לדעתי אחד מאלו שמסיימים בנהריה היוםקו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
כן זו גם הייתה הסברה שלילדעתי אחד מאלו שמסיימים בנהריה היום
הקו למודיעין רב הסיכויים. הקו מבאר שבע ימשיך להסתיים בנהריה.קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבתקו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
בטווח הארוך התיכנון הוא מסילה בוואדי ערה או כביש 70.כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
 
אין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
 
אני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלוםאין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.
בניגוד לכרמיאל. מדובר על סיבוב שמאריך ב 50 ק"מ.
גם המסילות הנוספות הללו אלה פרויקטים למספר שניםאני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום
מסילת עירון שתקשר את עפולה לתל אביב אפילו לא אושרה, יקח כל כך הרבה שנים עד שזה יקרה.. אז מה שאני מציעה הוא כרגע פתרון חלופי שיהיה יותר נוח מהחלפת רכבת במרכז השמונה - (להוסיף מסילה נוספת בחוף ובאיילון וכך יהיה אפשר לקשר גם את העמק לתל אביב לפחות באופן זמני עד שיחלו העבודות למסילת עירון), להוסיף מסילה זה אמנם גם עבודה אבל לא כמו להקים קו חדש, יש צורך בלהוסיף מסילות גם לקו העמק, גם לקו חיפה-ת"א וגם לאיילון כפי BUS NERD ציין
 
אוטובוס לתחנת הרכבת בחדרהאני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום
מסילת עירון שתקשר את עפולה לתל אביב אפילו לא אושרה, יקח כל כך הרבה שנים עד שזה יקרה.. אז מה שאני מציעה הוא כרגע פתרון חלופי שיהיה יותר נוח מהחלפת רכבת במרכז השמונה - (להוסיף מסילה נוספת בחוף ובאיילון וכך יהיה אפשר לקשר גם את העמק לתל אביב לפחות באופן זמני עד שיחלו העבודות למסילת עירון), להוסיף מסילה זה אמנם גם עבודה אבל לא כמו להקים קו חדש, יש צורך בלהוסיף מסילות גם לקו העמק, גם לקו חיפה-ת"א וגם לאיילון כפי BUS NERD ציין
 
בעשור הבא יהיה קו כזה, כי תחנת הרכבת בחדרה תהפוך למרכזאוטובוס לתחנת הרכבת בחדרה
ומשם להחליף לרכבת נראה לי הכי הגיוני.
אם כי נראה שאין אוטובוס כזה.
אין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.
בניגוד לכרמיאל. מדובר על סיבוב שמאריך ב 50 ק"מ.
הבעיה היא לא רק מסילה נוספת בחוף, אלא גם באיילוןכיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
 
מה עם נצרת עילית?כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
 
תכניות (או דיבורים) זכורות לי מלפני הרבה שניםמה עם נצרת עילית?
לפחות לכם יש רכבת.. לנו יש את קו 826 המאסף שעובר בכל חור אפשרי ואת קו 833 שאמנם מהיר הרבה יותר מ826 אבל עם לוז דליל והקו גם לא מגיע לתחנה המרכזית החדשה
ניסיתי לנסוע לתל אביב ברכבת (קו 356 עד לרכבת עפולה) ואני באמת חייב להגיד לך שזה בסדר גמור, לפחות יש לכם אופציה של רכבת. נגיד ויש עומס בכבישים אז אתם יכולים פשוט לנסוע ברכבת ולהגיע בזמן מדויק, לא נורא שיש החלפה. יש קישור רכבתי כלשהו וזה מה שחשוב, ההחלפה גם מאוד נוחה - באותו רציף ומחכים רק כמה דקות
חבל רק שאין התאמה בין קו 356 לרכבת, הקו מגיע לתחנת רכבת על הקשקש ואז מחכים שעה לרכבת הבאה\:
פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת נכלל בתוכנית הכלכלית של הממשלהתכניות (או דיבורים) זכורות לי מלפני הרבה שנים
על תכנון (בין אם מתקדם או רק דברים ראשוניים ביותר) על קו רכבת נצרת-חיפה יצא לי לראות לקראת הבחירות בתחילת שנת 2003. מפלגות שונות מצדדים שונים תיארו פרויקטים רכבתיים שונים, כמו למשל הקו לכרמיאל או קו נצרת-חיפה.
אני מסכים איתך, כי חבל מאוד שלא פיתחו שירות רכבתי לנצרת. בין אם זה ברכבת פרברית או/ו רכבת קלה או תחתית.
תודה על המידעפרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת נכלל בתוכנית הכלכלית של הממשלה
לשנים 2017-2018 ונמצא באחריות חברות חוצה ישראל ויפה נוף.
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/template/default.aspx?PageId=305[/URL]
[URL]http://www.yefenof.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A0%D7%A6%D7%A8%D7%AA/[/URL]
אני לא מביןקו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.