פטריק בוורלי גמר את העונה

OrEl74

Well-known member
מנהל
שמועות על מגעים בין הקליפרס לקאבס בנוגע לדיאנדרה

לא ממש ברור מה הקאבס מציעים, מה שכן ידוע זה ש טריסטן תומפסון חלק מהעסקה.
&nbsp
חייב לציין שאני מאוד מופתע, לא תיארתי לעצמי שהם יעשו טרייד על דיאנדרה או אפילו יחשבו על זה
 

billc

New member
לפי מה שהבנתי רק ריברס ג'וניור הוא אנטאצ'בל

סתם
יש להם את הלוגו אני מניח שהוא מתחיל להזיז דברים על הלוח
 

Cade Foster

New member
מה שאני שמעתי זה שהטרייד יערב את הבחירה של ברוקלין

שזו התאבדות מצד קליבלנד וקשה לי להאמין שייצא לפועל. לקליפרס אין סיבה להסכים בלעדיה, זה לא שיש לקבליבלנד נכסים צעירים מעניינים.

הנה ההצעה שלי לטרייד:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y89ve225
+ פיניקס מעבירה לקליפרס את הבחירה שמיאמי חייבת לה ב2018 (מוגנת 1-7, לא מוגנת ב2019)

למה זה טוב ללייקרס?
הם נפטרים מכל העודפים, מפנים מקום בתקרה ללברון/ג'ורג' ומקבלים את דיאנדרה על הדרך. תהיה להם הפריבילגיה לבקש ממנו הנחה כדי שיוכלו אולי להנחית את שניהם ביחד, הוא עשוי להסכים. ג'וליוס ראנדל מסיים חוזה ואמור לקבל הרבה כסף שלא בטוח שהלייקרס רוצה לשלם לו בקיץ שבו היא מתכננת להתפרץ אל השוק החופשי והנוכחות של קייל קוזמה מקלה על ההחלטה. גם קלארקסון כנראה לא חלק מהעתיד של הלייקרס.

למה זה טוב לקליפרס?
קשה להאמין שהם יכולים לקבל משהו טוב יותר על חוזה נגמר של דיאנדרה. הם דלילים מאוד בקו האחורי וקלארקסון סוגר להם פינה. לופז יסגור להם את הפינה בסנטר עד סוף העונה ואולי יעדיף להשאר בLA ולשמור אותם תחרותיים. על הדרך מקבלים בחירה שאמורה ליפול באזור 10-18.

למה זה טוב לפיניקס?
מקבלים את ראנדל ומשלמים בבחירה שלא אמורה להביא שחקן ברמה שלו. הדאונסייד זה החוזה הגרוע של דנג אבל הם גם ככה בטנקינג אז מה אכפת להם.
 
פיניקס לא שוקלים את הטרייד לרגע.

ג'וליוס ראנדל שחקן חופשי מוגבל בקיץ. הוא כנראה לא בתוכניות של הלייקרס ואם פיניקס כל כך רוצה היא יכולה להחתים אותו ישר. לא ברור לי איך הוא משתלב בקבוצת האין הגנה העתידית של פיניקס. אין להם שום סיבה לקחת 3 שנים של החוזה המזעזע של דנג ועוד לתת בחירה של מיאמי שכרגע במקום 13, אפילו שהם בטאנקינג.
 

Cade Foster

New member
כמה דברים

כשאתה מעביר בחירת דראפט אתה לא מסתכל על המקום כרגע אלא על המקום הריאלי. מיאמי בסבירות גבוהה תהיה בפלייאוף, הבחירה שלה לא תהיה בלוטרי ולא תהיה כזו אטרקטיבית שאמורה להיות דיל ברייקר.
&nbsp
אני חושב שאם הלייקרס לא יימצאו דיל לראנדל הם או יחתימו אותו בלית ברירה כדי לא לאבד אותו בחינם או ייתנו לו הצעת היענות (כמו מונרו בדטרויט בזמנו). כלומר זה לא שפיניקס תוכל להחתים אותו מתי שבא לה.
&nbsp
דבר שלישי, קבוצה כמו פיניקס שהיא לא יעד אטרקטיבי לפרי אייג'נט ולא קרובה אפילו ללהיות קבוצה סבירה שמתחרה על מקום בפלייאוף לא עושה חישובים מי מתאים ומי לא. היא אוספת את חומר הגלם הכי טוב שהיא יכולה ומנסה ליצור מזה קבוצה. אחר כך אם יש שחקנים שלא מתאימים אפשר למצוא להם סידור חדש, זו לא חתונה קתולית. בוקר-ג'קסון-ראנדל זו כבר התחלה של שלד ראוי לעתיד. לא בטוח שיש להם דרכים טובות יותר להתחזק. גם ברוקלין הייתה צריכה לספוג כמה חוזים זבל כדי להפוך מהבדיחה הכי גדולה בליגה לקבוצה שלפחות ראויה לליגה הזו.
 
אתה פשוט לא בכיוון מבחינת כמה החוזה של דנג גרוע.

הוא מרוויח 16 מיליון כל שנה בשלושת השנים הקרובות. למרות שפיניקס בטאנקינג, זה פשוט לא המחיר בשביל חצי עונה של ראנדל ועוד הם מוסיפים בחירה. זה פשוט לא טרייד הגיוני.
 

Cade Foster

New member
זה לא המחיר לחצי עונה, זה המחיר על מנת לקבל את הזכויות עליו

המקסימום שפיניקס יכולה לעשות זה להציע לו חוזה בקיץ (די ברור שהוא לא שווה מקסימום וכנראה גם לא יקבל) ולראות את הלייקרס משווים ומשאירים אותה עם הז' ביד (כמו שקרה לברוקלין הרבה פעמים בשנתיים האחרונות). אם הם משיגים אותו בטרייד פיניקס היא זו שיש לה את הזכות לכבול אותו אליה לעוד 4 שנים לפחות.

האלטרנטיבה זה להשאר קבוצה בלי הווה ובלי עתיד ולשלם בערך את אותו הדבר (אם זה לא יהיה דנג אלה יהיו 2-3 שחקנים בינוניים אחרים שלא יעשו שום הבדל).
 
ממש, כי עם ראנדל העתיד של פיניקס מבריק.

הערך שלו לא מספיק גדול בשביל להצדיק טרייד כמו שהצעת. לא משנה כמה פיניקס בברוך. הוא פשוט לא מספיק טוב כדי להצדיק ויתור על בחירת אמצע סיבוב ראשון ופאקינג 48 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות בשביל הכבוד לתת לו חוזה שמן בתחילת השנה הבאה.

מספיק להסתכל על הטרייד של הלייקרס עם ברוקלין בקיץ כדי להבין שזה לא בכיוון. הנטס נתנו בחירה 27 שהיא הרבה פחות טובה משהבחירה של מיאמי תהיה ואת ברוק לופז על חוזה נגמר בשביל מוזגוב שהוא גרוע כמו דנג וראסל שחתום לעוד שנתיים על חוזה רוקי. אפשר להיכנס למי עדיף ראסל או ראנדל, לדעתי ערך הטרייד של ראסל היה גבוה יותר, אבל זה בר ויכוח. בכל מקרה, התמורה לא דומה.
 

Cade Foster

New member
אתה מגזים בחשיבות של ה48 מיליון דולר האלה

זה כסף שפיניקס תשלם בכל מקרה, בין אם זה לדנג או לשחקנים חלשים אחרים שלא יביאו אותה לשום מקום ב3 השנים האלה. חוזה כמו של דנג צריך להרתיע קבוצות תחרותיות או כאלה ששואפות להיות כאלה בעתיד הקרוב (כמו הלייקרס).
&nbsp
הדוגמה של ברוקלין מחזקת את הטענה שלי: גם אם נגיד שערך הטרייד של דיאנג'לו וראנדל דומה - בשני המקרים הקבוצה שבטנק סופגת חוזה גרוע ומשלמת בשחקן בעונת חוזה + בחירת דראפט. במקרה של ברוקלין מדובר בשחקן הכי טוב שלה ובחירת דראפט נמוכה, ובמקרה של פיניקס בשחקן שאין לה מה לעשות איתו ובחירת דראפט אמצעית.סך הכל התמורה היא מאוד דומה. לקבוצות כמו פיניקס וברוקלין פשוט אין דרך אחרת להפוך לרלוונטיות חוץ מלהמר על כישרונות צעירים שאולי יפרצו ואולי לא והמחיר הוא חוזים גרועים כמו מוזגוב ודנג.
 
ברור שפיניקס ירוויחו אם ישתמשו במקום שלהם מתחת לתקרה

פשוט הם יכולים להרוויח יותר מראנדל ואיבוד בחירת אמצע סיבוב ראשון. מילא אם הבחירה הייתה סוף סיבוב ראשון או עם הגנות כלשהן אבל לא במקרה הזה.

נראלי נסכים שלא להסכים אחרת. זה לא שאני לא חושב שלראנדל ערך טרייד חיובי. הוא פשוט לא מספיק חיובי בשביל התמורה הזאת. בטח בהתחשב בכך שהוא שחקן חופשי מוגבל בקיץ ולא הכי מתאים לצד בנדר/קריס/ג'קסון (אאוץ', לא תוצר מרשים של 3 בחירות לוטרי עמוקות, דווקא דווין בוקר באמצע הסיבוב הראשון שווה יותר משלושתם ביחד)..
 

Cade Foster

New member
קריס ובנדר זה אוויר

עד שיוכיחו אחרת לפחות. הם לא נראים כמו שחקנים ברמה של NBA. רנדל זה סקאלה אחרת לגמרי של כישרון, גם אם לא בהכרח יתממש.
&nbsp
לגבי ג׳קסון זה קצת מוקדם מידי הייתי אומר, הוא בקושי השלים 20 משחקים כמקצוען.
 

rapgamer4ever

New member
זה לא נראה כמו הכיוון של הלייקרס

מאז שמג'יק הגיע המעמד של רנדל ירד ואני בספק עד כמה הם ימהרו להשוות עליו הצעות.
במיוחד אם פיניקס תציע לו בימים הראשונים של הפרי אייג'נסי, ללייקרס יש תוכניות גדולות עם הכסף הפנוי בתקרה ומרבית הסיכויים שלא יתחייבו אליו בשלב הזה.
&nbsp
אני גם לא חושב שפיניקס קבוצה בלי עתיד, יש לה כמה חתיכות והיא בעיצומו של תהליך בנייה אבל זה כבר דיון אחר.
 
למעלה