פוליקוליטיס כרוני בקרקפת

פוליקוליטיס כרוני בקרקפת

שלום,
אני בשנות ה-30 לחיי, ויש לי בעיה כבר למעלה מעשור של פוליקוליטיס כרוני וחמור בקרקפת (דימומים מהקרקפת,מוגלות,פצעים ,יצירת צלקות והתקרחות) . במהלך השנים טופלתי באינספור משחות/שמפו מיוחדים (בתחילת הדרך) וכלה באנטיביוטיקות שונות. במהלך השנים עשיתי בדיקות שונות לגילוי הבעיה (ביופסיה בקרקפת לנוכחות פטרייה- תוצאות שליליות ). מסקנת שלל ההרופאים שפגשתי (והיו רבים מלזכור) הייתה על נוכחות חיידק (סטיפלוקוק ) שגורם לבעיה הזאת.
במהלך השנתיים האחרונות,טופלתי במשך שנה באנטיביוטיקה דוקסילין אשר פתרה את הבעיה,אך לאחר הפסקת לקיחת התרופה,לאחר חודשיים חזרה הבעיה. לאחר מכן טופלתי ע"י ריפמפין (2 כדורים) ו-2 כדורים צוויט פורטה (ביום). זה עזר למשך שנה ,בה נלקחו התרופות וכעת שהופסק לקיחתם,שוב מתחילה לחזור התופעה.
האם ידוע על פתרון לבעיה או שאצטרך לחיות מטיפול אנטיביוטי אחד לשני?
לי יש הרגשה שלרפואה הקוניבנציונלית אין פתרון לבעיה והבעיה בעור הינה סיפטום לבעיה במערכת החיסונית שאינה יודעת להתמודד עם החיידק (שהינו נפוץ בקרב האוכלוסיה). ניסיתי להתמודד עם הבעיה באמצעות שינוי תזונה (הורדת לחמים,חלב וכדומה), כרגע עוד לא מצאתי מזור לבעיה.
אשמח לתובנות במידה ויש,לפני שאגש שוב לרופא עור שיפתור לי את הבעיה בצורה זמנית עם אנטיביוטיקה כלשהי.
 
פוליקוליטיס

יש הרבה מחלות שאהרפואה לא יודעת לרפא.
כמו לחץ דם לדוגמא. טיפול כרוני מאזן את הבעייה, אבל לא קיים טיפול שיעלים אותה לצמיתות. כך גם בהרבה מחלות עור, הטיפול יאזן את הבעייה אך לא יפתור אותה.
מוזמנת למרפאת השיער הייעודית שלנו לחוות דעת מסודרת והסבר על אפשרויות הטיפול השונות. 03-6974000
 

אסף037

New member
היי
אני גם באותו מצב בדיוק כבר 10
שנים.
האם מצאת תרופה או טיפול יעיל?
הייתי אצל הרופא עור הכי טוב בארץ והוא המליץ לי רואקוטן.
תרופה קשה מאוד וכרגע
לא מעוניין לקחת אותה.
מה אתה אומר?
 
למעלה