קובי מרימי - נציג ישראל לאירוויזיון 2019 בישראל

אני ממש ממש מקווה שלא יתנו לו

"לבטא את האתניות שלו". העובדה שהוא הוריד את החלקים האלה היא מה שהפך אותו למועמד מנצח מבחינתי. הוא והשירה שלו מיוחדים מספיק בפני עצמם בלי החלקים האלה - ולהפך, ההורדה שלהם גרמה לו להוסיף לשירה שלו חלקים עדינים וגם חלקים גבוהים שהפכו אותה להרבה יותר מוצלחת.
ואני מסכימה שעדיף לא שיר קצבי. אמנם תמיד מתלוננים על בלדות באירוויזיון, אבל אצלו בלדה זה משהו אחר, ואני מאמינה שלבחור בבלדה לא ימנע ממנו להגיע למקומות גבוהים. הכח שלו הוא בכמה שהוא מרגש, ושיר קצבי בעייתי מהבחינה הזאת.
 

LZ88

New member
יאללה בהצלחה! כל תוצאה בטופ 15 אני אהיה מאוד מרוצה

 

musicislife91

New member
תענוג


קובי הכי ראוי.
נעשה צדק שמאיה עפה ראשונה- מדובר בסגנון שירה מיושן ובגיבוב צרחות. מעבר לזה שהיא זייפה אתמול, השופטים ריחמו עליה עם 2 אדומים. זה היה ברור שברגע שזה יעבור להצבעת הקהל- היא לא תשרוד. יש סיבה לזה שהקריירה שלה מדשדשת כבר שנים בארץ. לא כל מי שצורחת היא "דיווה" או "זמרת על". צריך לדעת לצרוח במינון ובחן אחרת זה פשוט... לא. מבחינתי היא זו שתפסה את המקום של אברהם בגמר.

כתריה זמרת נהדרת שלצערי נתנה הופעות קוליות לא מספיק טובות אתמול. במיוחד בשיר השני שהיה מאד מתאמץ. בכל מקרה, כן הגיע לה המקום ה-2 אם מסתכלים על העונה כולה.

שפיטה כהרגלה שנויה במחלוקת, מעניינת, חצופה ולא מתפשרת. אהבתי אותה לאורך כל העונה, במיוחד בביצועים האחרונים בחצי הגמר, אני חושבת שהיא הייתה נהדרת וראויה להיות בגמר. רותם שפי זמרת מצוינת ופרפורמרית מעולה.

וקובי, איך לא... אני חושבת שזה בדיוק מה שישראל צריכה לשלוח לתחרות אחרי דמות צבעונית וקרנבלית כמו נטע. כן, הוא האנטיתזה שלה בקול ובסגנון, אבל מי אמר שזה רע? שורה תחתונה- כל ביצוע שלו ריגש וצימרר אותי. הוא לא צריך רקדנים וזיקוקים, הכריזמה הבימתית שלו היא דווקא השקט שלו. הוא כובש בעיניי והלוואי ויתפרו לו שיר שמתאים למידותיו.

מתי כרטיסים?
 

GM1988

Well-known member
אני חושב שהוא בחירה טובה מבין השאר

הייתי כן מעדיף את שפיטה על פניו, אבל סבבה, אם לא היא, אז הוא.
&nbsp
מאיה נאלצה לחרב עוד שיר אירוויזיוני ענק, ושמח שחלק מהשופטים הפעם לא שיחקו את המשחק בעדה, ואמרו את האמת שצריכה להיאמר.
&nbsp
קובי, בעיקר מרדים, משעמם, חסר כריזמה ומשחק מינימלי על הבמה.
אני לא יודע אם הופיע בעבר על במה כלשהי, אבל נראה שכאילו מעבר לשיר, הוא לא יודע מה זה במה, איך להופיע וזה... אז חייבים לעבוד איתו על זה טוב עד מאי.
 
אחד הדברים שמיוחדים בו

זה היכולת שלו להחזיק במה. בלי לרקוד או ללכת או להשתולל. הוא עומד ושר ומרתק אליו. כתריה למשל שרה מעולה אבל בהמה של אתמול ניראה שהיא הולכת לאיבוד. לעמוד על במה גדולה ולהשתלט עליה בעזרת הקולצוהעמידה שלך - זו מתנה שאין להרבה אנשים.
ורטהיימר לא צריך להתאמץ כדי להופיע. פשוט להיות כמו שהוא. צעד קדימה פה או שם וזהו. לא מעבר. הוא עצמו מרתק. (ושלא יתמידו לו רקדנים כמו בשיר שבו הוא הודח...)
 

GM1988

Well-known member
הבעיה היא לא העמידה הסטטית שלו

הבעיה שהעמידה וכל השאר מאד מגושמים אצלו, ולא בחן.
יש אנשים שמשדרים ביישנות, פחדנות, אבל זה בא בחן.
&nbsp
הוא, מעבר ללוק הכבד, מוסיף על זה גם עמידה סטטית ואת כל שאר הדברים שציינתי.
בהופעות שלו אין הרגשה של אוויר, כאילו הכל חנוק, כבד, גדול מדי וכו'... והוא משעמם דיי מהר ככה.
&nbsp
אני כן בעדו, אבל כן חושב שחייבים לנער אותו טוב טוב, שישתחרר מה"אוברים" שקיימים בו, וזה יקליל ויוסיף לו חן, בנוסף לדברים שכבר יש.
 

נליאו

New member
בחירה לא רעה. עם שיר מתאים אפשר לגרד את המקום ה10

לזכות לא נזכה, גם כי אופרה לא זכה אף פעם ובממוצע שירי אופרה הגיעו למקוםות 10-15, להערכתי גם אנחנו נסיים במקומות האלה.
לקובי היו ביצועים טובים, בגמר הוא הפציץ עם Let It Be, אך שעמם בחלק מהביצועים העונה, כך שנקווה שיבוא עם שיר פגז סטייל Grande Amore ונהיה בעשירייה הראשונה שזה מאוד מכובד(בטח ביחס למיקום של רוב המארחות של האירוויזיון בשנים האחרונות).
הייתי בעד כיתריה, אבל היא איכזבה ולא הצליחה להפציץ עם השירים
ואפילו קצת שעממה.
על שפיטה אני חולה, היא הכי מעניינת, מבדרת וכיפית, לא הייתי רוצה שישלחו אותה לאירוויזיון כי אנשים היו חושבים שזה בדיחה על ערבים, אבל אם התחרות לא הייתה על ייצוג לאירוויזיון הייתי מייחל לזכייתה.
חבל שמאיה בוסקילה קיבלה כזו מהלומה שהיא אפילו לא עברה את שפיטה המושמצת(על ידי הקהל), אבל לדעתי היא פספסה את הרכבת ב15 שנים והיא כבר לא רלוונטית למוזיקה של היום, עדיין חבל בשבילה שהחלום שלה ככה התרסק.
 

Uri04

New member
מרדימי לא שר אופרה

לקרוא למרדימי זמר אופרה זו חוסר הבנה כיצד נשמעים זמרי אופרה אמיתיים וההכשרה הסופר ארוכה שהם עוברים על מנת להישמע ככה.
לא.. מרדימי שר בלדות תיאטרליות בפומפוזיות מוגזמת שלא מחפה על קול הצפרדע שלו והוא יותר חיקוי של דרקולה פוגש את מר סופר מרחוב סומסום.
לא יכול לחכות ��
 

Uri04

New member
הוא שחקן. מה לא ברור פה?

לוקח חלק בהפקה שמועלית באופרה הישראלית אבל לא כזמר אופרה, אלא כשחקן.
 

alma velama

New member
קובי מזכיר לי את אקסל הירסו הבלגי במחווה גדולה מהחיים לא-מא.

הנוכחות המטרידה של אמו של קובי לאורך כל העונה ובעיקר בגמר חרגה מהטעם הטוב ומן הסתם היו בהפקה מי שעודדו אותה כדי לסחוט את בלוטות הרגש. אני לרגע לא שוכחת שמדובר בריאליטי, אם כי לא תראו ולא ראיתם מעולם נוכחות כל כך בוטה של בני משפחה ב-OPERACION TRIUNFO בספרד, באיידול הגאורגי או באקס פקטור המלטזי כאמצעי לבניית דעת קהל או כחלק מהנעת גלגלי העלילה. אצלנו מזמן כבר טישטשו את כל הגבולות בין תחרות זמר לתרפיה קבוצתית...
אי אפשר להשאיר אותו חנוט ומעונב מאחורי חליפה קלאסית כי זה ייגמר בדיוק כמו אקסל הירסו וייפול לקלישאת שיר הלל לאמא. אני מקווה שייקחו את הקול והנוכחות שלו לכיוון פיוט, חזנות ומוסיקת כלייזמרים כי יש לו את כל הנתונים לעשות משהו שאנחנו נוטים להפחית מערכו והשאלה היא אם כותבים ויוצרים פוטנציאליים כבר רואים את קובי מביא מוסיקת נשמה יהודית לקידמת האירוויזיון בלי לגמגם ובלי להתנצל.
 

Uri04

New member
האמת שמוסיקה יהודית

תוך שהוא לבוש בבגדי רוזן פולני מהמאה ה-18 יכולים לשבת עליו בול. נוספרטו פוגש את איידישע מאמא.
 
בתור מי שלא צפה בתכנית פח הזו

ובכלל בשעשועים להמונים מטעם המשטר, ולכן לא מכיר את המועמדים, ובפרט קובי, אין לי שום ידע ורקע עליו,
אז צפיתי עכשיו לראשונה בקובי תרימי שר את לט עיט בי.
הוא מזכיר לי את הפתאט ההוא ששר סו קולד אופרה נו מי זה היה מיחי אולי מרומניה?
אניווי מה שיציל אותו זה שיר טוב. כי הוא עצמו ממש לא מעניין כמבצע ואפילו די מביך, שלא לדבר על החליפות בר מצווה או לחלופין של מלצר במוריה פלאזה.
יש את השיר היפה של מתאי מפורטוגל. זה שיר שיכול להיות תפור על קובי. שיר מקסים. והיכולת הקולית של קובי לא נופלת מזו של מתאי. הבעיה שבניגוד למתאי שמרגישים את הנשמה שלו, את העומק, קובי מרגיש לי יותר שחקן מזמר. הוא לא נוגע בי, מרגיש לי פייק. ולכן הוא צריך שיר ממש יפה אחרת זו תהיה נפילה קשה.
תוך כדי כתיבה אני מאזין לביצוע שלו לסוויט דרימס. כולם עפים עליו אבל אני שומע ביצוע מחריד. שוב-פייק. התכנית הנוראית הזו מבלבלת אתכם לגמרי ואתם בלתי אובייקטיבים בעליל.
 

בלואנגל

New member
חליפת מלצר באולמי מוניטין בבת ים, 1986.

הרוב יודע שמרימי בדיחה, פשוט עשו סביבו רעש מבויים (כמו כתבות במאקו ובחדשות ש"ההמונים דורשים את להחזיר מרימי"). כל ההתנהגות של קרן פלס הייתה בזויה לאורך כל העונה.
הביצועים שלו ברובם היו איומים.
אני מניח שזו הסיבה בגללה מדלי אמר שהוא לא מוכן לכתוב שיר השנה - הוא ידע שכל העסק מוטה לטובת ה"זמר", והוא לא רוצה להיות מואשם בכך שישראל מגיעה לראשונה למקום האחרון באירוויזיון, ועוד במגרש הביתי.
 

לקי7

New member
למה מרימי בדיחה? אפילו נטע תמכה בו

הוא מיוחד ומתאים לאווירה באירוויזיון
 

בלואנגל

New member
אני חייב לתקן את הניסוח שלי -

התכוונתי שהבחירה במרימי הייתה בדיחה, לא מרימי עצמו בדיחה.
כתבתי את זה כבר כמה פעמים למה הוא לא הבחירה האידאלית:
1. בשנים האחרונות להופעה על הבמה יש חשיבות רבה. מרימי חלש ביותר בקטע של השואו. הוא עומד על הבמה, סטטי, עם תלבושות מגוחכות.
2. סגנון השירה שלו לא מתאים. זו שירה שמיועדת למחזמר, כשהוא בתפקיד פאנטום האופרה, וסגנון כזה מעולם לא נחל הצלחה באירוויזיון.
&nbsp
אולי אתבדה ויכתבו לו שיר מוצלח, אבל אני לא מצליח לראות אותו מרים את הקהל כמו נדב גדג' או נטע. נראה לי שזה יותר הולך לכיוון של שיעמום מוחלט כמו חובי סטאר.
 
ועוד משו.. על מאיה בוסקילה

אמנם לא צפיתי אבל כמובן שאני מכיר את מאיה. ולאחר ששמעתי את קובי, ואת שפיטה הבלתי נסבלת אני כן מכיר. רק את כתריה לא. ולמרות שלא האזנתי לה מעולם אני יוצא מנקודת הנחה שהיא אולי טובה אבל לא משו וואו אחרת כבר הייתם עפים עליה כאן. ולכן,
אני חושב שמאיה הייתה צריכה לנצח. עם כל המניירות והפוזה והפאתוס היו מביאים לה שיר יפה בלדה איכותית ונותנים לה להגשים את עצמה ביג טיים. אנחנו היינו מתענגים עליה זה ברור לי. מה יש מגיע לה, עם כל הבעיתיות שבה, מגיע לה פעם אחת לתת את השואו של החיים שלה. לא ראיתי ושמעתי אף ביצוע שלה תכנית. הבנתי שהיא רצחה את אופוריה. נו בסדר. זה לא שהיו לה מתחרים ראויים. אז למה לא?
חבל. ממש חבל. לדעתי פספוס גדול של כולנו. בחייאת מאיה או קובי? מאיה או שפיטה? ברור שמאיה.
&nbsp
 
צפיתי עכשיו באופוריה

ציפיתי שיהיה יותר גרוע. הבעיה הייתה שהיא שרה על הפלייבק של לורין, וזה גדול עליה. היא הייתה צריכה עיבוד אחר. הפילו אותה. כואב הלב. הפסד כולו שלנו.
 
למעלה