קווי 47/48 מטרופולין - הצעה לשינוי
קווי 47/48 מטרופולין - הצעה לשינוי
כמי שגר "מצפון לכפר הירוק" אני שם לב שהרבה מאוד אנשים מתוסכלים מהשירות של קווי 531/525/524 וכו' אלה הקווים המחברים את האיזור לעזריאלי בת"א אך התדירות שלהם נורא בעייתית ולא באמת מתחשבת בצרכים של כל האוכלוסיה באיזור. כלומר, אם במקרה פספסת את אחד הקווים נתקעת ואתה תצטרך לחכות לפעמים מעל 40 דקות עד הקו הבא.
הצרה היא שגם אם תיקח קו אחר ותסע נניח עד לאיזור שכונת המשתלה בתל אביב זה לא יעזור לך, כי בצומת הפיל כל הקווים שמתנקזים מהקו הירוק פונים ימינה וממשיכים לכיוון האוניברסיטה/רמת אביב/כרמלית.
הבעיה נוצרת בעיקר כי אף אחד מהקווים לא מתממשק עם כמות הקווים הענקית שיוצאת מאיזור רמת החייל לכיוון עזריאלי בת"א ואיזורים נוספים.
למעשה בגלל הק"מ ומשהו הזה שבין צומת הפיל לבין רחוב דבורה הנביאה יש נתק כמעט מוחלט בין איזורים שלמים.
כל אשכול רעננה,הרצליה,רמת השרון ואפילו שכונות צהלה והמשתלה בתל אביב מנותק ותלוי לגמרי בקווי אגד הלא תדירים והלא מסונכרנים.
אוסיף ואציין כי ממה שאני רואה הרבה מאוד נוסעים למעשה מעוניינים להגיע לאיזור הקריה ועזריאלי ובעצם אין להם הרבה אלטרנטיבות.. להגיע לאוניברסיטה\רמת אביב\אבן גבירול לאיזור עזריאלי זו אינה דרך פשוטה. זה לקחת 3 אוטובוסים שונים.
מוזמנים לבדוק דרכי הגעה מהערים הללו לעזריאלי ללא שימוש בקווי אגד המצויינים.
אני מציע בעצם שינוי מאוד פשוט.
לקחת את קווי 47/48 המאוד תדירים לבטל בהם תחנה אחת ויחידה ולהוסיף תחנות בציריים עיקריים. ראו את המפה המצורפת.
בעצם מוותרים על תחנה 7 (כיכר מסריק)
ובמקומה הקו יעבור דרך המסלול המסומן בצהוב.
זה מוסיף לקווים הרבה מאוד תחנות עניין : רחוב קפלן, הקריה, עזריאלי, גשר קלקא, רחוב החשמונאים.
בעצם מצומת עזריאלי המסלול משתלב יחד עם קו 238 שנוסע מפתח תקווה לכרמלית.
קווי 47/48 מטרופולין - הצעה לשינוי
כמי שגר "מצפון לכפר הירוק" אני שם לב שהרבה מאוד אנשים מתוסכלים מהשירות של קווי 531/525/524 וכו' אלה הקווים המחברים את האיזור לעזריאלי בת"א אך התדירות שלהם נורא בעייתית ולא באמת מתחשבת בצרכים של כל האוכלוסיה באיזור. כלומר, אם במקרה פספסת את אחד הקווים נתקעת ואתה תצטרך לחכות לפעמים מעל 40 דקות עד הקו הבא.
הצרה היא שגם אם תיקח קו אחר ותסע נניח עד לאיזור שכונת המשתלה בתל אביב זה לא יעזור לך, כי בצומת הפיל כל הקווים שמתנקזים מהקו הירוק פונים ימינה וממשיכים לכיוון האוניברסיטה/רמת אביב/כרמלית.
הבעיה נוצרת בעיקר כי אף אחד מהקווים לא מתממשק עם כמות הקווים הענקית שיוצאת מאיזור רמת החייל לכיוון עזריאלי בת"א ואיזורים נוספים.
למעשה בגלל הק"מ ומשהו הזה שבין צומת הפיל לבין רחוב דבורה הנביאה יש נתק כמעט מוחלט בין איזורים שלמים.
כל אשכול רעננה,הרצליה,רמת השרון ואפילו שכונות צהלה והמשתלה בתל אביב מנותק ותלוי לגמרי בקווי אגד הלא תדירים והלא מסונכרנים.
אוסיף ואציין כי ממה שאני רואה הרבה מאוד נוסעים למעשה מעוניינים להגיע לאיזור הקריה ועזריאלי ובעצם אין להם הרבה אלטרנטיבות.. להגיע לאוניברסיטה\רמת אביב\אבן גבירול לאיזור עזריאלי זו אינה דרך פשוטה. זה לקחת 3 אוטובוסים שונים.
מוזמנים לבדוק דרכי הגעה מהערים הללו לעזריאלי ללא שימוש בקווי אגד המצויינים.
אני מציע בעצם שינוי מאוד פשוט.
לקחת את קווי 47/48 המאוד תדירים לבטל בהם תחנה אחת ויחידה ולהוסיף תחנות בציריים עיקריים. ראו את המפה המצורפת.
בעצם מוותרים על תחנה 7 (כיכר מסריק)
ובמקומה הקו יעבור דרך המסלול המסומן בצהוב.
זה מוסיף לקווים הרבה מאוד תחנות עניין : רחוב קפלן, הקריה, עזריאלי, גשר קלקא, רחוב החשמונאים.
בעצם מצומת עזריאלי המסלול משתלב יחד עם קו 238 שנוסע מפתח תקווה לכרמלית.