צפייה חוזרת ב-MCU (כולל סוכני שילד וסדרות נטפליקס)

Lion_Heart

Well-known member
- אובדייה שלקח את האלקטרומגנט של טוני, חוזר ל"תעשיות סטארק" ומפעיל את החליפה. קולסון ופפר ושאר סוכני שיל"ד גם מגיעים ל"תעשיות סטארק" ופורצים למחלקה 16 שבה אובדייה נמצא, בזמן שהם מחפשים את אובדייה פפר נתקלת בו בטעות בזמן שהוא לבוש בחליפה ולפיכך אף אחד לא יכול לפגוע בו. אובדייה נחוש להרוג את פפר אבל טוני מונע ממנו והם נכנסים לקרב על כביש מהיר. במהלך העימות שלהם הם עולים לשמיים (נשמע פתאום מאוד שונה ממה שדמיינתי בראש שלי :-D) וטוני דואג לעלות יותר גבוה על מנת שאובדייה יעקוב אחריו, בגלל שהוא יודע שהוא תיקן את בעיית הצטברות הקרח בחליפה אבל אובדייה לא מודע לבעיה הזאת. דבר זה גורם לאובדייה ליפול אבל משום מה הוא כמו ג'וק כי הוא פשוט לא מת. במקום זה הוא וטוני נאבקים על גג הבניין של "תעשיות סטארק", כאשר החליפה של טוני מתחילה להתפרק, טוני רוקם תוכנית אחרת על המקום ואומר לפפר ליצור עומס יתר בריאקטור ולפוצץ את הגג, פפר קרובה לעשות את זה, יש רק בעיה אחת קטנה, טוני לא מצליח לרדת מהגג ואם יישאר שם הוא ימות, בזמן שהוא הודף את אובדייה, הוא מצליח למצוא מקום מסתור ומורה לפרר לפוצץ את הגג, היא עושה זאת ואובדייה עף לשמיים כמו צוות רוקט.
- אנחנו קופצים ליום שאחרי, טוני אומנם נפצע על הגג, אבל נראה שהוא מחלים ומתכונן למסיבת עיתונאים בה הוא מתכנן להכחיש קשר לאירועים שקרו על הגג עם אובדייה. קולסון מביא לו את האליבי שלו כי מסתבר שלשיל"ד מותר לפברק אליבי משום מה. טוני עולה לפודיום ובמקום להיצמד לכרטיסיות שהכינו לו מראש, מחליט לחשוף בטלוויזיה מול צבא עיתונאים שהוא בעצם מי שהיה על הגג לילה לפני, שהוא בעצם איירון מן. סיום אפי.
- אבל עדיין לא סיימנו, כי בסצנה אחרי הקרדיטים ניק פיורי מופיע בבית של טוני ואומר לו שבא בנוגע ליוזמת האוונג'רס.

רגעים זכורים:
  • בטקס שבו טוני מקבל את הפרס מראים מצגת של ההישגים שלו, בזמן שמדברים על קורות חייו יש הערה על כך שטוני חזר לחברה בגיל 21 ומונה למנכ"ל למרות שאובדייה קיבל את התפקיד אחרי שהווארד מת. בשלב הזה של המצגת אובדייה מוחא כפיים ויש לו הבעה ממורמרת על הפנים, כנראה שאני קוראת לתוך זה יותר מדי אבל זה עדיין משעשע אותי.
  • פפר אומרת לכריסטין שאחת מהעבודות שלה היא "לזרוק את הזבל" בעודה מסתכלת על כריסטין. אאוץ'. להגנתה של פפר, שנייה לפני כריסטין קצת ירדה עליה כשאמרה שטוני עדיין שולח את פפר לאסוף בגדים מניקוי יבש.
  • לפני שטוני עולה לרכב הצבאי, הוא מדבר עם אוביידה ושואל למה אובדייה לא לובש את הפיג'מה שטוני קנה לו, אובדייה מיד מסיים את השיחה. סתם רגע קומי? רמז לעובדה שאובדייה מתחיל להתרחק מטוני? אני סתם קוראת יותר מדי לתוך העלילה? כנראה שכן.
  • מי חשב לקרוא לשיל"ד בשם הארוך הזה (Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division) מבלי לשקול שם יותר קליט או לפחות למצוא קיצור? אני יודעת שהם מצאו ראשי תיבות בסוף הסרט אבל דמיינו את סוכני שילד מנסים לרדוף אחרי חשוד וצועקים עליו: This is Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division, You need to stop now. עד שהם מסיימים את המשפט אנשים יכולים לברוח :-D (כנראה שזה לא מה שקורה באמת אבל בראש שלי זה מאוד הגיוני).
  • פפר שומרת את האלקטרומגנט הישן של טוני וממסגרת אותו עם הכיתוב: Proof That Tony Stark Has a Heart, וזה ממש חמוד. ומעבר לזה, בזכות הפעולה הזאת חייו של טוני ניצלים. אז כל הכבוד לפפר.
  • דאמי, אחת מהמכונות שטוני בנה מופקד על כיבוי שריפות (ליטרלי) במידה ויהיו. הוא משתמש במטף על טוני ברגעים לא קשורים כולל פעם שבה טוני נפל מהשמיים והתרסק לתוך הבית :-D
  • כשטוני עושה את הטיסה הראשונה שלו וזוג ילדים על גלגל ענק רואים אותו באוויר וכדור הגלידה של הילד נופל :-D
  • כשטוני וג'רוויס מעצבים את החליפה, טוני אומר לג'רוויס להפוך את החליפה לאדומה וג'רוויס עוקץ אותו בחזרה ואומר לו: זה יעזור לך לשמור על פרופיל נמוך :-D
  • הקמאו של סטן לי.
  • טוני שמור כבתור The Strakster בטלפון של רודי :-D
  • כשטוני טס לעצור את אובדייה, אנחנו רואים את רודי מסתכל על החליפה השנייה שיש בחדר וההנחה הראשונה היא שהוא גם יכנס לחליפה אבל הוא אומר: "בפעם הבאה מותק" ונכנס לרכב.
  • האישה שדורסת את טוני שנייה אחרי שהציל אותה ואת המשפחה שלה. למען האמת, אני לא מאשימה אותה, הייתי עושה בדיוק אותו הדבר.

שאלות רנדומליות לקראת הסוף:
הסרט מתחיל בהצגת אירועים מסויימים ואחרי הרגע המותח אנחנו חוזרים אחורה בזמן, מדובר בטריק תסריטאי ידוע. אתם אוהבים אותו או לא?
והאם (אם אתם זוכרים) היה אכפת לכם מזה כשצפיתם באיירון מן?
העלילה לא ממש הפתיעה אותי , אבל זה בגלל שאני מכיר את הדמות...לא נאמר 100% (לדעתי הדמות דיי רוככה בסרטים), אבל מכיר דיי טוב, וכן, ציפיתי שהנבל יבנה שריון גדול מדי ומגושם מדי. כי זה גם כן טרופ, דאמי הוא הדמות האהובה עלי! מה שכן הפתיע אותי זה ניק פיורי, זה עשה לי כזאת הרגשה נהדרת , בגלל שזה נתן תקווה שאולי הפעם לא יעשו לכל גיבור סדרת סרטים משלו והוא\היא לא יפגשו לעולם...
 

It's Always Sunny

Well-known member
העלילה לא ממש הפתיעה אותי , אבל זה בגלל שאני מכיר את הדמות...לא נאמר 100% (לדעתי הדמות דיי רוככה בסרטים), אבל מכיר דיי טוב, וכן, ציפיתי שהנבל יבנה שריון גדול מדי ומגושם מדי. כי זה גם כן טרופ, דאמי הוא הדמות האהובה עלי! מה שכן הפתיע אותי זה ניק פיורי, זה עשה לי כזאת הרגשה נהדרת , בגלל שזה נתן תקווה שאולי הפעם לא יעשו לכל גיבור סדרת סרטים משלו והוא\היא לא יפגשו לעולם...
ראית את הסרט כשהוא יצא?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראיתי את הסרט לפני כמה שנים אבל כמעט ולא זכרתי מה קורה בעלילה, אז היה כמעט כמו לצפות בפעם הראשונה. נהניתי מאוד מהסרט ועוד יותר קל לי להעריך אותו בידיעה שממנו יצא כל ה-MCU.
אז זאת בעצם רק פעם שניה שאת רואה את הסרט הזה.
אני צפיתי בו יחסית הרבה פעמים - בגלל שהוא יצא לפני כל כך הרבה זמן, בגלל שהוא כל כך חשוב להמשך, בגלל שעשיתי כמה צפיות חוזרות בסרטים חשובים לפני המשכים וגם בגלל שהוא פשוט אחד מהטובים ביותר לדעתי.
קשה לי באמת לדעת כמה, אבל אני מניח שלפחות 5 פעמים. אולי יותר.

בכל מקרה חבל שכתבת עליו כל כך מעט :-P:
לגבי הדמויות:
טוני- הרגיש לי כמו הטרופ של הבחור העשיר שבמהלך הסרט הופך לגרסה יותר טובה של עצמו וגם זוכה בבחורה. אבל זה נעשה בצורה ממש טובה והרגשתי שלמרות שלטוני יש הרבה מגרעות הוא באמת רוצה להשתפר ולשנות דברים.
מצחיק שאת אומרת שהוא טרופ, כי לי זה מרגיש כאילו הוא הארכיטיפ של הטרופ, כלומר כאילו הוא היה הראשון שעליו מבוסס הטרופ. בגלל שהסרט מרגיש לי כבר ישן. אבל בעצם ברור שהוא לא.
פפר- מה זה השם הזה, חחח? סתם, אני קטנונית בלי סיבה. וברצינות, אני מחבבת את פפר, את הדאגה והאכפתיות שלה כלפי טוני. אני רוצה לכתוב עליה עוד כמה דברים אבל לא רוצה לעשות ספוילרים לסרטים עתידיים אז אני אמנע מזה כרגע.
לא נראה לי שחשבתי על כך שהשם הזה באמת מוזר. בהחלט חמודה וטובה.
ואם טוני הוא הבסיס לגיבור מארוול, אז פפר היא אפילו יותר הבסיס לכל בנות הלוויה של גיבורי העל. מה שהיה במקור המקום היחיד לנשים בסרטים האלו. והן אפילו יותר דומות זו לזו מהגיבורים עצמם. כל אחת חכמה, יעילה, דעתנית ופשוט טובה. יכולה לעמוד עבור עצמה, אבל גם זקוקה להצלה בשלב מסויים.
אובדייה- לא זכרתי שהוא הנבל אבל האמת שמהרגע שהוא התנהג כאילו הפרס שטוני קיבל הוא הפרס שלו הנחתי שהוא מרושע. אולי זאת רק התחושה שלי אבל הרגשתי שהדרך שהוא אומר דברים מאוד זועקת "אני הנבל של הסרט" (לפני שגילו לנו שהוא הורה להוציא את טוני להורג). פחות אהבתי את זה אבל לא ברמה שזה הפריע לי בסרט, באיזשהו שלב כבר התחלתי לקחת את זה בהומור.
נראה לי שבצפייה ראשונה באמת לא ידעתי שהוא יהיה הנבל, אבל בשלב מסויים נפל לי האסימון שהוא כנראה רע.
רודי- אני לא בטוחה מה דעתי עליו כדמות, בשורה התחתונה אני אוהבת את הדמות ויש כמה רגעים (שאציין בהמשך) שגרמו לי לחייך אבל אני לא מצליחה לכתוב עליו משהו על הדמות עצמה.
כן, אין יותר מידי מה לומר עליו בסרט הזה כנראה.
יאנסן- בהתחלה חשבתי שהוא רע, אחר כך הוא עזר לטוני וממש קיוויתי שדברים יסתדרו בשבילו ואז הוא מת :-/ לא יכולה לומר שזה מאוד מפתיע אותי, הגיוני תמיד שתהיה הקרבה של דמות שהקהל לומד לאהוב עבור הדמות הראשית.
וואי, כשקראתי עכשיו מה שכתבת לא זכרתי בכלל מי זה יאנסן. הייתי צריך לבדוק בדף ויקיפדיה של הסרט. כמובן שאני זוכר את הדמות, אבל לא זכרתי את שמו. לא נראה לי שחשבתי שהוא רע. אבל אולי, עבר המון זמן מאז צפייה ראשונה.
למרות זמן המסך הקצר שלו, הוא באמת דמות מאוד מאוד משמעותית. אפשר לומר בשביל כל הMCU, כי הוא זה שבעצם גרם לטוני להפוך לגיבור על, לאדם שאכפת לו יותר מאחרים. יש שורה שהוא אומר לטוני כשהוא מקריב את עצמו "Don't waste it"
כריסטין- העיתונאית, אומנם לא הופיעה הרבה במהלך הסרט אבל נראה שהיא יותר הייתה שם בשביל להניע את העלילה.
אגב, השחקנית שיחקה בעצמה גיבורת על בסדרה קצרת הימים Jupiter's Legacy לפני כמה שנים.
קולסון- אני אוהבת את קולסון. זהו, זה מה שיש לי לומר. זה לא הרבה וגם לא עמוק אבל זה הדבר היחידי שאני יכולה לומר בהקשר שלו.
אוי קולסון.
פיורי- אין כל כך מה לכתוב עליו מלבד העובדה שהוא היה על המסך בערך דקה והיה badass במהלך כולה.
זה מאוד מגניב.
חבל שבצפייה ראשונה בקולנוע אני די בטוח שלא ידעתי להשאר לאחרי הקרדיטים אז לא ראיתי אותו.
ג'רוויס- מאוד משעשע ואני מרגישה שהוא האתנחתא הקומית של הסרט.
מעולה

אני אמשיך להגיב מאוחר יותר.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
תזכירו לי מה קשור הבורחים למארוול. נראה לי שראיתי כמה פרקים בעונה הראשונה, אבל אני כבר לא זוכר אותם בכלל.

ומה זה גלימה ופגיון? לא שמעתי על זה בכלל.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
תזכירו לי מה קשור הבורחים למארוול. נראה לי שראיתי כמה פרקים בעונה הראשונה, אבל אני כבר לא זוכר אותם בכלל.
הסדרה מבוססת על קומיקס באותו שם של מארוול. (נוצרו ב2003)
בקומיקס החברה הצעירה בקבוצה, מולי, היא מוטאנטית. ובשלב מאוחר יותר מצטרפת לקבוצה חייזרית מגזע הסקרולים (שפוגשים בMCU בסרטי קפטן מארוול).
ראיתי רק את שתי העונות הראשונות של הסדרה כי לא הייתה כל כך טובה לדעתי. הקומיקס היה מעולה וקראתי אותו באדיקות.
1715974298936.png
ומה זה גלימה ופגיון? לא שמעתי על זה בכלל.
הם מבוססים על קומיקס אפילו יותר ותיק במארוול (1982).
שניהם צעירים שנעשו עליהם ניסויים שהפכו אותם למוטאנטים. או משהו כזה.
כמעט ולא קראתי דברים שלהם בקומיקס וגם על הסדרה ויתרתי לחלוטין בלי לנסות.
1715974458674.png
1715974477639.png
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני אסתיר משפטים שעוסקים בדברים שמתרחשים בסרטים מעתיד הMCU.

אנחנו מתחילים באפגניסטן כאשר טוני נוסע ברכב צבאי עם חבורת חיילים, זה היה חמוד שהוא נתן להם לגיטימציה להשתחרר קצת ולהיות פחות רשמיים ואפילו היה רגע שהוא הסכים להצטלם עם אחד החיילים, אגב אני הייתי בטוחה שאנחנו נראה אותם עושים סלפי ואז נזכרתי שמדובר בסרט שיצא ב-2008 (!!),
וואלה, מתי המציאו את המושג סלפי?
יצאתי קצת דבילית כי לא זכרתי את הניתוח שהוא עובר בסרט, אז בהתחלה חשבתי לעצמי שזה מגוחך שטוני שורד אחרי שהיה כל כך קרוב לטיל, רק אחר כך הבנתי שהפואנטה של הסצנה היא שטוני אכן הצליח לשרוד אבל רק באמצעות הניתוח, אם הוא לא היה עובר את הניתוח הוא היה מת בוודאות.
אם אני זוכר נכון העניין הוא שנשארים לו רסיסים מהפצצה קרוב ללב. והמגנט שהיאנסן הזה השתיל בו בעצם מונע מהם להכנס לו ללב. גם אחרי זה מסוכן מידי לעשות לו ניתוח להוציא את הרסיסים האלו ולכן הוא צריך את הבטרייה הזאת בתוך הגוף שלו כל הזמן. בעצם נראה לי שרק בסוף איירון מן 3 הוא עושה ניתוח שמוציא לו את הרסיסים מהגוף.
- אנחנו חוזרים 36 שעות לפני האירועים שהוצגו בתחילת הסרט. טוני אמור לקבל פרס מהצבא אבל הוא קצת עסוק בדברים אחרים כמו הימורים, אז אובדייה מקבל את הפרס בשמו. זה בערך השלב שנפל לי האסימון על כך שאובדייה כנראה לא בדיוק אוהב את טוני, כנראה כי הוא חזר שוב ושוב על המשפט שזה כבוד גדול לקבל את הפרס. זה מצחיק לראות את הפער בין אובדייה שמאוד היה רוצה לקבל את הפרס הזה בעצמו אבל לא נמצא בתפקיד הנכון לבין טוני שהפרס הזה בכלל לא מזיז לו והוא בהחלט בתפקיד הנכון לקבלת פרסים.
הקטע הוא שזה לא רק שאובדייה לא בתפקיד נכון. טוני הוא גאון שבעצם ממציא את הדברים. אובדייה פשוט עובד איתו.
היה מעניין אם היינו פוגשים את אובדייה הצעיר באחד מהסרטים שמתרחשים מוקדם יותר כרונולוגית בMCU, או בפלאשבקים מתקופה מוקדמת יותר. נראה לי שנאמר שהוא עבד במקור עם אבא של טוני.
- טוני מאחר לטיסה שלו ורודי לא מאושר מכך אבל בכל זאת מוותר לטוני ונותן לו להכתיב את הדרך שבה הם ינהלו את השיחה הזאת (ואם אתם לא זוכרים את הסצנה הזאת ממליצה שתצפו בה שוב ותרעננו את הזיכרון כי אין מצב שאני אפילו אוכל לתאר אותה :-D).
אוקי, זה מסקרן אותי. אבל איך אני אמצא אותה ביו-טיוב כשאני לא יודע מה לחפש?
מהר מאוד מגיעים השובים של טוני, קבוצה בשם "עשר הטבעות" אשר רוצה שטוני יבנה עבורה את טיל יריחו.
זה הפתיע אותי בשלב מסויים כשצפיתי בסרט שוב לגלות שארגון עשר הטבעות בעצם היה כאילו חלק משמעותי מהסרט. לחלוטין לא זכרתי את זה. ואז בסרט שאנג צ'י שיצא 13 שנים מאוחר יותר הארגון הזה הופך להיות חשוב לעלילה שוב. בעצם הארגון שוב מוזכר בסרט איירון מן 3 כשמדברים על המנדרין, ואז מגלים שהוא משמעותי יותר בסרט הקצר שיצא אחרי איירון מן 3 ונקרא All Hail the King.
טוני מסרב בהתחלה, גם אחרי עינויים רבים, לבסוף יאנסן משכנע אותו לעשות משהו שיגרום למורשת של טוני להיות יותר מבניית טילים שהורסים כפרים. אין לי מושג איך "עשר הטבעות" לא עלו על התוכנית של טוני ויאנסן, במיוחד שזה די ברור בשלב מסוים שמה שהם בונים זה לא טיל.
כן, זה קצת טיפשי איך הם נותנים להם לעבוד בלי ממש לבדוק מה הם עושים כל הזמן.
**הערת ביניים: כשיאנסן גוסס, טוני מנסה לעודד אותו להמשיך לחיות ואז יאנסן מגלה שהוא רוצה למות כי כל המשפחה שלו כבר מתה וכך הוא יוכל להתאחד איתם. זה טוויסט שאמור להיות ברור מאוד ועדיין פיספסתי אותו בגדול, יש עוד מישהו שיכול להזדהות? (לא רק בקשר לאיירון מן).
זה עצוב מאוד בכל מקרה.
- טוני חוזר הביתה אחרי שלושה חודשים בשבי (ממש לא זכרתי שזה היה פרק הזמן שהוא בילה במערה, חשבתי שהוא היה שם גג שבוע |פנים|),
לא זכרתי שזה כל כך הרבה זמן.
הדבר הראשון שהוא עושה זה לאכול צ'יבורגר ואחר כך מכנס אספת עיתונאים שבה הוא אומר שמחלקת ייצור הנשק של "תעשיות סטארק" תיסגר, מה שגורם לכולם להיות בהלם כי הקונספט של "תעשיות סטארק" זה ייצור נשק, אני מניחה שזה כמו שמקדונלדס יחליטו להפסיק למכור המבורגרים?
חחחח מצחיק שעשית את ההקבלה הזאת לאור זה שטוני כל כך רצה צ'יזבורגר.
במקביל פיל קולסון פונה לפפר ומבקש לקבוע פגישה עם טוני, כשהיא רוצה לדחות אותו, הוא אומר לה שהארגון שבו הוא עובד לא דומה לשאר ארגוני הביון.
מצחיק אותי שהוא שהוא כל הזמן אומר את השם המלא של הארגון Strategic Homeland Intervention, Enforcement, and Logistics Division, ורק בסוף הוא אומר משהו על כך שהם חושבים על קיצור. בעוד שבסדרה אנחנו מגלים שהארגון היה קיים הרבה שנים לפני כן והשתמשו בקיצור.
- בזמן שהעניינים בחברה מתחילים להתדרדר בגלל ההצהרה של טוני, הוא עסוק בלייצר לעצמו אלקטרומגנט חדש וזקוק לעזרתה של פפר על מנת להוציא חוט חשוף שנתקע במכשיר,
אוי זה מגעיל כי היא כאילו מכניסה את כל היד שלה לתוך החור בחזה שלו.
היא מהססת, הוא משכנע אותו שהיא תסתדר, והיא באמת מסתדרת עד שבטעות היא מושכת את המגנט, מה שגורם לטוני להתקף לב. אין לי מושג איך טוני מסוגל לדבר בזמן התקף לב (זה דבר אפשרי? אני באמת שואלת כי אני לא יודעת)
אני חושב שכן. אנשים מבקשים עזרה ומתקשרים בזמן התקף לב. (קחי בחשבון שכל הידע שלי בנושא מגיע מצפייה בסדרות וסרטים)
טוני רואה את ההרס שהנשק של "תעשיות סטארק" גרם ומחליט לטוס לגולמירה על מנת לעזור לתושבים. הוא מצליח לחסל חלק מחברי "עשר הטבעות" וטס מהאזור.
זה קטע גיבורי אקשני די מגניב ויפה. ובאופן כללי מרגיש מאוד ברור מי הטובים ומי הרעים. שזה נחמד.
ואז הצבא קולט אותו על הרד"ר, רודי מנסה לדלות מטוני מידע האם מדובר על אחת מהמצאות שלו וטוני מכחיש קשר. רק כאשר מטוסי צבא עומדים לירות עליו, טוני מתקשר לרודי ומודה שהוא אכן נמצא באזור.
זה די הצחיק אותי הקטע שהוא מדבר עם רודי תוך כדי שהוא באוויר ומכחיש לחלוטין. ואז מודה.
על המחשב של אובדייה היא מגלה שבעצם אובדייה הוא זה שאירגן את חטיפת טוני אבל תכנן שטוני בכלל ימות. בדיוק כשהיא מתחילה להוריד את הקבצים, אובדייה נכנס לחדר ומתחיל לדבר איתה על טוני, ההורדה מסתיימת ופפר מצליחה לחמוק מהחדר מבלי שאובדייה ישים לב, אבל מסתבר שהיא השאירה חלון פתוח במחשב ;-# אני הייתי בטוחה בכלל שהוא ידע מראש מה היא עושה, הוא נראה לי מאוד חשוד, בגלל זה הופתעתי לגלות שבעצם הוא מגלה על זה רק אחרי שפפר יוצאת מהחדר.
זה היה קטע די מלחיץ. מעניין באמת מה הוא היה עושה אם הוא היה מגלה מה היא עושה כשהיא עדיין בחדר. כלומר האם הוא היה הורג אותה במקום ומעמיד פנים שהייתה תאונה?
בינתיים אובדייה מתעצבן על המדענים של "תעשיות סטארק" ומחליט לבקר את טוני על מנת לסיים את בניית החליפה שלו.
אגב, פרק טריוויה קטן ונחמד - אחד המדענים שאובדייה צועק עליו הוא מהמדענים שעוזרים לרע בסרט ספיידרמן far from home. רואים את הקטע הזה בפלאשבק קצר מאוד.
פפר מתקשרת לטוני כדי להזהיר אותו לגבי אובדייה אבל היא לא מספיקה להעביר את המסר כי אובדייה משתק את טוני ולוקח ממנו את האלקטרוגנט שמחובר לגוף שלו.
המכשיר המשתק הזה מאוד יעיל. במקום כל הבלגן הוא היה יכול למכור אותו ולהרוויח מיליונים.
בין לבין הוא גם חושף את התוכנית המרושעת שלו בפני טוני כי זה מה שנבלים עושים אני מניחה?
כן, זה דבר די חשוב לעשות.
פפר שלא מצליחה ליצור קשר עם טוני, יוצרת קשר עם רודי ומבקשת שיבדוק מה קורה עם טוני. בינתיים טוני משתמש באלקטרומגנט הישן שלו שלמזלו פפר לא זרקה לפח.
אה נכון, זה שנמצא בתיבה שהיא הכינה שכתוב בה משהו כמו "proof that Tony Stark has a heart"
נראה לי שרואים את זה שוב בסוף אנדגיים בהלוויה שלו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בזמן שהם מחפשים את אובדייה פפר נתקלת בו בטעות בזמן שהוא לבוש בחליפה ולפיכך אף אחד לא יכול לפגוע בו. אובדייה נחוש להרוג את פפר אבל טוני מונע ממנו והם נכנסים לקרב על כביש מהיר.
יש קטע שבו אובדייה מנסה להרביץ לטוני עם מכונית עם משפחה שלמה בפנים. למקרה שלמישהו לא היה ברור שאובדייה הוא מרושע.
במהלך העימות שלהם הם עולים לשמיים (נשמע פתאום מאוד שונה ממה שדמיינתי בראש שלי :-D) וטוני דואג לעלות יותר גבוה על מנת שאובדייה יעקוב אחריו, בגלל שהוא יודע שהוא תיקן את בעיית הצטברות הקרח בחליפה אבל אובדייה לא מודע לבעיה הזאת. דבר זה גורם לאובדייה ליפול אבל משום מה הוא כמו ג'וק כי הוא פשוט לא מת.
תכלס גם טוני לא מת כשזה קרה לו לפני שהוא שדרג את החליפה שלו.
היא עושה זאת ואובדייה עף לשמיים כמו צוות רוקט.
חחחחחחחחחחח
(לקח לי רגע לקלוט שאת לא מדברת על רוקט משומרי הגלקסיה)
- אנחנו קופצים ליום שאחרי, טוני אומנם נפצע על הגג, אבל נראה שהוא מחלים ומתכונן למסיבת עיתונאים בה הוא מתכנן להכחיש קשר לאירועים שקרו על הגג עם אובדייה. קולסון מביא לו את האליבי שלו כי מסתבר שלשיל"ד מותר לפברק אליבי משום מה. טוני עולה לפודיום ובמקום להיצמד לכרטיסיות שהכינו לו מראש, מחליט לחשוף בטלוויזיה מול צבא עיתונאים שהוא בעצם מי שהיה על הגג לילה לפני, שהוא בעצם איירון מן. סיום אפי.
מסתבר שהקטע שבו טוני מודיע בפני כל העיתונאים שהוא איירון מן לא היה בתסריט אלא אילתור של רוברט דאוני ג'וניור. אבל קווין פייגי אהב את זה ובחר להשאיר את זה. באופן כללי פייגי העדיף שלא לעשות את הקטע שלגיבורי על יש זהות סודית כמו שיש להרבה גיבורי על. בMCU היחיד שיש לו זהות סודית הוא ספיידרמן
- אבל עדיין לא סיימנו, כי בסצנה אחרי הקרדיטים ניק פיורי מופיע בבית של טוני ואומר לו שבא בנוגע ליוזמת האוונג'רס.
מגניב מאוד. אבל כמו שאמרתי לא ראיתי את זה בצפייה המקורית שלי בסרט בקולנוע כי לא ידעתי להשאר. (אפילו בסרט הנוקמים הראשון לא ידעתי להשאר עד אחרי הקרדיטים לסצנת אחרי הקרדיטים השנייה)
בטקס שבו טוני מקבל את הפרס מראים מצגת של ההישגים שלו, בזמן שמדברים על קורות חייו יש הערה על כך שטוני חזר לחברה בגיל 21 ומונה למנכ"ל למרות שאובדייה קיבל את התפקיד אחרי שהווארד מת. בשלב הזה של המצגת אובדייה מוחא כפיים ויש לו הבעה ממורמרת על הפנים, כנראה שאני קוראת לתוך זה יותר מדי אבל זה עדיין משעשע אותי.
נראה לי שאת לחלוטין צודקת. ותכלס מאוד הגיוני שהוא יהיה ממורמר מזה.
פפר אומרת לכריסטין שאחת מהעבודות שלה היא "לזרוק את הזבל" בעודה מסתכלת על כריסטין. אאוץ'. להגנתה של פפר, שנייה לפני כריסטין קצת ירדה עליה כשאמרה שטוני עדיין שולח את פפר לאסוף בגדים מניקוי יבש.
משהו שלא חשבתי עליו עד עכשיו - זה מאוד 2008 מצידם שבכל הסרט זאת כנראה הסצנה היחידה בין שתי נשים ובלי שום סיבה של ממש הופכים אותן לאנטיגוניסטיות.
לפני שטוני עולה לרכב הצבאי, הוא מדבר עם אוביידה ושואל למה אובדייה לא לובש את הפיג'מה שטוני קנה לו, אובדייה מיד מסיים את השיחה. סתם רגע קומי? רמז לעובדה שאובדייה מתחיל להתרחק מטוני? אני סתם קוראת יותר מדי לתוך העלילה? כנראה שכן.
חחחחח זה נראה לי כן קריאה יותר מידי לתוך דברים. איכשהו נראה לי מטופש לקנות לאדם אחר פיג'מה.
מי חשב לקרוא לשיל"ד בשם הארוך הזה (Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division) מבלי לשקול שם יותר קליט או לפחות למצוא קיצור? אני יודעת שהם מצאו ראשי תיבות בסוף הסרט אבל דמיינו את סוכני שילד מנסים לרדוף אחרי חשוד וצועקים עליו: This is Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division, You need to stop now. עד שהם מסיימים את המשפט אנשים יכולים לברוח :-D (כנראה שזה לא מה שקורה באמת אבל בראש שלי זה מאוד הגיוני).
חחחחחח לזה התייחסתי גם מקודם. אבל בסדרות/סרטים אחרים ראינו שהשם שיל"ד היה קיים עוד לפני כן.
פפר שומרת את האלקטרומגנט הישן של טוני וממסגרת אותו עם הכיתוב: Proof That Tony Stark Has a Heart, וזה ממש חמוד. ומעבר לזה, בזכות הפעולה הזאת חייו של טוני ניצלים. אז כל הכבוד לפפר.
פשוט העתקת מדברים שאני כתבתי (אפילו שאני כתבתי אותם מאוחר יותר) (כנראה יש לך מכונת זמן)
דאמי, אחת מהמכונות שטוני בנה מופקד על כיבוי שריפות (ליטרלי) במידה ויהיו. הוא משתמש במטף על טוני ברגעים לא קשורים כולל פעם שבה טוני נפל מהשמיים והתרסק לתוך הבית :-D
חחחחחח זה טוב
כשטוני וג'רוויס מעצבים את החליפה, טוני אומר לג'רוויס להפוך את החליפה לאדומה וג'רוויס עוקץ אותו בחזרה ואומר לו: זה יעזור לך לשמור על פרופיל נמוך :-D
חחחחחח לא זכרתי את זה
הקמאו של סטן לי.
אוי, אני כבר לא זוכר מה היה הקמאו של סטן לי בסרט הזה.
וואי, איזה מוזר זה שכבר אין הופעות קמאו של סטן לי. זה תמיד היה משהו שציפיתי לו בסרטי מארוול.
טוני שמור כבתור The Strakster בטלפון של רודי :-D
חחחחחח לא זכרתי גם את זה
כשטוני טס לעצור את אובדייה, אנחנו רואים את רודי מסתכל על החליפה השנייה שיש בחדר וההנחה הראשונה היא שהוא גם יכנס לחליפה אבל הוא אומר: "בפעם הבאה מותק" ונכנס לרכב.
את זה כן זכרתי. חבל שהוא לא מקבל את ההזדמנות הזאת. כלומר רודי כן מקבל, אבל לא השחקן שמשחק אותו כי בסרט הבא כבר החליפו את השחקן שמשחק את רודי.
האישה שדורסת את טוני שנייה אחרי שהציל אותה ואת המשפחה שלה. למען האמת, אני לא מאשימה אותה, הייתי עושה בדיוק אותו הדבר.
חחחחחחחחח
גם את זה לא זכרתי
שאלות רנדומליות לקראת הסוף:
הסרט מתחיל בהצגת אירועים מסויימים ואחרי הרגע המותח אנחנו חוזרים אחורה בזמן, מדובר בטריק תסריטאי ידוע. אתם אוהבים אותו או לא?
הממממממ שאלה טובה.
בהחלט מרגיש לי שמשתמשים בטריק הזה יותר מידי והרבה פעמים זה לחלוטין לא מוצדק. הרבה פעמים זה פשוט נועד לתפוס את הקהל חזק על ההתחלה כדי שלא ישתעממו עם ההקדמה של הסרט עד שמגיעים לאקשן.
אבל אני לא קטגורית נגד זה תמיד.
ואני כן אהבתי את זה בסרט הזה. אם כי אני לא בטוח שזה באמת מוצדק.
והאם (אם אתם זוכרים) היה אכפת לכם מזה כשצפיתם באיירון מן?
אני די בטוח שלא היה אכפת לי.

מה התשובות שלך לעניין הזה?

האם צפית בסרטון How it should have ended של הסרט הזה?
(אגב, אני צופה בזה בpicture in picture תוך כדי שאני כותב כרגע. וזה בזכותך)

אגב, האם צפית בסדרת האנימציה של מארוול What If
יש שם פרק שמתאר את עלילת הסרט רק עם כמה שינויים משמעותיים.
 

didalf

Well-known member
- אנחנו קופצים ליום שאחרי, טוני אומנם נפצע על הגג, אבל נראה שהוא מחלים ומתכונן למסיבת עיתונאים בה הוא מתכנן להכחיש קשר לאירועים שקרו על הגג עם אובדייה. קולסון מביא לו את האליבי שלו כי מסתבר שלשיל"ד מותר לפברק אליבי משום מה. טוני עולה לפודיום ובמקום להיצמד לכרטיסיות שהכינו לו מראש, מחליט לחשוף בטלוויזיה מול צבא עיתונאים שהוא בעצם מי שהיה על הגג לילה לפני, שהוא בעצם איירון מן. סיום אפי.
I AM IRON MAN

  • דאמי, אחת מהמכונות שטוני בנה מופקד על כיבוי שריפות (ליטרלי) במידה ויהיו. הוא משתמש במטף על טוני ברגעים לא קשורים כולל פעם שבה טוני נפל מהשמיים והתרסק לתוך הבית :-D
חחחחחחחח אין על דאמי:-D



הסרט מתחיל בהצגת אירועים מסויימים ואחרי הרגע המותח אנחנו חוזרים אחורה בזמן, מדובר בטריק תסריטאי ידוע. אתם אוהבים אותו או לא?
והאם (אם אתם זוכרים) היה אכפת לכם מזה כשצפיתם באיירון מן?
וואי אנשים ממש שונאים את זה אבל זה ממש לא משנה לי.

מצחיק שאת אומרת שהוא טרופ, כי לי זה מרגיש כאילו הוא הארכיטיפ של הטרופ, כלומר כאילו הוא היה הראשון שעליו מבוסס הטרופ. בגלל שהסרט מרגיש לי כבר ישן. אבל בעצם ברור שהוא לא.
כן אה?

אה נכון, זה שנמצא בתיבה שהיא הכינה שכתוב בה משהו כמו "proof that Tony Stark has a heart"
נראה לי שרואים את זה שוב בסוף אנדגיים בהלוויה שלו.
אכן;-(
  • לפני שטוני עולה לרכב הצבאי, הוא מדבר עם אוביידה ושואל למה אובדייה לא לובש את הפיג'מה שטוני קנה לו, אובדייה מיד מסיים את השיחה. סתם רגע קומי? רמז לעובדה שאובדייה מתחיל להתרחק מטוני? אני סתם קוראת יותר מדי לתוך העלילה? כנראה שכן.
נראה לי להראות שטוני הוא כזה ציני מצחיקול.
 

It's Always Sunny

Well-known member
אני צפיתי בו יחסית הרבה פעמים - בגלל שהוא יצא לפני כל כך הרבה זמן, בגלל שהוא כל כך חשוב להמשך, בגלל שעשיתי כמה צפיות חוזרות בסרטים חשובים לפני המשכים וגם בגלל שהוא פשוט אחד מהטובים ביותר לדעתי.
ראית אותו כשהוא יצא ב-2008?

קשה לי באמת לדעת כמה, אבל אני מניח שלפחות 5 פעמים. אולי יותר
מרשים. כל פעם שצפית בסרט זכרת מה שמתרחש בו?

בכל מקרה חבל שכתבת עליו כל כך מעט :-P:
:-D

אגב, האם צפית בסדרת האנימציה של מארוול What If
יש שם פרק שמתאר את עלילת הסרט רק עם כמה שינויים משמעותיים.
צפיתי בכמה פרקים ראשונים אבל זה היה לפני כמה שנים אז אני לא ממש זוכרת. אני אבדוק עכשיו באיזה פרק זה היה, יש מצב שראיתי ואני פשוט כבר לא זוכרת. אהבת את הפרק הזה?

העלילה לא ממש הפתיעה אותי , אבל זה בגלל שאני מכיר את הדמות...לא נאמר 100% (לדעתי הדמות דיי רוככה בסרטים), אבל מכיר דיי טוב,

אתה מכיר את הדמות מהקומיקסים?

וכן, ציפיתי שהנבל יבנה שריון גדול מדי ומגושם מדי. כי זה גם כן טרופ,
נכון, צודק.

דאמי הוא הדמות האהובה עלי!
חחח, לדאמי היו כוונות טובות ופשוט לא נתנו לו מספיק קרדיט שהוא רק ניסה לעשות את התפקיד שלו. וברצינות, יכולה להבין למה אתה אוהב אותו. מי הדמות השנייה שאתה אוהב אחריו?

מה שכן הפתיע אותי זה ניק פיורי, זה עשה לי כזאת הרגשה נהדרת , בגלל שזה נתן תקווה שאולי הפעם לא יעשו לכל גיבור סדרת סרטים משלו והוא\היא לא יפגשו לעולם...
מעניין בהתחשב במה שקרה ל-MCU.

מצחיק שאת אומרת שהוא טרופ, כי לי זה מרגיש כאילו הוא הארכיטיפ של הטרופ, כלומר כאילו הוא היה הראשון שעליו מבוסס הטרופ. בגלל שהסרט מרגיש לי כבר ישן. אבל בעצם ברור שהוא לא.
אני רוצה לראות שהבנתי למה התכוונת. התכוונת שטוני הוא לא הארכיטיפ של הטרופ הזה?

ואם טוני הוא הבסיס לגיבור מארוול, אז פפר היא אפילו יותר הבסיס לכל בנות הלוויה של גיבורי העל. מה שהיה במקור המקום היחיד לנשים בסרטים האלו. והן אפילו יותר דומות זו לזו מהגיבורים עצמם. כל אחת חכמה, יעילה, דעתנית ופשוט טובה. יכולה לעמוד עבור עצמה, אבל גם זקוקה להצלה בשלב מסויים.
נכון, לא חשבתי על זה שלמרות שהיא עצמאית, היא בסוף זקוקה להצלה מתישהו. למרות שאפשר לומר שהיא וטוני הצליחו להביס את אובדייה ביחד, כלומר טוני הורה לה מה לעשות אבל אם היא לא הייתה שם, טוני היה מת (וכנ"ל לגבי האלקרומגנט ששמרה). עכשיו כשאני חושבת על זה, נראה לי שהיא בעצם הדמות הנשית הראשית היחידה בסרט, לא? יש את כריסטין, אבל היא דמות משנית ומופיעה רק פעמיים בסרט.

למרות זמן המסך הקצר שלו, הוא באמת דמות מאוד מאוד משמעותית. אפשר לומר בשביל כל הMCU, כי הוא זה שבעצם גרם לטוני להפוך לגיבור על, לאדם שאכפת לו יותר מאחרים. יש שורה שהוא אומר לטוני כשהוא מקריב את עצמו "Don't waste it"
כתבת יפה.

אגב, השחקנית שיחקה בעצמה גיבורת על בסדרה קצרת הימים Jupiter's Legacy לפני כמה שנים.
וואלה? לא ראיתי את הסדרה אבל עכשיו גיגלתי וראיתי שהייתה של נטפליקס. ראית את הסדרה?

זה מאוד מגניב.
חבל שבצפייה ראשונה בקולנוע אני די בטוח שלא ידעתי להשאר לאחרי הקרדיטים אז לא ראיתי אותו.
מעניין שאתה כותב על זה, כי אני מרגישה שהיום הצופים יודעים להישאר אחרי הכתוביות למקרה שתהיה עוד סצנה. וזה באמת גורם לי לתהות כמה אנשים שראו את הסרט כשיצא פיספסו את הסצנה הזאת ואז אחרי זה קראו באינטרנט או שמעו מחברים על זה והאם זה גרם להם לראות את הסרט שוב, שזו דווקא דרך טובה להרוויח כסף (רציתי להגיד שאולי חלק ראו את הסרט פיראטית אבל אני לא סגורה כמה זמן לקח לסרט להגיע לאינטרנט במיוחד כשהיה עדיין מוקרן בקולנוע).

וואלה, מתי המציאו את המושג סלפי?
התשובה כנראה לא ברורה, אבל המושג הופיע לראשונה במילון מקוון של אוקספורד ב-2013, וזה מרגיש לי מאוד הגיוני כי אני זוכרת שהייתי בתיכון כשדיברו על זה.

אם אני זוכר נכון העניין הוא שנשארים לו רסיסים מהפצצה קרוב ללב. והמגנט שהיאנסן הזה השתיל בו בעצם מונע מהם להכנס לו ללב. גם אחרי זה מסוכן מידי לעשות לו ניתוח להוציא את הרסיסים האלו ולכן הוא צריך את הבטרייה הזאת בתוך הגוף שלו כל הזמן.
(y)(y)

הקטע הוא שזה לא רק שאובדייה לא בתפקיד נכון. טוני הוא גאון שבעצם ממציא את הדברים. אובדייה פשוט עובד איתו.
אז אתה בעצם אומר שאובדייה תמיד יחוויר ליד טוני והיה צריך לוותר מראש על תהילה ופרסום? 🤔

אוקי, זה מסקרן אותי. אבל איך אני אמצא אותה ביו-טיוב כשאני לא יודע מה לחפש?
חחח, צודק. אני מצרפת אותה עכשיו:

חחחח מצחיק שעשית את ההקבלה הזאת לאור זה שטוני כל כך רצה צ'יזבורגר.
חחחח, יפה, לא שמתי לב בכלל.

מצחיק אותי שהוא שהוא כל הזמן אומר את השם המלא של הארגון Strategic Homeland Intervention, Enforcement, and Logistics Division, ורק בסוף הוא אומר משהו על כך שהם חושבים על קיצור. בעוד שבסדרה אנחנו מגלים שהארגון היה קיים הרבה שנים לפני כן והשתמשו בקיצור.
(y)(y)לגבי הספוילר שכתבת, לא רציתי להתייחס לזה עכשיו אבל זה באמת הטריד אותי במהלך הצפייה.

זה קטע גיבורי אקשני די מגניב ויפה. ובאופן כללי מרגיש מאוד ברור מי הטובים ומי הרעים. שזה נחמד.
אתה מרגיש שכבר לא יודעים מי הרע ומי הטוב בסרטים היום?
אני רוצה לציין שטוני לוקח את אחד מחברי "עשר הטבעות" ובמקום להרוג אותו, הוא משאיר להמונים לטפל בו, אז זאת פעולה קצת אפורה.

זה די הצחיק אותי הקטע שהוא מדבר עם רודי תוך כדי שהוא באוויר ומכחיש לחלוטין. ואז מודה.
חחחח, במיוחד שהוא אמר שהוא נוסע לקניון ואז שנייה אחרי שהוא מתנשף כי הוא רץ. אבל נרחם עליו כי הוא היה בסיטואציה מלחיצה ולעשות מולטיטאקסקינג בזמן שאתה מנסה לא למות זה לא פשוט.

זה היה קטע די מלחיץ. מעניין באמת מה הוא היה עושה אם הוא היה מגלה מה היא עושה כשהיא עדיין בחדר. כלומר האם הוא היה הורג אותה במקום ומעמיד פנים שהייתה תאונה?
יש מצב שהוא היה עושה את זה אחרי נאום הכרחי של נבל הסרט.

המכשיר המשתק הזה מאוד יעיל. במקום כל הבלגן הוא היה יכול למכור אותו ולהרוויח מיליונים.
הוא לא יכול לחשוב, בגלל זה טוני הפך להיות המנכ"ל כמובן.

כן, זה דבר די חשוב לעשות.
:-D

יש קטע שבו אובדייה מנסה להרביץ לטוני עם מכונית עם משפחה שלמה בפנים. למקרה שלמישהו לא היה ברור שאובדייה הוא מרושע.
חחחחחחח, איך יודעים שנבל באמת מרושע? כשלא אכפת לו מילדים (או מבעלי חיים, אני מניחה שגם זה תופס).

תכלס גם טוני לא מת כשזה קרה לו לפני שהוא שדרג את החליפה שלו.
כן, אבל בכל זאת קיוויתי שזה יחסל את אובדייה for good.

חחחחחחחחחחח
(לקח לי רגע לקלוט שאת לא מדברת על רוקט משומרי הגלקסיה)
:-D סורי זה היה מתבקש.

פשוט העתקת מדברים שאני כתבתי (אפילו שאני כתבתי אותם מאוחר יותר) (כנראה יש לך מכונת זמן)
וול, זה הזמן להודות בכך שאני בעצם מהמאה ה-22 :-P::-P:

אוי, אני כבר לא זוכר מה היה הקמאו של סטן לי בסרט הזה.
הוא מתייחס לטוני כבתור יו הפנר.

וואי, איזה מוזר זה שכבר אין הופעות קמאו של סטן לי. זה תמיד היה משהו שציפיתי לו בסרטי מארוול.
טכנית הם יכולים לעשות (למרות שאני לא בטוחה אם קול של בן אדם שהלך לעולמו נחשב כקניין), לא בטוח שאנחנו הצופים נרצה את זה.

הממממממ שאלה טובה.
בהחלט מרגיש לי שמשתמשים בטריק הזה יותר מידי והרבה פעמים זה לחלוטין לא מוצדק. הרבה פעמים זה פשוט נועד לתפוס את הקהל חזק על ההתחלה כדי שלא ישתעממו עם ההקדמה של הסרט עד שמגיעים לאקשן.
אבל אני לא קטגורית נגד זה תמיד.
ואני כן אהבתי את זה בסרט הזה. אם כי אני לא בטוח שזה באמת מוצדק.
אני מסכימה איתך לגבי העובדה שעושים את זה כדי לגרום לקהל להישאר, אני מנסה לדמיין מה היה קורה אם היינו מתחילים כרונולוגית, זה כנראה היה פחות מרגש.
 

It's Always Sunny

Well-known member
מה התשובות שלך לעניין הזה?
פעם לא היה אכפת לי ואז דיברו על זה בסרטון ביוטיוב ופתאום אני לא יכולה להתעלם מזה. אני לא שונאת את זה, פשוט לפעמים זה קצת נראה לי מיותר. כלומר, אני מאמינה שיש מקרים שבאמת חייבים לעשות את זה אבל שאר הפעמים זה פשוט מרגיש לי כבתור דרך להתחמק מכאב ראש תסריטאי.

האם צפית בסרטון How it should have ended של הסרט הזה?\
צופה עכשיו.

(אגב, אני צופה בזה בpicture in picture תוך כדי שאני כותב כרגע. וזה בזכותך)
יופי, כיף לשמוע :-):

מעולה!!! מעכשיו מבחינתי זה קאנון שבאטמן, סופרמן ואיירון מן (אבל לא ספיידרמן) מבלים ביחד.

מסתבר שהקטע שבו טוני מודיע בפני כל העיתונאים שהוא איירון מן לא היה בתסריט אלא אילתור של רוברט דאוני ג'וניור. אבל קווין פייגי אהב את זה ובחר להשאיר את זה. באופן כללי פייגי העדיף שלא לעשות את הקטע שלגיבורי על יש זהות סודית כמו שיש להרבה גיבורי על. בMCU היחיד שיש לו זהות סודית הוא ספיידרמן
מעניין, בזכות רוברט דאוני ג'וניור יש לנו את הרגע האייקוני הזה.
לגבי ספיידרמן, זה הגיוני שיש לו זהות סודית כי הוא אמור להיות בתיכון, נכון?

ועכשיו בגיף :-):


וואי אנשים ממש שונאים את זה אבל זה ממש לא משנה לי.
מעניין לדעת, זה בעצם חלק מהעלילה שאת מרגישה נייטרלית לגביו?

נראה לי להראות שטוני הוא כזה ציני מצחיקול.
מקבלת את הגרסה שלך כבתור הגרסה הנכונה 8-):
 
למעלה