פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
ביצוע שתי החלופות בהחלט אפשרי.

צריך את שניהם..לא מוזגם שיהיו שתי
מסילות לי-ם..חבל לי מאוד לא הלכו על שתי החלופות אבל לפני שנוכחנו בכישלון הקו הנוכחי הכרתי בזה שזה כורח המציאות..אני מקווה שמאיפשהו מאוד מלמעלה יבוא הרעיון לבצע גם את G אגב אם זה G או A1 יותר חשוב A1 כמובן
ביצוע שתי החלופות בהחלט אפשרי.
שאף אחד לא יבלבל את השכל עומר, יש כסף ובמיוחד כאשר החלופות מתפרסות על פני מספר שנים. הבעייה שפוליטיקה מכוערת , אטימות לצרכי הפריפריה, חוסר מקצועיות חברו יחד ע"מ לשבש את הצבתה של עיר הבירה במקום תחבורתי מכובד:עיר המחוברת לרשת רכבות מודרנית הנותנת קישור איכותי לתושבי הדרום והמרכז כמו כל עיר בירה באירופה.
 

OMER G17

New member
נכון שצריך...וי-ם חשובה לי מאוד..

ביצוע שתי החלופות בהחלט אפשרי.
שאף אחד לא יבלבל את השכל עומר, יש כסף ובמיוחד כאשר החלופות מתפרסות על פני מספר שנים. הבעייה שפוליטיקה מכוערת , אטימות לצרכי הפריפריה, חוסר מקצועיות חברו יחד ע"מ לשבש את הצבתה של עיר הבירה במקום תחבורתי מכובד:עיר המחוברת לרשת רכבות מודרנית הנותנת קישור איכותי לתושבי הדרום והמרכז כמו כל עיר בירה באירופה.
נכון שצריך...וי-ם חשובה לי מאוד..
אני מסכים איתך אני רק מנסה להיות מציאותי
 

ManInBlack86

New member
נניח והיה היום את חלופה G

ביצוע שתי החלופות בהחלט אפשרי.
שאף אחד לא יבלבל את השכל עומר, יש כסף ובמיוחד כאשר החלופות מתפרסות על פני מספר שנים. הבעייה שפוליטיקה מכוערת , אטימות לצרכי הפריפריה, חוסר מקצועיות חברו יחד ע"מ לשבש את הצבתה של עיר הבירה במקום תחבורתי מכובד:עיר המחוברת לרשת רכבות מודרנית הנותנת קישור איכותי לתושבי הדרום והמרכז כמו כל עיר בירה באירופה.
נניח והיה היום את חלופה G
שבאמצעותה ניתן לנסוע לירושלים בכ-50 דקות. למה צריך את A1? השיפור הוא של כ-10 דקות בסה"כ. נכון, A1 מגיע לבנייני האומה ו-G רק למלחה (או לחאן במקרה הטוב), אבל בכסף שהיו חוסכים מזה שלא היו בונים את A1, היה אפשר לבנות מסילה מקשרת מתחנת מלחה לאזור בנייני האומה.
 

בועז ל

New member
מאחר ו A1 בראייה עתידית אמור

נניח והיה היום את חלופה G
שבאמצעותה ניתן לנסוע לירושלים בכ-50 דקות. למה צריך את A1? השיפור הוא של כ-10 דקות בסה"כ. נכון, A1 מגיע לבנייני האומה ו-G רק למלחה (או לחאן במקרה הטוב), אבל בכסף שהיו חוסכים מזה שלא היו בונים את A1, היה אפשר לבנות מסילה מקשרת מתחנת מלחה לאזור בנייני האומה.
מאחר ו A1 בראייה עתידית אמור
להיות פלטפורמה עליה תושתת הנגישות לצפון והמרכז מהבירה ואילו חלופה G תשמש קישור איכותי לתושבי הדרום ובית שמש לירושלים. מצידי, שקטע נען - י"ם יקרא חלופה G ולא כל הקטע עד ת"א. לגבי המסילה מתחנת בנייני האומה למלחה הרי שעלותה כאין וכאפס לעומת A1 .לסיכום, היתרון ב A1 לפי ראות עיניי אינו בזווית הראיה הצרה, אך הלגיטימית של קו ת"א- י"ם, אלא אופציה עתידית להקמת רשת מסילות כפי שעיר בירה מודרנית צריכה להיות מקושרת בה.
 

ManInBlack86

New member
או במילים אחרות

מאחר ו A1 בראייה עתידית אמור
להיות פלטפורמה עליה תושתת הנגישות לצפון והמרכז מהבירה ואילו חלופה G תשמש קישור איכותי לתושבי הדרום ובית שמש לירושלים. מצידי, שקטע נען - י"ם יקרא חלופה G ולא כל הקטע עד ת"א. לגבי המסילה מתחנת בנייני האומה למלחה הרי שעלותה כאין וכאפס לעומת A1 .לסיכום, היתרון ב A1 לפי ראות עיניי אינו בזווית הראיה הצרה, אך הלגיטימית של קו ת"א- י"ם, אלא אופציה עתידית להקמת רשת מסילות כפי שעיר בירה מודרנית צריכה להיות מקושרת בה.
או במילים אחרות
קישור כמו שלת"א יש קישור עם כל הארץ
אגב בקשר לקישור בין הדרום לירושלים - אני אכן מסכים איתך שהקישור כיום הוא רע למדי (לא שהקישור בין הצפון או המרכז לירושלים הוא טוב אבל מילא) אך יש תוכניות לשפרו, באמצעות A1 וקו ראשל"צ-רמלה-מודיעין (תושבי ב"ש יוכלו לעלות עליו ברמלה, תושבי אשקלון/אשדוד/עיירות הפיתוח יוכלו לעלות עליו בראשל"צ).
 

בועז ל

New member
נכון מאוד! ואם לצטט את שימי ריגר

או במילים אחרות
קישור כמו שלת"א יש קישור עם כל הארץ
אגב בקשר לקישור בין הדרום לירושלים - אני אכן מסכים איתך שהקישור כיום הוא רע למדי (לא שהקישור בין הצפון או המרכז לירושלים הוא טוב אבל מילא) אך יש תוכניות לשפרו, באמצעות A1 וקו ראשל"צ-רמלה-מודיעין (תושבי ב"ש יוכלו לעלות עליו ברמלה, תושבי אשקלון/אשדוד/עיירות הפיתוח יוכלו לעלות עליו בראשל"צ).
נכון מאוד! ואם לצטט את שימי ריגר
מאמן הכדורסל: בכל פעם שהוא קורא בקול "רק רשת !" הוא אינו יודע עד כמה הוא צודק.
 

ManInBlack86

New member
וד"א בקשר לבית-שמש

ביצוע שתי החלופות בהחלט אפשרי.
שאף אחד לא יבלבל את השכל עומר, יש כסף ובמיוחד כאשר החלופות מתפרסות על פני מספר שנים. הבעייה שפוליטיקה מכוערת , אטימות לצרכי הפריפריה, חוסר מקצועיות חברו יחד ע"מ לשבש את הצבתה של עיר הבירה במקום תחבורתי מכובד:עיר המחוברת לרשת רכבות מודרנית הנותנת קישור איכותי לתושבי הדרום והמרכז כמו כל עיר בירה באירופה.
וד"א בקשר לבית-שמש
אני לא כ"כ מכיר את התוואי באזור שם, אבל לא ניתן לבנות מסילה מבית שמש למחלף דניאל עם אפשרות קישור לקו A1?
 

JayZed

New member
מיותר לגמרי.

וד"א בקשר לבית-שמש
אני לא כ"כ מכיר את התוואי באזור שם, אבל לא ניתן לבנות מסילה מבית שמש למחלף דניאל עם אפשרות קישור לקו A1?
מיותר לגמרי.
זה יעשה את הנסיעה לבית-שמש יותר ארוכה ממה שהיא היום.
 

בועז ל

New member
התוואי בעייתי במספר מקומות כגון

וד"א בקשר לבית-שמש
אני לא כ"כ מכיר את התוואי באזור שם, אבל לא ניתן לבנות מסילה מבית שמש למחלף דניאל עם אפשרות קישור לקו A1?
התוואי בעייתי במספר מקומות כגון
קטע שעק הגיא - צומת שמשון שם יצטרכו ללא ספק למנהר את הקו זאת במידה וסוללים דוך את הקטע. פרט לכך, הדר אינו משתלם בשל הארכת זמני הנסיעה והמרחק אף מעבר לזה של חלופה S .
 

nubi

New member
ראיתם אתמול בערוץ 10?

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
ראיתם אתמול בערוץ 10?
סיפרו נהגים של IC3 שהם ישנים כל הדרך (בקו לירושלים). איזה פחד!
 

nubi

New member
בחיי! שכה יהיה לי טוב

רציני? נשמע לי לא אמין במיוחד!
בחיי! שכה יהיה לי טוב
(לקרוא במבטא פולני כבד). לא יודעת למה הם בוחרים לישון-אבל זה מה שהם עושים. נראה לי שרכבת ישראל צריכה לעבור טלטלה עזה בהנהלה....
 

OMER G17

New member
וואט דה פאק? ממש אבל ממש קשה לי

בחיי! שכה יהיה לי טוב
(לקרוא במבטא פולני כבד). לא יודעת למה הם בוחרים לישון-אבל זה מה שהם עושים. נראה לי שרכבת ישראל צריכה לעבור טלטלה עזה בהנהלה....
וואט דה פאק? ממש אבל ממש קשה לי
להאמין! אז מה הם עושים? שמים על נהג אוטומטי?
 

nubi

New member
וואלה, לא יודעת.

וואט דה פאק? ממש אבל ממש קשה לי
להאמין! אז מה הם עושים? שמים על נהג אוטומטי?
וואלה, לא יודעת.
זה מה שאמרו בטלוויזיה אתמול. מה שכן-אני על הרכבת לירושלים לא עולה.
 

mucool2

New member
לא יכול להיות

ראיתם אתמול בערוץ 10?
סיפרו נהגים של IC3 שהם ישנים כל הדרך (בקו לירושלים). איזה פחד!
לא יכול להיות
נהג קטר לא יכול להרדם בנסיעה. הוא חייב להפעיל דוושה מיוחדת כל מספר שניות ואם הוא לא מפעיל אותה, הרכבת נעצרת.
 
טייטלינג זה דבר טוב אבל

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
טייטלינג זה דבר טוב אבל
המעבר צריך להיות בת"א אוינברסיטה לדעתי אין סיבה שתושבי ירושלים יצטרכו להחליךף רכבת בשביל להגיע לעיר כמו ת"א וזה יאריךך את זמן הנסיעה לת"א כמו שאני מכיר את רכת ישראל בעניין מעברים והחלפות...
 

JayZed

New member
זה לא פתרון. צריך היה פשוט מלכתחילה

פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה. קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים. אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית. עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
זה לא פתרון. צריך היה פשוט מלכתחילה
לקנות מערכים רוכנים לקו, וזהו. אבל התקמצנו ועכשיו משלמים על זה. זה לא פתרון לפצל את הקו לשתיים ולעשות מעבר בבית-שמש. אף אחד לא יסע אם יהיה עוד צורך בהחלפת רכבת באמצע. עם כבר, אז לקצר את הקו שיהיה בין ת"א לירושלים (ולא כפר-סבא לירושלים) ולקנות 8-10 מערכים. זה יספיק להפעלת הקו כולו.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif קצר וקולע.

זה לא פתרון. צריך היה פשוט מלכתחילה
לקנות מערכים רוכנים לקו, וזהו. אבל התקמצנו ועכשיו משלמים על זה. זה לא פתרון לפצל את הקו לשתיים ולעשות מעבר בבית-שמש. אף אחד לא יסע אם יהיה עוד צורך בהחלפת רכבת באמצע. עם כבר, אז לקצר את הקו שיהיה בין ת"א לירושלים (ולא כפר-סבא לירושלים) ולקנות 8-10 מערכים. זה יספיק להפעלת הקו כולו.
קצר וקולע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה