריך לחוקק חוק שכזה.
אוטובוסים מתוכננים לשאת אנשים בעמידה, והכל טוב.
יש בעיה עם צורת הנהיגה של הנהגים, את זה צריך לפתור (למרות שאני פסימי מעט לגבי זה).
 

olli3

New member
מנהל
בוודאי שיש הגבלה. עד 55 נוסעים או עד 65 נוסעים בשעות השיא.

באוטובוסים עירוניים אין הגבלה על מספר הנוסעים המותר.
בוודאי שיש הגבלה. עד 55 נוסעים או עד 65 נוסעים בשעות השיא.
המספרים מתייחסים לנוסעים בישיבה ובעמידה יחדיו. קרי לא ניתן להעלות יותר מ55 נוסעים באוטובוס עירוני רגיל בשעות שמחוץ לעות המוגדרות כשעות שיא ולא ניתן להעלות יותר מ65 נוסעים באוטובוס עירוני בשעות השיא.
&nbsp
אין התייחסות למפרקיות.
&nbsp
כמובן שאף נהג לא יכול לדעת אם יש לו 54 או 56 נוסעים באוטובוס...
 
ההגבלה, אם יש כזו כלל, היא זו המצוינת ברשיון הרכב.

בוודאי שיש הגבלה. עד 55 נוסעים או עד 65 נוסעים בשעות השיא.
המספרים מתייחסים לנוסעים בישיבה ובעמידה יחדיו. קרי לא ניתן להעלות יותר מ55 נוסעים באוטובוס עירוני רגיל בשעות שמחוץ לעות המוגדרות כשעות שיא ולא ניתן להעלות יותר מ65 נוסעים באוטובוס עירוני בשעות השיא.
&nbsp
אין התייחסות למפרקיות.
&nbsp
כמובן שאף נהג לא יכול לדעת אם יש לו 54 או 56 נוסעים באוטובוס...
ההגבלה, אם יש כזו כלל, היא זו המצוינת ברשיון הרכב.
אני לא נתקלתי בהגבלה שכזו מעולם באף אחד מהאוטובוסים העירוניים בהם נהגתי.
 

olli3

New member
מנהל
בכל המכרזים החדשים הדבר מצויין, כמו כן יש אזכורים ברשת בנושא

ההגבלה, אם יש כזו כלל, היא זו המצוינת ברשיון הרכב.
אני לא נתקלתי בהגבלה שכזו מעולם באף אחד מהאוטובוסים העירוניים בהם נהגתי.
בכל המכרזים החדשים הדבר מצויין, כמו כן יש אזכורים ברשת בנושא
חיפוש בגוגל לערכים כמו "עד 55 נוסעים באוטובוס עירוני" או "עד 65 נוסעים באוטובוס עירוני" יביאו מספר תוצאות רלוונטיות.
 

25306yosef

New member
אני בכלל לא אופתע אם אני אשמע ש....

מה שרע כנראה זה שגביית הכסף בידיים של הנהגים
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4794934,00.html[/URL]
[URL]http://news.walla.co.il/item/2955370[/URL]
אני בכלל לא אופתע אם אני אשמע ש....
נהג האוטובוס היה עסוק בוויכוח סרק מיותר עם נוסע שסרב לשלם עבור הנסיעה (וזה בכלל לא משנה מדוע הנוסע סרב לשלם עבור הנסיעה והאם בכלל הנוסע צודק. גם אם מדובר בנוסע נוכל ותחמן שניסה בדרכי עורמה לנסוע בחינם, הדבר איננו מצדיק את הוויכוח המיותר הזה שגרם לתאונה).

ולמה בכלל הנהג צריך להתווכח עם נוסע שמסרב לשלם?

ומדוע ולמה משרד התחבורה / מפעיל התחבורה / חברת ריבה (מחק את המיותר) נותנים קנסות לנהגים שלא גובים את התשלום מהנוסעים?

ולמה בכלל הנהג צריך להתעסק עם כספים???

ולמה בכלל לא ניתן להתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ???

ולמה בכלל לא הופכים את כל האוטובוסים בישראל למטרונית?


יש להוציא לאלתר מהנהגים את העיסוק בענייני כספים ולהתקין מכונות אוטומטיות בכל התחנות בארץ.

ואם יש כמה אנשים שלא מסוגלים לתקשר עם מכונות אוטומטיות, אז שיסעו בחינם!!! או שישלמו למפקחים / למבקרים אם וכאשר יעשו ביקורת באוטובוסים.

אסור לנהגים לעסוק בענייני כספים!!!

ולמעשה צריך היה להפוך את כל האוטובוסים בישראל למטרוניות (כלומר, אוטובוסים שבהם הנהגים עוסקים בנהיגה בלבד!!!).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה