צלחות לווין

חייגה אלי

יס רוצים מימנה 700 ש"ח לחודש עבור 10 TV ב10 חדרים . והיר רוצה לחסוך
השקע חד פעמית
 

SicTransit

Active member
זאת הרי הוצאה פטורה ממס

כך שהנטו שהיא משלמת נמוך הרבה יותר.
&nbsp
 
יש גבול לשטויות

זה כסף שיוצא מהכיס . ואז הרווח יותר קטן . ואז משלמים מס פחות . זה בתנאי שעושים מינוי ביס /הוט .
אים מתקינים צלחת אז זה הוצאה ל6 שנים . שכול שנה יורד פחת 15%
 

SicTransit

Active member
אני לא בטוח שיש גבול לשטויות

בכל אופן, כשקוראים את ההודעות שלך הבטחון בזה מתערער.
&nbsp
זה כסף שיוצא מהכיס, וחלק ממנו חוזר לכיס השני דרך הפחתת הסכום החייב במס. זה נכון גם לתשלום ליס וגם להתקנות הצלחות (וכך לשאר הותאות התפעול).
שתהיה לך שבת שלום, באמת חבל"ז.
 
שום דבר לא חוזר

כשתהייה בעל עסק תתן עייצות במס . אים יש עסק . ויש הוצאות . כחול שההוצאות יותר גדולות . אז הרווחים יותר קטנים . ואז המס יותר קטן. כי אין רווחים.
אים שילמתה ליס כול חודש 1000 ש"ח . אז מה חוזר ?? איך חוזר ?
 

ספוקי

New member
מי הלקוחות שלך?

אם הלקוחות שלך מורכבים רובם ככולם מתיירים מחו"ל, אני מניח שצלחת לווין עם ערוצים זרים תהיה הפתרון המועדף עליך ועליהם.
אולם אם הלקוחות שלך מורכבים מלקוחות ישראלים, תצפי להתרעמות ותלונות על כך שהערוצים הזרים לא כוללים תרגום וכד' (גם אם יהיו ערוצים ישראלים פתוחים, הם יתלוננו על הערוצים הזרים). אולי במקרה כזה עדיף לך פשוט להתקין ממירים של עידן+ (ערוץ 1, 2, 10 וכד'....).
 

SicTransit

Active member
בשולי הדברים

כלקוח מזדמן של מלונות וצימרים (כמה פעמים בשנה) אחד הדברים שהכי מעצבן אותי זה לקבל שרותי טלביזיה גרועים עם פחות ערוצים ממה שיש לי בבית. אמנם אני לא נוסע לצימר כדי לצפות הטלוויזיה, אבל באותן שעות בהן אני כן מעוניין לעשות זאת אני מצפה לשרות מלא וטוב. בדיוק כפי שאני מצפה שהאוכל בחופשה יהיה טעים ומגוון יותר מאשר אצלי במטבח, אני מצפה שהטלווויזיה תהיה מגוונת לפחות כמו אצלי בסלון - ולא, מכשיר DVD עם שלושה סרטים שנקנו לפני עשרים שנה לא פותרים את הבעיה.
&nbsp
לשיקולך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דעה שונה

טלוויזיה יש לי די והותר בבית. כשאני משלמת כמה מאות שקלים על חדר במלון או בצימר אני לא מבזבזת את זמני על טלוויזיה, וגם לא מכירה אחרים שעושים זאת או שמתעצבנים מההיצע הדל. בד"כ במלונות אין הוט/יס ואפילו לא DVD, ואנשים מסתדרים ולא מקטרים, כי למי אכפת? זו כ"כ לא אטרקציה בימינו.

לפני כמה עשורים, כשהיה ערוץ יחיד ולמעטים היה וידאו (וכבלים היו רק פיראטיים) עוד אפשר היה לדבר על "אטרקציה" בערוצי סרטים או בערוצים זרים בבית מלון. אבל כמו הפרסומות בבתי הקולונע שכולם הקפידו לא להחמיץ, התמונה התהפכה כשזה הפך להיות מוצר בסיסי בכל בית.

ברכה או ספא אינם מתקנים שיש בכל בית; טלוויזיה כן (אם רוצים). ארוחה טובה היא דבר שצריך לטרוח עליו. גם ניקיון או סידור המיטה. כשאנשים בחופשה ברור שהם רוצים להתפנק. אבל לא נדרש פינוק מיוחד כדי להזיז ערוצים בשלט גם בבית, וכיום הכול גם ככה באינטרנט... אם כבר לפני 5 שנים היינו בצימר שבו הטלוויזיה הייתה מחוברת לאינטרנט (ואפשר היה לגלוש לכל אתר) אין לי ספק שכיום זה אמור להיות די והותר, ומי שעד כדי כך משועמם ימצא שלל תכנים לצפייה בקלות.
 

SicTransit

Active member
ובכן הנה את מכירה מישהו

אמנם הכרות וירטואלית, אבל תאמיני לי שאני חי וקיים. ההעדפות שלך הן ההעדפות שלך, ואני סיפרתי על אלה שלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עם כל הכבוד, אנחנו לא מכירים... התייחסתי לאנשים שאני *מכירה*

 

amiramdil

New member
אז את מכירה עוד אחד

גם אני כאשר אני מבקר במלון/צימר בארץ או בחול מצפה שההיצע בטלוויזיה יהיה לפחות טוב כמו בבית וזה בהכרח כולל יס או הוט עם כל הערוצים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, גם אותך איני מכירה...
וזה בסדר שכל אחד מביע את דעתו

מטעם עצמו; אני דיברתי על עצמי ועל מכריי.
 

SicTransit

Active member
נעים מאד

יש הכרות ויש הכרות.

כאשר את כותבת "כשאני משלמת כמה מאות שקלים על חדר במלון או בצימר אני לא מבזבזת את זמני על טלוויזיה, וגם לא מכירה אחרים שעושים זאת" (הדגשה שלי) את לא רק מביעה את עמדתך אלא גם מביאה נתון נוסף ממנו אפשר להסיק שאני מייצג עמדת מיעוט קטן ובטל בשישים; סטטיסטית אם את מכירה כמה עשרות אנשים ואף אחד מהם לא "עושה זאת" הרי שהתופעה של אנשים כמוני חייבת להיות נדירה ביותר ולא צריכה לעניין את השואלת מבחינה מסחרית. מהאספקט הזה, עכשיו את *כן* מכירה(1) את amiramdil ואותי, במובן של ערה לקיומם של אנשים שגם כשהם בנופש רוצים לבזבז חלק מזמנם על טלוויזיה במקום לקרוא את קאנט. ייתכן שכדאי גם לבעלי צימרים לדעת על קיומם של אנשים כאלה.

א-פרופו בזבוז זמן, נראה שהשואלת כבר לא קוראת את ההודעות כאן ואולי אפשר פשוט להניח לשרשור הזה לגווע (ואת כבר מכירה את הנוהל...)
---------------
(1)
מילוג:

מַכִּיר - הִכִּיר, הווה
1.
ידע במי או במה מדובר, זיהה. "אתה מכיר אותי?" "לא הכרתי אף אחד במסיבה."
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה שתכתוב לי "נעים מאוד" לא ישנה את מידת אי-ההיכרות בינינו

כשאני כותבת על אנשים שאני מכירה, אני מתכוונת לאנשים שאני מכירה. לא "מודעת לעצם קיומם", אלא מכירה אותם אישית. תודה לך על הקישור למילון, אבל אני יודעת למה התכוונתי. לא טענתי שזה נדיר ולא טענתי שאין אנשים כאלה (ודאי שלא בתגובה להודעה שבה אדם כתב שהוא כן כזה). התכוונתי למה שכתבתי ואני עומדת מאחורי דבריי.
 
למעלה