קווין דוראנט - בואו נפתח את זה (זה יעלה לי ביוקר, אני יודע)

OrEl74

Well-known member
מנהל
ראשית נגיד את מה שברור
מדובר בשחקן היסטורי, אולי מכונת ההתקפה המושלמת ואת מקומו ברשימת הגדולים ביותר הוא הרוויח ביושר.

אחרי שאמרנו את זה...
קווין דוראנט כאלפא נכשל שוב ושוב.
יש לו ברזומה שתי אליפויות ושני פיינלס mvp אבל בגולדן הוא לא היה האלפא והמנהיג הבלתי מעורער היה קרי.
באוקלהומה, ברוקלין ועכשיו בפיניקס כשהוא המנהיג, דוראנט פשוט לא מצליח להביא תוצאות.

לא יודע אם זה עניין של אופי בעייתי או אולי הבן אדם פשוט לא מנהיג אבל בעיניי למרות שמקומו ההיסטורי מובטח, הוא גם קצת אוברייטד ולא שמים מספיק דגש גם על הצד הזה.

זהו, הוצאתי את זה
 

Rapgamer

Well-known member
זה טייק לא בדיוק חדש אבל מקבל משנה תוקף בשנים האחרונות.
זה קצת אבסורדי אבל הדבר הכי גרוע שקרה ללגאסי של KD הוא האליפות של גולדן ב2022. את העובדה שגולדן לקחו אליפות עוד מלפני KD זה נראה שאנשים קצת שכחו. אם תלך 5 שנים אחורה לדירוגי הפורום תמצא שהיה את "מחנה סטף" שהצביע עליו בתור הכוח המניע העיקרי של גולדן אל מול "מחנה דוראנט" שאמר שהוא הכי טוב בגולדן כי הוא זה שלוקח את הFMVP וכו'. מחנה דוראנט היה גדול יותר והוא זכה לקרדיט מלא על האליפויות בגולדן. ואז הגיעה האליפות ב2022, שהזכירה לנו שהייתה בעצם אליפות גם ב2015, ושגולדן היא קבוצה אלופה לפני דוראנט, עם דוראנט וגם אחרי דוראנט. מבחינה היסטורית זה הטה את הכף לטובת "מחנה סטף" באופן כזה שדוראנט לא נתפש בתור הפנים של הדיינסטי הזה, אפילו לא בתור הדמות השנייה או השלישית (קליי? דריימונד? סטיב קר?).

אני מסכים איתך שהוא נכשל בתור אלפא ושאם לא יקרה משהו חריג בשנים הקרובות, הקריירה שלו תהיה סוג של פספוס. הוא היה שחקן טופ 3 בליגה במשך הרבה שנים אבל כמו שאתה אומר הוא לא הצליח להוביל קבוצה לאליפות. אני גם חושב שיש לזה סיבה, הוא לא מכונת התקפה עד כדי כך מושלמת מבחינת השליטה בכדור או היכולת להשפיע על המשחק במגוון דרכים. את האופי הלא מאוד מנהיגותי שלו ציינת. בנוסף אפשר להצביע על אלמנטים נוספים כמו פציעות שהיו באוקלהומה או ברוקלין וגרמו לו לפספס עוד כמה הזדמנויות טובות, והבחירה עצמה ללכת לגולדן שכביכול העשירה לו את הלגאסי אבל בדיעבד לא השיגה את האפקט הרצוי.

בשורה התחתונה אין ספק שהוא שחקן היסטורי, לא הייתי משתמש במונח אוברייטד כי דעת הקהל די התעצבה לגביו כשחקן מהשורה השנייה בדירוגי all time למיניהם. נשמע לי נכון סך הכל.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דוראנט עבר הלילה את שאק ברשימת קלעי כל הזמנים והתמקם במקום השמיני
 
למעלה