קווים חדשים של אגד החל ממחר, 25.3:

מצב
הנושא נעול.
אתה מתכוון לקו 87, אבל זה רק עוד נדבך לעקמומיות התכנון

נו ו...? הקישור בין כפר גנים ג' לבר אילן לא ישתפר בלי קשר
לקו 64? ישתפר. במקום עירוב שימושים נעשה הפרדת שימושים ככל הנראה כצפי למספר נוסעים גבוה עבור הגעה לתל אביב.
&nbsp
אני בגישה שאנשים לא מכירים את הצרכים האמיתיים והם מתרגמים את החיים שלהם וצוריכהם לתחבורה ציבורית. מרוב שהם לא מכירים את כל מערכת התח"צ, הם אפילו לא יודעים במה טוב להם להגיע לצומת סירקין.
&nbsp
אתה אומר" אנשי משרד התחבורה" כאשר מדובר בסך הכל באיש אחד או אישה אחת בכל איזור בארץ ויש בסך הכל 4 אזורים... התכנון מתבצע על ידי החברה המתכננת, לא על ידי משרד התחבורה. זו חלק מהבעיה לטעמי כי החברה המתכננת אומנם פותחת מפות, מצליבה נתונים, בודקת כך וכך וכך. אבל כשהיא מתרשמת שהאוטובוס יהיה מלא בנוסעים מכפר גנים ג' לתל אביב כי זה מה שהכי חשוב לתושבים בכפר גנים - זו התוצאה.
&nbsp
אני אומר את זה כי אני מכיר את זה קורה ממקומות אחרים. הדפוס הזה חוזר על עצמו כי כל מיני גורמים מצליחים לשכנע שיש ביקוש של ממש לקו כזה והחברה המתכננת אומרת, אוקיי, אז אם יש כזה ביקוש - הוא יופעל כמו קווים שמיועדים למגזר החרדי. איסוף בלבד בעיר המוצא, הורדה בלבד בעיר היעד ונסיעה הכי מהירה שאפשר.
אתה מתכוון לקו 87, אבל זה רק עוד נדבך לעקמומיות התכנון
כי קו 87 מתוכנן לנסוע רק בכפר גנים ג' בבן גוריון ובעצמאות מערבית לבן גוריון, אבל מה...
הביקוש הפוטנציאלי לבר אילן מתרכז דווקא בעיקר בחלק המזרחי של רחוב העצמאות, במזרח כפר גנים ג' ובכפר גנים ב'.
אני לא מאמין שאסי סוזנה לא יודע את זה היטב.
 

olli3

New member
מנהל
גם 87, גם 187 כמובן וגם 350 שמיועד להיות תדיר יותר.

אתה מתכוון לקו 87, אבל זה רק עוד נדבך לעקמומיות התכנון
כי קו 87 מתוכנן לנסוע רק בכפר גנים ג' בבן גוריון ובעצמאות מערבית לבן גוריון, אבל מה...
הביקוש הפוטנציאלי לבר אילן מתרכז דווקא בעיקר בחלק המזרחי של רחוב העצמאות, במזרח כפר גנים ג' ובכפר גנים ב'.
אני לא מאמין שאסי סוזנה לא יודע את זה היטב.
גם 87, גם 187 כמובן וגם 350 שמיועד להיות תדיר יותר.
350 נשאר בדן ועם פינוי המכונות של דן מהקווים השונים הוא יהיה מתוגבר, זה התכנון בכל אופן ממה שידוע לי.
&nbsp
יכול להיות שאסי לא יודע את זה. יש דברים שאני יודע והמקיבל של אסי בדרום לא מכיר אבל יש המון דברים שהוא מכיר ואני לא ידעתי על קיומם. תראה, זה הופך להיות מפעל של איש אחד ורק תוך כדי שהזמן עובר מגלים את רוב הדברים ותמיד מגלים עוד ועוד דברים חדשים.
&nbsp
את 87 גם ככה לא ניתן לשנות ברמה שישרת את האזורים המזרחיים יותר. אז עקמומיות התכנון לא מובנת לי כאן... ו87 לא משרת רק את בר אילן, הוא משרת גם את תל השומר ויכול להיות שיש ביקושים לשם מהאיזורים ש87 יחל לשרת כעת ולא שירת לפני כן.
&nbsp
יש מגבלות שונות, אי אפשר לשרת את כולם בצורה הכי טובה עם סך קילומטרים קבוע מראש, זו בעיה. ואני אומר את זה בצער.
 
187 עם שתי הנסיעות המסכנות שלו, שהראשונה מביניהן לא ממש

גם 87, גם 187 כמובן וגם 350 שמיועד להיות תדיר יותר.
350 נשאר בדן ועם פינוי המכונות של דן מהקווים השונים הוא יהיה מתוגבר, זה התכנון בכל אופן ממה שידוע לי.
&nbsp
יכול להיות שאסי לא יודע את זה. יש דברים שאני יודע והמקיבל של אסי בדרום לא מכיר אבל יש המון דברים שהוא מכיר ואני לא ידעתי על קיומם. תראה, זה הופך להיות מפעל של איש אחד ורק תוך כדי שהזמן עובר מגלים את רוב הדברים ותמיד מגלים עוד ועוד דברים חדשים.
&nbsp
את 87 גם ככה לא ניתן לשנות ברמה שישרת את האזורים המזרחיים יותר. אז עקמומיות התכנון לא מובנת לי כאן... ו87 לא משרת רק את בר אילן, הוא משרת גם את תל השומר ויכול להיות שיש ביקושים לשם מהאיזורים ש87 יחל לשרת כעת ולא שירת לפני כן.
&nbsp
יש מגבלות שונות, אי אפשר לשרת את כולם בצורה הכי טובה עם סך קילומטרים קבוע מראש, זו בעיה. ואני אומר את זה בצער.
187 עם שתי הנסיעות המסכנות שלו, שהראשונה מביניהן לא ממש
רלוונטית לסטודנטים.
287, לעומת זאת, יוצא מכפר גנים.

ולגבי 350, אני תוהה אם זה באמת התכנון, כי הרי 350 אמור להיות אחד הקווים שיושפעו מהשינויים שיבואו בעקבות הקו האדום. יתגברו אותו לטווח קצר על מנת לבטל אותו בשלב מאוחר יותר?
אני באמת לא מבין את ההגיון של משרד התחבורה. כשיהיה 64, 350 יהיה הרבה פחות נחוץ. במקום ליצור שילוב יעיל ושימושי של 64 עם קווים אחרים בבר אילן, כמו 68, 168, 268 ועוד. הולכים לתגבר את 350 של דן ולהשתמש בו לעירוב שימושים במקום בקו 64 של המפעילה העירונית בפתח תקוה?
במקום לתגבר את 350, שיתגברו את קו 50 שיכול להוות גם תחליף לקו 51.
שיקחו את האוטובוסים של דן שיתפנו מקווי ראש העין, מ-49, ומ-127 ויהפכו את קווים 50 ו 166 לקווים הפועלים כל היום. לא את 350 שאותו דווקא יהיה אפשר לבטל. זה יוריד גם עומס מ-66.
כל הקווים הללו ממילא יעברו מהפך כשיתחיל לפעול הקו האדום, אם לא לפני כן.
 

אורי404

New member
לדעתי גם יש מקום לשינוי בקו 38

187 עם שתי הנסיעות המסכנות שלו, שהראשונה מביניהן לא ממש
רלוונטית לסטודנטים.
287, לעומת זאת, יוצא מכפר גנים.

ולגבי 350, אני תוהה אם זה באמת התכנון, כי הרי 350 אמור להיות אחד הקווים שיושפעו מהשינויים שיבואו בעקבות הקו האדום. יתגברו אותו לטווח קצר על מנת לבטל אותו בשלב מאוחר יותר?
אני באמת לא מבין את ההגיון של משרד התחבורה. כשיהיה 64, 350 יהיה הרבה פחות נחוץ. במקום ליצור שילוב יעיל ושימושי של 64 עם קווים אחרים בבר אילן, כמו 68, 168, 268 ועוד. הולכים לתגבר את 350 של דן ולהשתמש בו לעירוב שימושים במקום בקו 64 של המפעילה העירונית בפתח תקוה?
במקום לתגבר את 350, שיתגברו את קו 50 שיכול להוות גם תחליף לקו 51.
שיקחו את האוטובוסים של דן שיתפנו מקווי ראש העין, מ-49, ומ-127 ויהפכו את קווים 50 ו 166 לקווים הפועלים כל היום. לא את 350 שאותו דווקא יהיה אפשר לבטל. זה יוריד גם עומס מ-66.
כל הקווים הללו ממילא יעברו מהפך כשיתחיל לפעול הקו האדום, אם לא לפני כן.
לדעתי גם יש מקום לשינוי בקו 38
גם ככה היה הגיוני, שהנסיעה בו תהיה דרך כביש אם המושבות. עם העבודות לקו האדום בז'בוטינסקי, לדעתי זה עוד יותר הגיוני, שהנסיעות יהיו בדרך אם המושבות. אולי גם להאריך את כל הנסיעות לשכונת אם המושבות.
 
רק 4 נסיעות מוקדם בבוקר מכיוון ת"א/ר"ג לא נכנסות לאם המושבות

לדעתי גם יש מקום לשינוי בקו 38
גם ככה היה הגיוני, שהנסיעה בו תהיה דרך כביש אם המושבות. עם העבודות לקו האדום בז'בוטינסקי, לדעתי זה עוד יותר הגיוני, שהנסיעות יהיו בדרך אם המושבות. אולי גם להאריך את כל הנסיעות לשכונת אם המושבות.
רק 4 נסיעות מוקדם בבוקר מכיוון ת"א/ר"ג לא נכנסות לאם המושבות
לגבי העברת המסלול לדרך אם המושבות - בשעות השיא זה לא יקצר את משך הנסיעה, כי בדרך אם המושבות יש פקקים משמעותיים ובז'בוטינסקי יש לפחות נת"צ.
 

אורי404

New member
אפשרות אחרת היא נת"צ בהמשך אבא הלל

רק 4 נסיעות מוקדם בבוקר מכיוון ת"א/ר"ג לא נכנסות לאם המושבות
לגבי העברת המסלול לדרך אם המושבות - בשעות השיא זה לא יקצר את משך הנסיעה, כי בדרך אם המושבות יש פקקים משמעותיים ובז'בוטינסקי יש לפחות נת"צ.
אפשרות אחרת היא נת"צ בהמשך אבא הלל
שזה יקל לקווים רבים, בתדירות גבוהה, ביחד עם המסלול המוצע של 38.
 
ולגבי טענתך שאין הרבה קווים במכרז שנדרשת בהם הגבלת איסוף

לטעמי הסיבה ש64 בכלל מגיע למעבר לכפר גנים היא תפעולית בלבד.
ההיגיון שמנחה אותי הוא שהקו יועד להסתיים או בבית רבקה או בהדר גנים ומכיוון ששני המסופים האלו גם ככה מלאים פשוט תקעו אותו בצומת סירקין באופן דיי דפוק כי הוא יפריע לקווים אחרים בזמן שהוא ממתין לשעת היציאה שלו.
&nbsp
אין הרבה קווים במכרז פתח תקווה-ראש העין שמוגדרים כקווים מהירים או ישירים שנדרשת בהם הגבלת איסוף בלבד או הורדה בלבד.
&nbsp
אני ממש בטוח בכך שפשוט לא חשבו על עירוב שימושים בקו 64. פלא שאפילו בבר אילן בכיוון הנסיעה לת"א לא חשבו לשים לו תחנה? הוא הרי תוכנן לנסוע במנהרה... וכשאתה לוקח את 472 שהופך לבצע הורדה בלבד בבר אילן לכל מי שהתרגל שיש לו אותו ומנגד לא מאפשר ל64 לקשר את בר אילן לאיזורים בתל אביב ש472 מקשר כיום - אתה בבעיה. והבעיה גדולה יותר כי 472 יתחיל לפעול על ידי אפיקים לפני ש64 יתחיל לפעול...
&nbsp
השימוש היחיד עליו חשבו בקו 64 הוא נסיעה מהירה ככל האפשר בצורה הנוחה ביותר בין כפר גנים לתל אביב, שום דבר אחר לא. זה בדיוק כמו מה שעומד מאחורי קווים כמו 248 ו249 בין הוד השרון לתל אביב - כמה שפחות עצירות בדרך ואין עירוב שימושים אלא מטרה אחת מוגדרת וברורה, הגעה בצורה המהירה והנוחה ביותר בין הוד השרון לתל אביב ולהיפך.
ולגבי טענתך שאין הרבה קווים במכרז שנדרשת בהם הגבלת איסוף
בלבד או הורדה בלבד, מציע לך להסתכל על מה שקורה בהגדרות המכרז לחלק מקווי ראש העין - פתח תקוה (לא קווי ראש העין - תל אביב אלא קווים כמו 7 ו 17), או לקו 87. מזל שאת קו 27 לא קילקלו.

ברור שברוב הקווים אין הגבלות כאלו, כי רוב הקווים במכרז הם קווים עירוניים בתוך עיר אחת שגם אם רוצים לא ממש אפשר להגדיר בהם הגבלות כאלו.
אבל יש לא מעט קלקולים כאלה בהגדרות המכרז בקווים האזוריים והמטרופוליניים.

ודווקא את קו 49, שכן מצדיק שינוי להגדרות יותר בינעירוניות (המסלול שלו בתוך פ"ת חופף לגמרי למסלול של 66 והוא נוסע בכבישים 4 ו 5 בחלק נכבד ממסלולו), השאירו כקו עירוני ללא מגבלות איסוף והורדה...
 

olli3

New member
מנהל
מכיר, ל7 ו17 יש חלופה מהירה עם הגבלות איסוף בלבד והורדה בלבד

ולגבי טענתך שאין הרבה קווים במכרז שנדרשת בהם הגבלת איסוף
בלבד או הורדה בלבד, מציע לך להסתכל על מה שקורה בהגדרות המכרז לחלק מקווי ראש העין - פתח תקוה (לא קווי ראש העין - תל אביב אלא קווים כמו 7 ו 17), או לקו 87. מזל שאת קו 27 לא קילקלו.

ברור שברוב הקווים אין הגבלות כאלו, כי רוב הקווים במכרז הם קווים עירוניים בתוך עיר אחת שגם אם רוצים לא ממש אפשר להגדיר בהם הגבלות כאלו.
אבל יש לא מעט קלקולים כאלה בהגדרות המכרז בקווים האזוריים והמטרופוליניים.

ודווקא את קו 49, שכן מצדיק שינוי להגדרות יותר בינעירוניות (המסלול שלו בתוך פ"ת חופף לגמרי למסלול של 66 והוא נוסע בכבישים 4 ו 5 בחלק נכבד ממסלולו), השאירו כקו עירוני ללא מגבלות איסוף והורדה...
מכיר, ל7 ו17 יש חלופה מהירה עם הגבלות איסוף בלבד והורדה בלבד
אבל מסלול הבסיס שפועל כל היום יהיה איסוף והורדה בדיוק כמו 27.
&nbsp
87 - לטעמי זה טוב. מי צריך כל כך הרבה קויים שמבצעים שירות בין מרכזית פתח תקווה לצומת של ז'בוטינסקי קפלן? קו 87 הופך להיות מהיר יותר כך במקטע הזה, זה לא דבר רע.
&nbsp
49 - לא כזה בטוח שזה יעיל, לא פעם 66 כבר מלא במרכז העיר ו49 מהווה עבורו תגבור לבלינסון וציר ז'בוטינסקי במקטע של פתח תקווה. כנ"ל בכיוון ההפוך. יש ב49 עירוב שימושים. אם היו רוצים שהוא יהיה מהיר לאונ' ת"א הוא היה יוצא דרך הרב מלכה לכביש 5.
 
הפוך, מסלול הבסיס עם מגבלות והחלופות של שעות הלילה, שישי

מכיר, ל7 ו17 יש חלופה מהירה עם הגבלות איסוף בלבד והורדה בלבד
אבל מסלול הבסיס שפועל כל היום יהיה איסוף והורדה בדיוק כמו 27.
&nbsp
87 - לטעמי זה טוב. מי צריך כל כך הרבה קויים שמבצעים שירות בין מרכזית פתח תקווה לצומת של ז'בוטינסקי קפלן? קו 87 הופך להיות מהיר יותר כך במקטע הזה, זה לא דבר רע.
&nbsp
49 - לא כזה בטוח שזה יעיל, לא פעם 66 כבר מלא במרכז העיר ו49 מהווה עבורו תגבור לבלינסון וציר ז'בוטינסקי במקטע של פתח תקווה. כנ"ל בכיוון ההפוך. יש ב49 עירוב שימושים. אם היו רוצים שהוא יהיה מהיר לאונ' ת"א הוא היה יוצא דרך הרב מלכה לכביש 5.
הפוך, מסלול הבסיס עם מגבלות והחלופות של שעות הלילה, שישי
ושבת ללא מגבלות.
 

olli3

New member
מנהל
צודק, לא התעמקתי בזמנו. זה דיי דפוק אבל אולי גם עקב

הפוך, מסלול הבסיס עם מגבלות והחלופות של שעות הלילה, שישי
ושבת ללא מגבלות.
צודק, לא התעמקתי בזמנו. זה דיי דפוק אבל אולי גם עקב
בקשות שעלו לשירות מהיר בין ראש העין לפתח תקווה ולהיפך. יכול להיות מצד עיריית ראש העין.
 
שירות מהיר בין ראש העין לקרית אריה יסופק על ידי קו 471 החדש

צודק, לא התעמקתי בזמנו. זה דיי דפוק אבל אולי גם עקב
בקשות שעלו לשירות מהיר בין ראש העין לפתח תקווה ולהיפך. יכול להיות מצד עיריית ראש העין.
שירות מהיר בין ראש העין לקרית אריה יסופק על ידי קו 471 החדש
בקווים 7 ו 17 אין שום הגיון למגבלות כאלה בפתח תקוה. ייתכן שבעקבות הפיתוח הנרחב של הקווים הפנימיים בראש העין, יש הגיון למגבלות כאלה בראש העין, אבל לא בפתח תקוה. במיוחד שקווי ראש העין - פתח תקוה מהווים קווים מרכזיים עבור תושבי אזור שטמפפר בפ"ת. וצריך לזכור שקו 251 מתבטל.
באזור הזה של פתח תקוה, המכרז גורם להרעת שירות.
 

olli3

New member
מנהל
471 לא באמת נותן פתרון לכל שעות היום.

שירות מהיר בין ראש העין לקרית אריה יסופק על ידי קו 471 החדש
בקווים 7 ו 17 אין שום הגיון למגבלות כאלה בפתח תקוה. ייתכן שבעקבות הפיתוח הנרחב של הקווים הפנימיים בראש העין, יש הגיון למגבלות כאלה בראש העין, אבל לא בפתח תקוה. במיוחד שקווי ראש העין - פתח תקוה מהווים קווים מרכזיים עבור תושבי אזור שטמפפר בפ"ת. וצריך לזכור שקו 251 מתבטל.
באזור הזה של פתח תקוה, המכרז גורם להרעת שירות.
471 לא באמת נותן פתרון לכל שעות היום.
קצת קשה להגיד ששירות מהיר ינתן על ידו כאילו מדובר בשירות מבוקר עד לילה.
&nbsp
לא סתם אמרתי שכנראה הבקשה הגיעה מראש העין, ככה זה כשצד אחד מסתכל ואלו הדרישות שהוא מעלה... תמיד נדפקים אחרים ובמקרה הזה אפילו לא בצדק.
&nbsp
נעביר הלאה, גם 64 הועבר ממזמן הלאה, הקטע של אי עצירה בבר אילן טופל, השאר לטעמי למרות הנסיונות לטפל - יישאר כפי שהוחלט מלכתחילה. אבל זה לא אומר שזה נצחי כמובן...
 
ולמה צריך שירות מהיר כזה בכל שעות היום?

471 לא באמת נותן פתרון לכל שעות היום.
קצת קשה להגיד ששירות מהיר ינתן על ידו כאילו מדובר בשירות מבוקר עד לילה.
&nbsp
לא סתם אמרתי שכנראה הבקשה הגיעה מראש העין, ככה זה כשצד אחד מסתכל ואלו הדרישות שהוא מעלה... תמיד נדפקים אחרים ובמקרה הזה אפילו לא בצדק.
&nbsp
נעביר הלאה, גם 64 הועבר ממזמן הלאה, הקטע של אי עצירה בבר אילן טופל, השאר לטעמי למרות הנסיונות לטפל - יישאר כפי שהוחלט מלכתחילה. אבל זה לא אומר שזה נצחי כמובן...
ולמה צריך שירות מהיר כזה בכל שעות היום?
אפשר לחשוב שמדובר בנסיעה ארוכה בדרכים עמוסות....
כמה שניות ממשך הנסיעה הכולל יורידו ההגדרות הללו של תחנות איסוף בלבד והורדה בלבד בקווים 7 ו 17?
זה זניח והפגיעה שההגדרות הללו גורמות גדולה בהרבה מהתועלת שכביכול הן תורמות.

עיריית ראש העין לא צריכה לעשות את שיקולי העלות-תועלת הללו - משרד התחבורה צריך לעשות אותם.
 

olli3

New member
מנהל
מופעלים לחצים, אם לא תיתן לנו X, נעכב Y. אני לא אומר שזה מה

ולמה צריך שירות מהיר כזה בכל שעות היום?
אפשר לחשוב שמדובר בנסיעה ארוכה בדרכים עמוסות....
כמה שניות ממשך הנסיעה הכולל יורידו ההגדרות הללו של תחנות איסוף בלבד והורדה בלבד בקווים 7 ו 17?
זה זניח והפגיעה שההגדרות הללו גורמות גדולה בהרבה מהתועלת שכביכול הן תורמות.

עיריית ראש העין לא צריכה לעשות את שיקולי העלות-תועלת הללו - משרד התחבורה צריך לעשות אותם.
מופעלים לחצים, אם לא תיתן לנו X, נעכב Y. אני לא אומר שזה מה
שיש לנו כאן, אבל יכול להיות, לך תדע.
&nbsp
זה לא חדש בתכל'ס, עיריית נתיבות הפעילה לחץ להקמת תחנת רכבת בחור והמדינה הקימה אותה בחור, אז על דברים בטלים בשישים כמו איסוף בלבד והורדה בלבד לא יתפשרו?
&nbsp
וברור שזה לא מה שיהפוך את 7/17 למהירים, את זה אני ואתה יודעים. אבל כשאתה צריך לרצות גורמים שונים שמפעילים לחץ (לכאורה) כשלא פעם כגם מתנים את זה בדברים חשובים אחרים שלא יפותחו, מה תעשה?
&nbsp
זו בדיוק הבעיה, שיש כח לרשויות המקומיות ביד והן משתמשות בו לא פעם לרעה. גם וועדי שכונות חזקים עושים רעש ומפריעים לביצוע תקין יותר.
&nbsp
אבל הגורמים שמבקשים את הדברים האלו, מגיעים ממקום של אי הבנה מלאה בתחום או אי הבנה כלל וטעויות, חלקן היסטוריות מבוצעות רק כי יש לגורמים אלו כח.
&nbsp
כמובן שכל מה שכתבתי כאן הן השערות, אבל לטעמי הן השערות סבירות בהחלט. ובכל זאת, יש דברים שאני פחות בקיא בהם במכרזים באיזורים שלא רלוונטיים לי כל כך ואני סתם נכנס לראות מה קורה ומה יהיה וכו' כי זה מעניין. אם יש לך עוד השגות ובעיות שנתקלת בהן, אתה מוזמן לשלוח לי בפרטי. גם ככה אנחנו מנהלים כאן שיחה פרטית שכזאת:) וכמובן אעביר הלאה לטיפול.
 
עוד בעיה מוזרה: תסתכל על שעת התחלת הפעילות של קו 46

מופעלים לחצים, אם לא תיתן לנו X, נעכב Y. אני לא אומר שזה מה
שיש לנו כאן, אבל יכול להיות, לך תדע.
&nbsp
זה לא חדש בתכל'ס, עיריית נתיבות הפעילה לחץ להקמת תחנת רכבת בחור והמדינה הקימה אותה בחור, אז על דברים בטלים בשישים כמו איסוף בלבד והורדה בלבד לא יתפשרו?
&nbsp
וברור שזה לא מה שיהפוך את 7/17 למהירים, את זה אני ואתה יודעים. אבל כשאתה צריך לרצות גורמים שונים שמפעילים לחץ (לכאורה) כשלא פעם כגם מתנים את זה בדברים חשובים אחרים שלא יפותחו, מה תעשה?
&nbsp
זו בדיוק הבעיה, שיש כח לרשויות המקומיות ביד והן משתמשות בו לא פעם לרעה. גם וועדי שכונות חזקים עושים רעש ומפריעים לביצוע תקין יותר.
&nbsp
אבל הגורמים שמבקשים את הדברים האלו, מגיעים ממקום של אי הבנה מלאה בתחום או אי הבנה כלל וטעויות, חלקן היסטוריות מבוצעות רק כי יש לגורמים אלו כח.
&nbsp
כמובן שכל מה שכתבתי כאן הן השערות, אבל לטעמי הן השערות סבירות בהחלט. ובכל זאת, יש דברים שאני פחות בקיא בהם במכרזים באיזורים שלא רלוונטיים לי כל כך ואני סתם נכנס לראות מה קורה ומה יהיה וכו' כי זה מעניין. אם יש לך עוד השגות ובעיות שנתקלת בהן, אתה מוזמן לשלוח לי בפרטי. גם ככה אנחנו מנהלים כאן שיחה פרטית שכזאת:) וכמובן אעביר הלאה לטיפול.
עוד בעיה מוזרה: תסתכל על שעת התחלת הפעילות של קו 46
בכיוון מרחוב העצמאות ועל התדירות שלו בכיוון הזה בשעות השונות.
השד יודע מה גרם ל"מתכננים" לקבוע שעת התחלה מוזרה כזו.
כנראה סיפרו ל"מתכננים" שאזור רמת סיב זה רק אזור מסחר ובילויים ולא אזור תעסוקה גדול.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני לא בעד עירוב שימושים בקו שנוסע לבני ברק.

מה לא הגיוני בו בדיוק? תראה כמה עירוב שימושים יש עם הקו הזה.
סוף סוף קו מהיר מקרית שרת לתל גיבורים.
&nbsp
מקשר במהירות בין קניון חולון לתל גיבורים ורחוב אילת.
&nbsp
מהווה חלופה לקו 145 בין תל גיבורים למסובים, בר אילן ובכך משפר את הקישוריות בין מקומות אלו.
&nbsp
המסלול שלו בתוך חולון, למרות הפיתול בתחילת המסלול (כאילו ש104 לא עושה את זה ביד אליהו ועדיין מפוצץ) הוא מסלול נדרש ופשוט טוב. מבצע קישורים טובים בתוך חולון, פשוט כך. קישורים שחסרים כיום.
&nbsp
נסיעה דווקא דרך כביש 44 ולא דרך איזור התעשיה מהווה אפשרויות החלפה לנוסעים שונים בצומת חולון וקישור טוב יותר של אזור למסובים ובר אילן.
&nbsp
אפשר להתחבר למסלול של 146 בקלות מקווים שונים הנוסעים בדרום ת"א כמו 72 למשל כאשר כיום האופציות להגעה מדרום ת"א למסובים ובר אילן הן דיי על הפנים, במיוחד לבר אילן.
&nbsp
אני רואה כאן עירוב שימושים גדול וטוב, לא מבין איך אתם לא רואים את זה.
אני לא בעד עירוב שימושים בקו שנוסע לבני ברק.
התדירות גבוהה יחסית וזה יכול לגרום לתוספת אוכלוסייה חרדית לעיר ולזה אני מתנגד.
אני תושב חולון ואני רוצה את העיר שלי חילונית!
לא יכלו לפתוח שני קווים נפרדים?
 

פנחס25

New member
קפץ לך החילוני ?

אני לא בעד עירוב שימושים בקו שנוסע לבני ברק.
התדירות גבוהה יחסית וזה יכול לגרום לתוספת אוכלוסייה חרדית לעיר ולזה אני מתנגד.
אני תושב חולון ואני רוצה את העיר שלי חילונית!
לא יכלו לפתוח שני קווים נפרדים?
קפץ לך החילוני ?
מוזר מאוד שכשמדובר על נושאים של שירות אתה מעדיף חוסר שירות מפני החשש שיבואו חרדים לגור בעיר שלך.
לא יעזור לאף אחד ותוך עשור בכל עיר יהיה שכונות חרדיות גדולות. ולא משנה עד כמה תחשוש ממנם.
בנוסף, יש לי בשבילך חדשות. הם אלו שיבואו לטפל בך במקרה רפואי, והם אלו שיבואו לקחת אותך אחרי סיום החיים.
 
ברור כי רוב הרופאים והאחיות הם חרדים

קפץ לך החילוני ?
מוזר מאוד שכשמדובר על נושאים של שירות אתה מעדיף חוסר שירות מפני החשש שיבואו חרדים לגור בעיר שלך.
לא יעזור לאף אחד ותוך עשור בכל עיר יהיה שכונות חרדיות גדולות. ולא משנה עד כמה תחשוש ממנם.
בנוסף, יש לי בשבילך חדשות. הם אלו שיבואו לטפל בך במקרה רפואי, והם אלו שיבואו לקחת אותך אחרי סיום החיים.
ברור כי רוב הרופאים והאחיות הם חרדים
הם גם אלו שיגינו עליך וישמרו על גבולות המדינה.
וגם אלו שישלמו מיסים אחרי שימכרו את הסטארט אפים שלהם ברווח.
&nbsp
 

אוהד1110

New member
הקו אינו עובר על יד קניון חולון

מה לא הגיוני בו בדיוק? תראה כמה עירוב שימושים יש עם הקו הזה.
סוף סוף קו מהיר מקרית שרת לתל גיבורים.
&nbsp
מקשר במהירות בין קניון חולון לתל גיבורים ורחוב אילת.
&nbsp
מהווה חלופה לקו 145 בין תל גיבורים למסובים, בר אילן ובכך משפר את הקישוריות בין מקומות אלו.
&nbsp
המסלול שלו בתוך חולון, למרות הפיתול בתחילת המסלול (כאילו ש104 לא עושה את זה ביד אליהו ועדיין מפוצץ) הוא מסלול נדרש ופשוט טוב. מבצע קישורים טובים בתוך חולון, פשוט כך. קישורים שחסרים כיום.
&nbsp
נסיעה דווקא דרך כביש 44 ולא דרך איזור התעשיה מהווה אפשרויות החלפה לנוסעים שונים בצומת חולון וקישור טוב יותר של אזור למסובים ובר אילן.
&nbsp
אפשר להתחבר למסלול של 146 בקלות מקווים שונים הנוסעים בדרום ת"א כמו 72 למשל כאשר כיום האופציות להגעה מדרום ת"א למסובים ובר אילן הן דיי על הפנים, במיוחד לבר אילן.
&nbsp
אני רואה כאן עירוב שימושים גדול וטוב, לא מבין איך אתם לא רואים את זה.
הקו אינו עובר על יד קניון חולון
 

orenhz

Member
בימי ו' לא. אבל בשאר השבוע כן עובר ליד קניון חולון

הקו אינו עובר על יד קניון חולון
בימי ו' לא. אבל בשאר השבוע כן עובר ליד קניון חולון
לא ברור לי מה הסיבה, אבל המסלול בימים א-ה מעט שונה מהמסלול בימי ו'
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה