פורסם המכרז להפעלת הקווים בשרון

  • פותח הנושא kw0
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
או שזעקבות הרפורמה משרד התחבורה יקבל
עוד כסף מקנסות שהוטלו על מפעילים שנוח להם לשלם אותם מידי חודש, מאשר לעמוד בתנאי המכרז...
ככה או ככה התחבורה הציבורית תשאר
גרועה יקרה ולא יעילה (לפחות אחרי המכרז היא תהיה זולה בצורה משמעותית מאוד (מאוד)), לפחות עם הרפורמה יש עתיד, והשאלה היא - מתי משרד התחבורה יחליט שהגיע הזמן שהתח"צ יהיה נורמלי - ברגע שהוא יחליט זאת (כנראה שעדיין לא אכפת לו), וכשיהיה לו כוח (מפעילים קטנים ובינוניים) - השינוי המיוחל יוכל לקרות.
 

אוהד11

New member
ככה או ככה התחבורה הציבורית תשאר
גרועה יקרה ולא יעילה (לפחות אחרי המכרז היא תהיה זולה בצורה משמעותית מאוד (מאוד)), לפחות עם הרפורמה יש עתיד, והשאלה היא - מתי משרד התחבורה יחליט שהגיע הזמן שהתח"צ יהיה נורמלי - ברגע שהוא יחליט זאת (כנראה שעדיין לא אכפת לו), וכשיהיה לו כוח (מפעילים קטנים ובינוניים) - השינוי המיוחל יוכל לקרות.
איך אתה קובע שהמחירים יהיו נמוכים באופן
משמעותי לאחר המכרז ? האם הפחתה של 2 ש"ח נחשבת לדבר מהותי או ירידה קלה ?
 
איך אתה קובע שהמחירים יהיו נמוכים באופן
משמעותי לאחר המכרז ? האם הפחתה של 2 ש"ח נחשבת לדבר מהותי או ירידה קלה ?
נמאס לי לחזור על זה
היום אתה לא יכול לקנות חופשי חודשי לכל האזור, אתה צריך לקנות שני חופשי חודשי - אחד לאגד, ואחד לדן, או לחלופין לקנות אחד, ולשלם בכל פעם שאתה עולה על האוטובוס של החברה השניה. מדובר על מחירים לא נורמליים בשום צורה. אחרי המכרז, לא רק שכל הקווים הפנימיים + הפרבריים יהיו עם חופשי חודשי אחד (שעולה חצי משני כרטיסי חופשי חודשי(!)), אלא לפי מה שכתוב החברה תאלץ להפעיל כרטוס משותף נוסף עם אגד ודן. בנוסף ייתכן ותהיה ירידה קטנה במחירים, אבל זה באמת כסף קטן.
 
נמאס לי לחזור על זה
היום אתה לא יכול לקנות חופשי חודשי לכל האזור, אתה צריך לקנות שני חופשי חודשי - אחד לאגד, ואחד לדן, או לחלופין לקנות אחד, ולשלם בכל פעם שאתה עולה על האוטובוס של החברה השניה. מדובר על מחירים לא נורמליים בשום צורה. אחרי המכרז, לא רק שכל הקווים הפנימיים + הפרבריים יהיו עם חופשי חודשי אחד (שעולה חצי משני כרטיסי חופשי חודשי(!)), אלא לפי מה שכתוב החברה תאלץ להפעיל כרטוס משותף נוסף עם אגד ודן. בנוסף ייתכן ותהיה ירידה קטנה במחירים, אבל זה באמת כסף קטן.
ובלי קשר,
לא ברור לי למה כרטוס משותף עם הרכבת לא נכלל במסמך שהובא פה.
 

אוהד11

New member
נמאס לי לחזור על זה
היום אתה לא יכול לקנות חופשי חודשי לכל האזור, אתה צריך לקנות שני חופשי חודשי - אחד לאגד, ואחד לדן, או לחלופין לקנות אחד, ולשלם בכל פעם שאתה עולה על האוטובוס של החברה השניה. מדובר על מחירים לא נורמליים בשום צורה. אחרי המכרז, לא רק שכל הקווים הפנימיים + הפרבריים יהיו עם חופשי חודשי אחד (שעולה חצי משני כרטיסי חופשי חודשי(!)), אלא לפי מה שכתוב החברה תאלץ להפעיל כרטוס משותף נוסף עם אגד ודן. בנוסף ייתכן ותהיה ירידה קטנה במחירים, אבל זה באמת כסף קטן.
"החברה תאלץ להפעיל כרטוס משותף" - נחיה ונראה
 
פורסם המכרז להפעלת הקווים בשרון
מצורף קישור להודעת דובר משרד התחבורה מהיום
מה צפוי לעלות בגורל הנסיעות במוצ"ש?
כיום, קו 247 יוצא מכ"ס במוצ"ש החל מסביבות 16:40 (לפני צאת השבת), וכך זה כבר שנים רבות (ואני נהנה מכך). האם צפוי "יישור קו" עם המצב הקיים ברוב חלקי הארץ בתחום זה? ובכלל - כיצד ניתן לדחוף לתוספת קווים ספציפיים או לתגבור משמעותי של קווים קיימים?
 
מה צפוי לעלות בגורל הנסיעות במוצ"ש?
כיום, קו 247 יוצא מכ"ס במוצ"ש החל מסביבות 16:40 (לפני צאת השבת), וכך זה כבר שנים רבות (ואני נהנה מכך). האם צפוי "יישור קו" עם המצב הקיים ברוב חלקי הארץ בתחום זה? ובכלל - כיצד ניתן לדחוף לתוספת קווים ספציפיים או לתגבור משמעותי של קווים קיימים?
שאלה מצויינת המעלה תהיה נוספת:
מה יעלה גורל תגבור קו 247 המתבצע כנוהל בכל אירוע בגני התערוכה.
 

mister K

New member
שאלה מצויינת המעלה תהיה נוספת:
מה יעלה גורל תגבור קו 247 המתבצע כנוהל בכל אירוע בגני התערוכה.
אני מניח שהוא יבוטל כלא היה...
עד עכשיו כל חברה שזכתה במכרז כלשהו (למעט מטרופולין) פשוט עושה את המינימום שבמינימום בנוגע לתיגבורים ולדברים שלא חייבים לעשות. כיום בקעת אונו היא האזור היחיד בגוש דן שתושביו לא זוכים לתגבור התחבורה אליו לאחר אירועים, מעניין למה...
 

אורי404

New member
מה צפוי לעלות בגורל הנסיעות במוצ"ש?
כיום, קו 247 יוצא מכ"ס במוצ"ש החל מסביבות 16:40 (לפני צאת השבת), וכך זה כבר שנים רבות (ואני נהנה מכך). האם צפוי "יישור קו" עם המצב הקיים ברוב חלקי הארץ בתחום זה? ובכלל - כיצד ניתן לדחוף לתוספת קווים ספציפיים או לתגבור משמעותי של קווים קיימים?
פנייה לעיריות השונות ולמשרד התחבורה
 

אוהד11

New member
פורסם המכרז להפעלת הקווים בשרון
מצורף קישור להודעת דובר משרד התחבורה מהיום
אם במסגרת המכרז יעבירו את כל קווי אגד ודן
בהוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון, טירה, טייבה וצור יגאל-כוכב יאיר מדובר בשבעים קווים מקסימום, לרבות החלופות של אוטובוס אחד או שניים ביום. האם הגיוני שבמסגרת המכרז החדש יפעילו עוד 30 קווים, או שמשרד התחבורע כולל גם את קווי התלמידים, וזו כבר אופרה אחרת
 

אורי404

New member
אם במסגרת המכרז יעבירו את כל קווי אגד ודן
בהוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון, טירה, טייבה וצור יגאל-כוכב יאיר מדובר בשבעים קווים מקסימום, לרבות החלופות של אוטובוס אחד או שניים ביום. האם הגיוני שבמסגרת המכרז החדש יפעילו עוד 30 קווים, או שמשרד התחבורע כולל גם את קווי התלמידים, וזו כבר אופרה אחרת
גם קווי היישובים והמשולש נכללים?
אני מניח שסופרים את כל הקווים, כולל קווים של פעם ביום או של כיוון נסיעה אחד, חלופות וקווי תלמידים.
 

אוהד11

New member
גם קווי היישובים והמשולש נכללים?
אני מניח שסופרים את כל הקווים, כולל קווים של פעם ביום או של כיוון נסיעה אחד, חלופות וקווי תלמידים.
לא יודע אם מדובר גם בקווי המשולש ורמה"ש, אבל
ספירה של כל הקווים האפשריים הקיימים, למעט קווי התלמידים, נותנת 70 קווים. גם במכרזים קודמים הבטיחו קווים חדשים, אבל הכמות "המובטחת" הפעם נראית מוגזמת
 

אורי404

New member
לא יודע אם מדובר גם בקווי המשולש ורמה"ש, אבל
ספירה של כל הקווים האפשריים הקיימים, למעט קווי התלמידים, נותנת 70 קווים. גם במכרזים קודמים הבטיחו קווים חדשים, אבל הכמות "המובטחת" הפעם נראית מוגזמת
מבין הקווים שעוברים
חלק מהקווים המוכרים לי מהשרון, לפני שסופרים קווי תלמידים שונים כפר סבא 1, 2, 3, 5 אולי גם קווים לבית ברל, לערי המשולש, לצור יגאל, כוכב יאיר, סלעית, מתן, נירית, ירחיב רעננה 1, 2, 4 . אולי גם קו 5 מרעננה לבצרה ובני ציון. הרצליה 2, 2א, 5, 8. 13. אולי יש עוד קווים שרון 12, 28, 29, 30 כפר סבא תל אביב 561 + חלופת לילה לשכונות מזרח כפר סבא 562 564 לתל השומר - אולי גם עובר 567 + חלופות שונות אולי גם 566 ו-568 571 עם לפחות חלופה אחת אם לא יותר מזה לאיזור תעשייה רעננה 572 575 149 של "דן" + 247 ייתכן שהחלופות השונות של 149 וגם חלופת הלילה של 247 נלקחות בחשבון רעננה-תל אביב 501 אולי יש לו חלופות שונות 502 אולי יש לו חלופות שונות 504 505 לתל השומר - אולי גם עובר 531 (ייתכן שסופרים בנפרד את הקו מרעננה וקו נפרד מהרצליה עצמה) דן 47, 48, 147 אולי גם קו 90 של "דן" על חלופותיו השונות הרצליה-תל אביב אולי חלופות של 501 ו-502 521 524 525 אולי 620 לתל השומר רמת השרון 24 24א 1 אולי 032 לבית ברל 532 על חלופותיו השונות
 
אם במסגרת המכרז יעבירו את כל קווי אגד ודן
בהוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון, טירה, טייבה וצור יגאל-כוכב יאיר מדובר בשבעים קווים מקסימום, לרבות החלופות של אוטובוס אחד או שניים ביום. האם הגיוני שבמסגרת המכרז החדש יפעילו עוד 30 קווים, או שמשרד התחבורע כולל גם את קווי התלמידים, וזו כבר אופרה אחרת
בטח יפתחו עוד כמה קווים מזינים לרכבת+
כמה קווים מהירים בבוקר עם 2-3 נסיעות ביום וככה ימלאו 30 קווים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה