מסוף כרמלית
New member
והבדיקות שוב ושוב לא עולות כסף???סלח לי, אבל הרושם הוא שאין לך מושג איך ולמה
קמה התכנית לפיתוח רשת מסילות הברזל בישראל. שום דבר לא "עלה פתאום", אלא תוכנן בקפידה במשך שנים רבות. (חלק מהתכניות מקורן עוד בשנות ה-70, וחלק אכן בשנות ה-2000). כל התכניות נבדקו לא ב-7, אלא ב-70 עיניים. כולל על-ידי משרד האוצר! להזכירך, ב-2009 (עוד לפני הבחירות) נחתם הסכם פיתוח מעודכן בין האוצר למשרד התחבורה ולרכבת. ונשאלת השאלה, מדוע יש לבחון את הדברים שוב ושוב ושוב, ומי בעצם יחליט, כמה פעמים עוד תיבדק כל תכנית ותכנית לפני ביצועה? מה יהיו הקריטריונים "למידת הנחיצות" כדבריך, ומי בכלל החליט שהקריטריונים הקיימים לא טובים? ואם "רמת הדחיפות" (כלומר, סדר העדיפויות) שנקבע לא מספק אותך, מדוע צריכים להקשיב דווקא לך ולפייטלסון ולא למומחים בתחום שכאמור בחנו את הדברים ב-70 עיניים? שוב - שאלות, שאלות...
גם מזה מישהו מתפרנס היטב!