צמחונות והרגשה מוזרה

סמאדי

New member
בעיקרון, על מנת לאזן את הגוף יש להמנע ממזונות

שגורמים להפרשת חומצה בכמות גבוהה, מומלץ להמנע מחלבון שמקורו מהחי, עמילנים בכמות רבה מכוס ביום, לחמים ובצקים, כי אלה גורמים להפרשת חומצה מירבית ומחלישים את הגוף שלנו.
לא כתבתי את הדברים מתוך שרלטנות. רציתי לתרום בחזרה מאחר ואני נתרמת רבות מהרעינות והפתרונותהמוצעים בו.
למדתי נושאים שונים ברפואה טבעית, לא מיד התחברתי לתזונה. אבל לצערי חליתי במחלה חשוכת מרפא שלא ניתן להרפא ממנה על פי הרפואה המערבית ולשמחתי השינוי התזונתי שקשור לטבעונות, להמנעות מגלוטן ומעמילנים, שינו את המצב לגמרי וניתן לראות הבה משמעותית במצבי הרפואי ב-MRI כמו בחזרה של תפקוד איברים בגופי שהשתתקו.
אין לי ספק, גם מתוך חוויה אישית וגם בזכות המורים הנפלאים שזכיתי ללמוד אצלם, שהמחלות כולן הן תוצאה של גורמים שוניםם אבל הקטליזטור שלהן היא מידת הרעילות של הגוף שמושפעת מחשיפה תלכימיקלים, מערכת העיכול וכו'.
ברור לי שהפורום לא עוסק בבריאות אבל השאלה נשאלה ואני שמחתי להשתתף בדיון, מאחר שאין לי מה לתרום כשזה מגיע למתכונים, לצערי...
 

Gidi Shemer

New member
סמאדי, אני מקווה שלא כיוונת אלי כשכתבת

"לא כתבתי מתוך שרלטנות". אם לא הובנתי נכון, אני ממש לא מאשים אותך ולו לרגע אחד בשרלטנות.

הדברים שכתבת אינם נכונים מבחינת הפיזיולוגיה של הגוף (הפרשת החומצה בתגובה למאכלים מהחי וכו'), אולם יש הבדל עצום בין טעות לשרלטנות.
 

Gidi Shemer

New member
מכל מלמדי השכלתי

וגם אני למדתי קצת, אבל הפעם צר לי, את טועה.

תאי הקיבה יפרישו חומצה שתביא את החומציות בחלל הקיבה ל- בערך 2.0.
כשהchyme ייצא מהקיבה הוא ייצא מ-א-ד חומצי, בין אם הוא בא מחומר מהחי ובין אם מחומר מהצומח. בתרסריון הchyme החומצי ינוטרל והסביבה תהפוך לבסיסית.

לא יודע על איזו תגובה חומצית או בסיסית את מדברת, אבל זו בטח לא הפרשת החומצה בקיבה שעליה כתבת בפוסט הקודם.
 
למעלה