פורום חדש, אנשים חדשים...

גלעד יא

New member
פורום חדש, אנשים חדשים...

אני לא ממש מכיר פה את האנשים ולכן כל מי שרוצה מוזמן לשרשר קצת פרטים על עצמו*. אני גלעד, בן 26, מרמת גן (Garden Hights), ישראל. אני בשלבי הקמת משרד עצמאי ליחסי ציבור, ומתכונן למעבר דירה שיתרחש בעוד חודשיים, לתל אביב. יש לי חבר שנה ושלושה חודשים ואני אוהב אותו מאוד, קצת יותר מאשר את שני החתולים השמנמנים והלא מועילים שלי. * וסבתא שלי היתה אומרת "אל תנדב מידע אם לא ביקשו אותו"
 

Yaniv-DC

New member
והנה אני

אני יניב, 26 מוושינגטון DC, במקור מרעננה (וקצת רמת עמידר, אבל אל תגלו לאף אחד). אני עובד עבור ערוץ 1 כמפיק חדשות בוושינגטון, עבדו הנאמן של ירון דקל (ולפני כן גיל תמרי). בנוסף, פעמיים בשבוע אחה"צ אני מלמד עברית לכיתות ד' ו-ז', ובימי ראשון בבוקר אני מלמד יהדות ותנ"ך. אל דאגה, לא תראו אותי עם כיפה (עושה לי כאב ראש), וחזיר מאוד טעים לי גם כשהוא בחלב אימו. היהדות פשוט הרבה יותר יפה ונעימה אצל הרפורמים. יש לי חבר שאני מאוד אוהב, ואנחנו עוברים בעוד שבועיים לגור ביחד. הפורום הזה זה הפורום הרביעי שאני מנהל בשנתיים וחצי האחרונות, והשני שאני פותח חדש לגמרי. בימים אלה עורכת הדין שלי עובדת על בקשת סטטוס חדש לשהותי בארץ האפשרויות המאוד מוגבלות, סטטוס שממנו אפשר לצמוח לגרין קארד.
 

assafcohen1

New member
ואני

בן 24, במקור מראשון וכרגע מפשיר את האגוזים (בתרגום חופשי מאוד...) במינסוטה הרחוקה. מתוכנן לחזור בקרוב לפלשתינה, לבן זוגי היקר להקמת יצור חד תאי-רב ערכי. (הפמיליה של המחיקנוס).
 

odedee

New member
איך פספסתי שרשור היכרות ../images/Emo13.gif

נדמה לי שהרוב כתוב בחתימה שלי ובכרטיס האישי, אבל בקיצור נמרץ: שמי עודד, בן 34, פיזיקאי שעובד בעמק הסיליקון וגר בסן פרנסיסקו עם בן זוגי מזה שש שנים (גם הוא ישראלי) והכלב (בן 3, תמונה בכרטיס שלי). אנחנו בארה"ב רק חודש ומשהו, בשר טרי...
 

alexUK

New member
אני אלכס

בן 24, מתגורר מזה שנה וחצי בדרבי, בריטניה. מסיים בקרוב לימודי תקשורת חזותית. עדיין בחיפושים. ברוך הבא.
 
למעלה