Ccyclist
Well-known member
עם האצה חשמלית וצימצום תחנות באיילון ניתן לגלח עוד 10 דקות
נניח שיקבעו שת"א מרכז היא התחנה היחידה של הרכבת המהירה, ולשאר התחנות יחליפו לרכבות הפרבריות ( בעידן המסילה ה4 והחישמול הן תהיינה תדירות ומהירות יותר באיילון ) - גם זה הורדת זמן נסיעה מצטברת בנוסף לתרומת הקטעים המהירים ישירים.
 
השאלה היא יותר עניין של "כבוד" ואם תושבי חיפה וגוש דן יקבלו את הרעיון שרכבת מהירה אינה עוצרת בכל התחנות בעירם.
 
התוצאה יכולה להיות ב"ש-ת"א-חיפה בפחות מ1:10 ונסיעת ראווה / ניסוי של ב"ש-חיפה בטיפה פחות משעה כדי להשוויץ בהישג הטכני (לדעתי הנסיעה באיילון תשאר ב 160 קמ"ש) .
עם האצה חשמלית וצימצום תחנות באיילון ניתן לגלח עוד 10 דקותגם אם תצמצם 33 או 34 דקות "בלבד" מב"ש האונ' לחיפה חוף הכרמל
הרי שזה יהפוך לזמן נסיעה של פחות מ-1:20 שע', דבר שסביר גם ליוממים.
אני עובד ברמת החיל ויש אצלנו אנשים שבאים מאזור חיפה והקריות כמעט יום
יום ברכבת.
נניח שיקבעו שת"א מרכז היא התחנה היחידה של הרכבת המהירה, ולשאר התחנות יחליפו לרכבות הפרבריות ( בעידן המסילה ה4 והחישמול הן תהיינה תדירות ומהירות יותר באיילון ) - גם זה הורדת זמן נסיעה מצטברת בנוסף לתרומת הקטעים המהירים ישירים.
 
השאלה היא יותר עניין של "כבוד" ואם תושבי חיפה וגוש דן יקבלו את הרעיון שרכבת מהירה אינה עוצרת בכל התחנות בעירם.
 
התוצאה יכולה להיות ב"ש-ת"א-חיפה בפחות מ1:10 ונסיעת ראווה / ניסוי של ב"ש-חיפה בטיפה פחות משעה כדי להשוויץ בהישג הטכני (לדעתי הנסיעה באיילון תשאר ב 160 קמ"ש) .