עמוד השדרה
New member
אתה מתכוון לקו 87, אבל זה רק עוד נדבך לעקמומיות התכנון
כי קו 87 מתוכנן לנסוע רק בכפר גנים ג' בבן גוריון ובעצמאות מערבית לבן גוריון, אבל מה...
הביקוש הפוטנציאלי לבר אילן מתרכז דווקא בעיקר בחלק המזרחי של רחוב העצמאות, במזרח כפר גנים ג' ובכפר גנים ב'.
אני לא מאמין שאסי סוזנה לא יודע את זה היטב.
אתה מתכוון לקו 87, אבל זה רק עוד נדבך לעקמומיות התכנוןנו ו...? הקישור בין כפר גנים ג' לבר אילן לא ישתפר בלי קשר
לקו 64? ישתפר. במקום עירוב שימושים נעשה הפרדת שימושים ככל הנראה כצפי למספר נוסעים גבוה עבור הגעה לתל אביב.
 
אני בגישה שאנשים לא מכירים את הצרכים האמיתיים והם מתרגמים את החיים שלהם וצוריכהם לתחבורה ציבורית. מרוב שהם לא מכירים את כל מערכת התח"צ, הם אפילו לא יודעים במה טוב להם להגיע לצומת סירקין.
 
אתה אומר" אנשי משרד התחבורה" כאשר מדובר בסך הכל באיש אחד או אישה אחת בכל איזור בארץ ויש בסך הכל 4 אזורים... התכנון מתבצע על ידי החברה המתכננת, לא על ידי משרד התחבורה. זו חלק מהבעיה לטעמי כי החברה המתכננת אומנם פותחת מפות, מצליבה נתונים, בודקת כך וכך וכך. אבל כשהיא מתרשמת שהאוטובוס יהיה מלא בנוסעים מכפר גנים ג' לתל אביב כי זה מה שהכי חשוב לתושבים בכפר גנים - זו התוצאה.
 
אני אומר את זה כי אני מכיר את זה קורה ממקומות אחרים. הדפוס הזה חוזר על עצמו כי כל מיני גורמים מצליחים לשכנע שיש ביקוש של ממש לקו כזה והחברה המתכננת אומרת, אוקיי, אז אם יש כזה ביקוש - הוא יופעל כמו קווים שמיועדים למגזר החרדי. איסוף בלבד בעיר המוצא, הורדה בלבד בעיר היעד ונסיעה הכי מהירה שאפשר.
כי קו 87 מתוכנן לנסוע רק בכפר גנים ג' בבן גוריון ובעצמאות מערבית לבן גוריון, אבל מה...
הביקוש הפוטנציאלי לבר אילן מתרכז דווקא בעיקר בחלק המזרחי של רחוב העצמאות, במזרח כפר גנים ג' ובכפר גנים ב'.
אני לא מאמין שאסי סוזנה לא יודע את זה היטב.