פרטים על ...פשוט

O r e n E

New member
פרטים על ...פשוט

חג שמח לכולם, לחדשים שביננו שמאוד רוצים לבוא ו... מחפשים הזדמנות, אני מצרף קישורית שתסביר היטב מה יקרה בפסטיבל. להלן הקישורית: http://www.desertashram.co.il/appfiles/festivals.asp?catItem=79 . כאמור לקהילה שלנו יש מחיר מוזל יותר ולא כפי שכתוב באינפורמציה בקישורית. מה שכן, ההרשמה היא בזוג !! על פי חוקי המקום. אורן
 

קוואנט

New member
מומלץ במיוחד ../images/Emo45.gif

בפסטיבל האחרון השתתפו כמה מאות אנשים והיתה אווירה נהדרת. יש לי תחושה שגם הפסטיבל הקרוב יהיה מהנה לא פחות. אורן, אני מקווה שתהיה תוכנית פעיליות בהקדם. זה בהחלט יביא עוד משתתפים.
 

sl 3977

New member
אני מסכים איתך קוואנט../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

ולי יש רעיון אדיר אם יצטרפו עוד הרבה נטוריסטים צעירים אפשר שניכנס למשא ומתן אם עיריית ת"א שתפתח חוף נטוריסטי רישמי ומוסדר עם מלתחות מקלחות קפיטריה+בית קפה רחבת ריקודים+dj ספורט-ימי ומאבטחים שימנעו כניסה של מציצנים אני מציע שהעירייה תקצה עבורינו שטח חוף נרחב ככל האפשר בטיילת ת"א ככה יותר אנשים יוכלו להתנסות בנטוריזם וככה הנטוריזם יהיה נגיש ליותר זקנים וזקנות לנשים וגברים צעירים צעירות נערים נערות ילדים וילדות תינוקים ותינוקות כי החוף יהיה במיקום מאוד מרכזי בת"א כמו שאתם יודעים אבא שלי יש מקורבים המון חברי כנסת ויש לו השפעה עליהם והוא מקורב לבכירים בעיריית ת"א-יפו וזה כולל גם את עיריית ת"א רון חולדאי ויש לו גם השפעה עליהם בקיצור וברגע שאני אשמע מכם שהגיעו הרבה משתתפים לפסטיבל הפשוט אתם תגידו ואני אשוחח איתו והוא ינסה להשפיע עליו בנידון ובמקביל אנחנו נשלח לרון חולדאי ראש עיריית ת"א-יפו עצומה על מנת שיורה להקים עבורינו הקהילה הנטוריסטית חוף נטוריסטי מוכרז בת"א והחוף גם יהיה פתוח לתיירים נטוריסטים מה אתם אומרים על הרעיון שלי? איך זה נשמע לכם?
 

sl 3977

New member
תוספת קטנה

המאבטחים ימנעו גם כניסה של מטרידנים וסוטי מין
 

אביב6661

New member
תימכו בבקשה והעבירו הלאה. חייבים להילחם

http://shout.co.il/campaign.asp?replyId=7962
 
למעלה