פיירוורקס - מפספס משהו?

naatz

New member
פיירוורקס - מפספס משהו?

דיברתי עם ידידה מעצבת אתרים שדיברה בשבחה של fireworks (כן כן, מקרומדיה). היא מספרת שהיא עובדת רק איתה. החל משלב התכנון ועד להעלאת האתר לרשת בעצם. אישית, לא זיהיתי משהו מרתק בתוכנה. היא נראית לי כמו תוכנה ממוצעת בשוק, אבל בכ"ז - שווה לשאול אנשים אחרים - אני מפספס משהו? naatz
 

geostant

New member
אני גם אוהב את FW מאוד...

רק חבל שהיא לא יודעת להבחין בין טקסט לגרפיקה ובתוצאה הסופית היא לא תהפוך טקסט לתמונה... זה היה יכול לחסוף BANDWIDTH באתר... אבל בגדול היא מאוד נחמדה... מאוד שימושית כאשר משלבים אותה עם FP-2002. תשחק איתה קצת (אם יש לך אותה) היא מאוד נוחה ודי שווה את הכסף.
 

xslf

New member
יצא לי לשחק איתה קצת

והביצועים שלו ממש ממש דומים ל Image ready, אבל עם שתי חסרונות בשבילי: * ממשק משתמש שלי פחות נוח (אני רגילה יותר לממשקים של אדובי) * לפחות בגירסה שאני ניסיתי, לא הייתה תמיכה טובה בעברית (לעומת Image ready שמגיע עם פוטושופ 6 ME). מצד שני, מאותו קובץ PSD, תוכנת FW יצרה אנימציץ גיף קלת משקל יותר מאשר IR. ואם אני לא טועה, יש לה גם אפשרות tweening טובה. מצד שלישי, זו הוצאה כספית נוספת, וכרגע IR עושה לי את העבודה בצורה טובה, ומכיוון שהיא מגיעה עם פוטושופ אין צורך לשלם יותר בעבורה (גם זה שיקול...)
 

matty

New member
האומנם?

מנסיוני דוקא ImageReady נותנת קבצים קטנים יותר באיכות גבוהה יותר. האלגוריתמים בהם משתמשת אדובי לדחיסה טובים בהרבה מאלה של מקרומדיה. בנוסף, רק IR נותן אפשרות של Lossy כאשר שומרים לGIF אני מעדיף את ImageReady בהרבה
 

TalDaniel

New member
IR חותכת ביעילות כמו FW?

אני עובד עם FW, אתה אומר שIR ידידותית וחותכת ביעילות כמו FW? טל.
 

geostant

New member
אין לי בעיות עברית ב-FW-4.02...

אני דווקא רגיל לממשקי מקרומדיה במיוחד בגלל שאני עובד לרוב עם מקרומדיה... נכון שזה עוד הוצאה כספית... סתם שאלה, IMAGE REDAY זו לא תוכנה רק להכנת ANIMATED GIFS ?
 
למעלה