על בדסמ, ומה גם מי שאינו בדסמי יכול ללמוד ממנו

bucky23

New member
זה לא נשמע לי

עקרוני כי לך יש את ההגדרה שלך, וזה בסדר, מבחינתי כשיש מישהו שנותן מכות למישהו גם אם זה בהסכמה יש כאן גם קטע אלים בין אם ניתנת להצדקה או לא, אין לי סבלנות לנסח בדיוק את ההגדרה שלי, מי שתתחבר לזה סבבה מי שלא לא.

מה שכן עקרוני לי זה להבחין בהבדל בין האקטים השונים ולא להגיד הכל אותו דבר, האם אתה מבחין בהבדל בין חיבוקים ונשיקות בהסכמה לסטירות ויריקות בהסכמה? איפה יש לי יותר פונטציאל להפגע? האם הסיכון הדדי או שהוא רק על צד אחד?
כדאי לדבר על זה שלא כל פרקטיקה אותו דבר ושכשעושים אקטים שיותר אלימים (אני יודע שאתה לא מגדיר את זה כך אבל אתה בטח מבין את הכוונה).ולא משנה אם הכללנו אותם בבדסמ או לא יש יותר סיכוי לפגוע, ולוקחים את הסיכון על הצד השני.

בנוסף אי אפשר לנטרל את השיח לגבי מה בטוח שפוי ומה לא, ואי יהיה אפשר להכניס אוטמטית אקטים בדסמים נפוצים לצד הבטוח והשפוי רק בגלל שבא לנו להכשיר פרקטיקות בדסמיות נפוצות (שממה שאני רואה זה מטרת כל השיח הבדסמי והכללים שלו).

בנוגע למחקרים - אם נקח את הדוגמא שלך לגבי הטרדות או תקיפות מיניות, לא למדתי על כמה שזה נפוץ מזה שהייתי נייטרלי וקראתי מסקנות ממחקרים, הכרתי את המציאות ושמעתי חווית של נשים, ולדעתי גם הרוב המוחלט פועל כך, מכירות את המציאות הזאת מחווית אישיות ועדויות של אחרות וכנ"ל מי שבדעה ההפוכה (שלא מכיר את זה מהמציאות או לא רוצה להכיר ומתכחש). , אנטי-פמיניסטים למשל מבקרים את הנתונים ממחקרים ויכול להיות אפילו שהם צודקים בקטע המדעי אין לי מושג, כי זה מאוד קשה לעשות מחקר נכון וכמעט תמיד יש מה לערער עליו, מבחינתי זה פשוט לא משנה הנתון אם זה 1ל2 או 2.5, אני יודע מהמציאות שזאת תופעה איומה ומאוד רווחת, והמחקר והנתון זה בעצם האנקדוטלי שבא לחזק את זה ולא להפך.
 

A לוןA

New member
אז זהו, שזה דווקא עקרוני מאוד

וההסבר אינו מסובך.
בתרבות הונילית אתה מחונך למספר דברים. בין היתר אתה "לומד" שנשיקה היא סימן לאהבה, ומכה היא אלימות. האמת היא שזה בכלל לא נכון, וכאן מתחילה הבעיה.
האם כל הנשיקות הן סימן לאהבה? האם נשיקה יכולה להיות אלימות?
התשובה היא שכמובן שכן. נשיקה שנעשית בכפיה (למשל בין הבוס המטריד למזכירתו המוטרדת) היא מעשה אלים. חיבוק מאהובך הוא מצויין ורצוי- אותו החיבוק מזר ברחוב הוא כפייני ואלים.
ומה ההבדל בין הראשון לשני?
הפעולה עצמה הינה אותה פעולה. ההבדל הוא, כמובן, בזמן, במקום, במצב הרוח בהסכמה ובאדם המעורב. גם בין בני זוג אותה נשיקה יכולה להיות רצויה מאוד בזמן ומקום מסויימים וכפייתית ואלימה בזמן ובמקום אחר.
כך שבעצם...אם מעשה אוהב כמו נשיקה יכול להפוך לאלים ובלתי רצוי- האם גם סטירה, נניח, יכולה להפוך למעשה מדליק ורצוי?
וכאן אנחנו נכנסים למשהו שהוא מאוד בסיסי בתוך הבדסמ, אבל חיוני להבנת העניין- ההבדל בין כאב טוב לכאב רע (ובכלל, למה אנשים אוהבים כאב)
כשאתה מקבל כאב, הגוף נכנס למצב של סטרס ומתחילה הפרשת חומרים כגון אדרנלין ואנדרופין. כשאתה מוריד (או מפחית משמעותית) את תחושת הסטרס ומשאיר רק את הפרשת החומרים- אתה מקבל סוג של "היי" טיבעי- וזו התחושה שחווים אותה הרבה מאוד מהמזוכיסטים בבדסמ- זה פשוט כיף (עבורם) - מה גם שזה מתחבר פסיכולוגית עם דברים אחרים שמדליקים אותם- כי כשאתה נותן למישהו להכאיב לך אתה גם מוסר שליטה- ומסירת שליטה יכולה להיות דבר מאוד מדליק.
את אותה הפרדה אתה יכול למצוא גם במקומות אחרים- האם נפילה היא תמיד רעה?
החינוך שלך יגיד מיד שכן, אבל עצור וחשוב רגע- מהו המתקן הפופולארי ביותר בגני השעשועים? רכבות הרים. זהו מכשיר שמעורר, בצורה בטוחה ומוסכמת, את פחד הנפילה שלנו. אז יכול להיות שיש נפילה רעה ונפילה טובה? ומה ההבדל בינהן? בדיוק. האחת נעשית בניגוד לרצונו של הנופל ותוך סיכונו, והשניה נעשית תוך שמירה על בטיחותו של הנופל ובהסכמתו.
כך שבבדסמ, ההגדרות מעט יותר מורכבות. בדיוק כמו בנשיקה- גם המזוכיסט הכי מזוכיסטי לא יהנה ממישהו זר שבא אליו ברחוב ונותן לו סטירה, כמו שונילית לא תהנה ממישהו זר ברחוב שמנשק אותה בניגוד לרצונה. יש נשיקה טובה ונשיקה רעה, ומסתבר שיש כאב טוב וכאב רע. זהו קונספט שקשה מעט לוניליים לתפוס אותו בהתחלה, אבל הוא הרבה יותר נפוץ ממה שאתה חושב. למשל- אם תיקח את הטעמים שאתה מכיר- מר, מתוק, חמוץ ומלוח. ומה עם החריף? החריף אינו טעם. הוא כאב. רק שבאוכל התרגלת שהכאב הזה לגיטימי- בסקס, עדיין לא.

בקשר ללקיחת סיכונים- וודאי. ככל שהאקט יותר אקסטרימי ברור שנלקחים בו סיכונים. אתה יודע מה 3 סיבות הפציעה הכי נפוצות ביחסי מין (לפי דיווחי בתי חולים)? שימוש באילתורים כאביזרי מין, קריעת רקמות בפין (עקב "רכיבה" של האישה, שליפת האיבר בזמן העליה והתיישבות עליו בזמן הירידה) ושרירים תפוסים. אף מילה על בדסמ.
ולכן, אגב, יש את ה"SAFE" בתוך הSSC. האם לתת סטירה מהווה סיכון? בוודאי שהוא מהוו סיכון יותר מאשר לא לתת סטירה. ולכן כל האתרים והפורומים בבדסמ מלאים במדריכי עשה ואל תעשה כמעט לכל פרקטיקה- והמאגר הכי גדול בעברית נמצא כאן- בפורום השכן. האם זו סיבה לפסול פרקטיקה, כי היא מהווה סיכון? תלוי מה גובה הסיכון ועד כמה אקסטרימיים האנשים. בסופו של דבר- גם זה עניין של הסכמה. ההסכמה הכללית היא שמה שגורם נזק בלתי הפיך הוא מחוץ לתחום, היתר- כמו סימנים כחולים נניח- זה משהו שנתון לדיון והסכמה בין בני הזוג.

אנשים לוקחים סיכונים עבור ריגוש. זה קורה בבאנג'י, בצניחה, בבדסמ ובקרבות טאקוונדו.
צריך ללמד אותם איך לעשות את זה נכון, ולראות שהנזק המקסימלי שעלול להיגרם לא יהיה מתמשך או קבוע. מכאן ועד לפסול פרקטיקות שונות- לפי זה אנחנו צריכים דבר ראשון לפסול סקס בתנוחת הרכיבה, לא?
 

bucky23

New member
לגבי הסכמה

זה ברור שהיא הכרחית לכל אקט אז אפשר לשים את זה בצד, ההשוואה היא בין אקטים כשיש את ההסכמה.
החלוקה שלך לכאב רע וטוב נשמעת לי קצת פשטנית, גם בפגיעה עצמית להבדיל יש לנו תחושות טובות זמניות אבל זה לא הופך את זה לרק טוב.
וגם בבדסמ יכול להיות לך למשל תחושות מהנות באותו רגע מההשפלה אבל לאחר מכן אתה יכול להרגיש מזה רע, זה לא בהכרח מה שיקרה אבל זה לא או כאב טוב או רע כמו שאתה מציג את זה.

ואוקי ככל שאקט יותר אקסטרימי כך יש יותר סיכונים לפגיעה וזה גם במובן הנפשי ולא רק הפיזי, מכאן אפשר להגיד שככל שמתרחקים מהוניליות (ואני מתכוון לונליות אמיתית לא למה שרואים בפורנו ונילי ונהיה מקובל גם במציאות), כך הולכים יותר בכיוון של סיכון לפגיעה לצד הנשלט.
ומכאן כולם יכולים לדון מה נכנס לתוך ה-safe, ואי אפשר לבטל למשל דעות כמו שחרדון הביעה שבעינה אקטים מסוימים נפוצים הם לא safe, בטענה שמישהו בקהילה הבדסמ החליט שהם כן וכולם חייבים לקבל את זה.
 

A לוןA

New member
התרחקת מהדילמה המקורית שלך

כשאתה כותב "ברור שהסכמה הינה הכרחית לכל אקט"- האם הדבר אומר שהגענו להסכמה שבדסמ אינו אלימות?
מכיוון שבאלימות, ברור לך, אין הסכמה.

כאב טוב וכאב רע הם הגדרות שבאות להפריד בין כאב בו הגוף מאותת על מצוקה לבין כאב מדליק מינית (ולמזוכיסטים יש סוג כזה של כאב)
ההשפעות לטווח ארוך גם הן נלקחות בחשבון, ולכן לאחר כל סשן מתבצע אפטר קייר שמטרתו "להנחית" את הנשלט לקרקע המציאות, ו"להוציא" אותו בצורה בטוחה מהמשחק, שיכול להיות לעיתים מאוד מטלטל, פיזית ונפשית.

אם תעיין אצלנו בפורום, תראה שאחת האימרות הנפוצות ביותר היא "עד שתתכנס ועדת התקנים לענייני בדסמ ותחליט..."- שהיא דרכנו לומר- אין דבר כזה "מישהו בקהילה הבדסמ החליט ... וכולם חייבים לקבל את זה". לבדסמ אין תקן. יש קוים מנחים. יש מוסכמות, פרקטיקות והנחיות.
אם זוג מסויים מחליט שסימנים כחולים הם מחוץ ל-SAFE שלו- כך יהיה.

המוסכמות היחידות הן שכל מה שגורם לפגיעה קבועה- (כריתת איברים, מוות וכיוב') הוא בוודאות לא SAFE, בקשר לפרקטיקות אחרות- גם בתוך הקהילה יש ויכוח האם הן תחת SAFE או לא. עבור הרוב המכריע של העוסקים בבדסמ, השאלה האם הפרקטיקות האקסטרימיות הללו הינן SAFE או לא הינו דיון תיאורטי בלבד, מאחר ורובינו, ואני בכללם, בד"כ לא מגיעים ליישם אותן, כי רובינו לא כאלו אקסטרימיים.
 
אם תוסיף אחרי אקט "אלים" תראה שלא.

+ חוסר הסכמה על אקסטרימיות
+חוסר הסכמה כללי.

+ מדירה את רגלי מהויכוח הזה, מעגליות.

ויכוח נעים לכם !
 

bucky23

New member
מן הסתם

לא הגענו להסכמה - זה שהסכמה לכל אקט היא תנאי הכרחי לכך שזה לא יהיה אלים לא אומר שהוא התנאי היחיד, אבל ניסיון נחמד :)

אני מכיר תקהילה והכל גם מבפנים אז לא צריך למכור לי כלום ואין הסבר בסיסי שאני לא מכיר שישכנע אותי.
הנקודה היא שבתוך הקהילה אפשר להתווכח על איזה אקט הוא safe ואיזה לא, אך מבחוץ הקהילה לא נותנת לאחרים לעשות את זה, וזה בעצם מה שהשיח הבדסמ מנסה לעשות, להגיד יש אקטים אקסטרימים שהם ניתנים לויכוח אם safe או לא ועל ידי הויכוח הזה מכשירים את האקטים הנפוצים בבדסמ כאוטמטית safe אך אין הצדקה לזה, אם אתה נניח בבדסמ יכול לחשוב על אקטים שאחרים עושים שמשהו לא safe, אתה צריך לאפשר לאחרים לעשות זאת גם לאקטים שאתה אוהב, ואי אפשר לשלול את השיח הזה.
 

A לוןA

New member
נו, בוא נהיה רגע רציניים

אם נניח לרגע בצד את הבדסמ-
אתה מכיר אקטים אלימים שמתבצעים בהסתכמה בין התוקפן לקורבן?
אתה מכיר קורבנות אלימות המדווחים שהם מאושרים מחייהם?
אתה מכיר אלימות שבה התוקף נשמע לחוקים?
אתה מכיר אלימות בהם התוקף שומר על גבולות הקורבן?
אתה מכיר אלימות בה בטיחותו של הקורבן היא כלל ראשון במעלה?
אתה מכיר אלימות המכוונת לריצוי ועינוג הקורבן?
אתה מכיר אלימות בה מתבצע, לפני התקיפה, מו"מ על אופי התקיפה, מה תכלול התקיפה ומה לא?
אתה מכיר אלימות בה הקורבן מגיע עם רעיונות חדשים לתקיפתו, ומבקש מהתוקף לנסות אותם עליו?
אתה מכיר אלימות בה הקורבן מחכה ומצפה לתקיפה הבאה שלו בקוצר רוח?

לא, ברצינות, אם אתה מכיר את הקהילה כל כך טוב, כדבריך- איך אתה יכול להגיד שבדסמ ואלימות הם היינו הך?





(ולמרות שאתה מתחמק בעקביות, אם אני ואתה רואים את אותו אקט, אני אומר שהוא אינו אלימות ואתה אומר שכן- הגדרת המושג אלימות שלנו שונה. אני את ההגדרה שלי נתתי- ממך עוד לא קיבלתי משהו שתופס מים)
 

bucky23

New member
שוב

אנו רואים את זה אחרת וזה נראה לי דיון קצת מיותר, לא אמרתי שזה היינו הך, אלא שיש אקטים בבדסמ שאראה אותם כאלימים,
אם נקח אגרוף למשל כשרואים שניים שפשוט הולכים מכות אחד עם השני, אני אראה את זה כאלימות אבל כל אוהדי הספורט הזה יגידו כמוך איפה ראית שתקיפה מתבצעת בזירה עם חוקים, בהסכמה ועוד, וזה לא מעניין אותי כל המסביב, האקט עצמו של להכות מישהו מתוך כוונה לזה (אם רצית הגדרה אז מבחינתי זה נכנס שם) יש בזה אלימות, עכשיו ברור שאתה יכול להתווכח ואין לי מה להגיד לך שאתה טועה כי זה איך שאתה רואה את ההגדרה, או איך שהחברה תרבותית כרגע מגדירה את זה, ופחות מעניין אותי ההגדרה אלא המהות.

ומה שכתבתי בהודעה הקודמת ולא התייחסת זה יותר מעניין אותי אז אם בא לך לענות, האם אתה רואה את הסתירה בכך שבבדסמ אפשר להגיד על אקטים קיצונים יותר ממה שהם עושים שהם safe ושפויים או לא, אבל אנשים מבחוץ לא יכולים לדון ולטעון שאקטים נפוצים בבדסמ לא safe או לראות בהם בעייתיות?
 

A לוןA

New member
דוגמת הספורט שלך מצויינת לצורך העניין

כי למתבונן ההדיוט, ג'ודו, איגרוף וMMA נראים אותו דבר עקרונית. שני אנשים שעומדים בזירה ומרביצים אחד לשני. כמובן שלמי שנמצא בתוך ענפי הספורט- ההשוואה מופרכת. ג'ודו הומצא ופותח ע"מ שיהיה אפשר להילחם בלא להיפצע, להרוג או להטיל מום ביריב. איגרוף מאפשר פגיעה ביריב, אבל באיזורי גוף מוגבלים ותוך שימוש בטכניקה מוגבלת יחסית ו-MMA הוא ספורט FullContact בו מותר לפגוע ברוב איזורי הגוף של היריב ולהשתמש כמעט בכל טכניקה שלא הורגת.
הבעיה עם דיון על SAFE (למשל) עם אנשים שמחוץ לקהילה היא שכל העניין של אומנויות לחימה נראה להם פסול מלכתחילה. בשביל מה בכלל אנשים צריכים להילחם? שישבו בבית ויקראו ספר!
אבל אנשים רוצים להילחם, ורוצים להזיע- אבל גם לא רוצים להזיק לעצמם. אז בתוך הקהילה מובן הצורך "להילחם", יש ותיקים שכבר נלחמו בטכניקה כזו או אחרת ויכולים לתת מנסיונם איך להילחם בצורה בטוחה יותר (אי אפשר בשום אופן להגיע ל100%, אבל כן אפשר להקטין את הסיכון למינימום ולדעת מה עושים במקרה ש...)- ויכולים גם להגיד שהצורה הזו או האחרת של "לחימה" אסורות לגמרי- מכיוון שפוטנציאל הנזק שלהם גדול מדי.

בסופו של דבר, אף אחד לא יכול למנוע מאנשים להתעסק בפרקטיקות מסוכנות. זה לא קשור לבדסמ בכלל. אתה לא יכול למנוע מאנשים לסכן את עצמם גם בטיפוס הרים. אבל יכול מאוד להיות שמישהו שנורא רוצה לטפס הרים וראה את כוכב הקולנוע ההוא מטפס על הר בלי חבלים ואבטחה יכנס לאתר של הקהילה, יבין את החשיבות של טיפוס הרים בטוח, ולמרות שבפנטזיה שלו טיפוס ההרים מתבצע בצורה מעט אחרת.- יאבטח את עצמו וימנע מפציעה.

(וסיכום הדיון בנושא הגדרת האלימות מבחינתי- זו אכן אלימות מוזרה, כאשר הקורבן נהנה ממנה ומחכה לעוד סבב של אלימות ובכלל מאושר מהאלימות המופעלת נגדו. יכול להיות שטעינו כל השנים הללו ואלימות היא דבר נהדר המביא אושר לקורבנותיו?)
 
אני דווקא חשבתי שהתכוונת

שדעה אישית יכולה לנוע בסקאלה-
אף אחד לא יכול לומר לך למשל אם תאהב גלידה,
אם תרגיש בטוח בבאנג'י (אגב דוגמא) כי יש ריתמה,
אם אקט מיני בהסכמה יתן לך תחושה שלילית או חיובית בנושא
אלא אם תבחר לשאול , להכיר ולהתנסות בהם.

אני לא מוצאת שמה שכתבת על דעתך בנוגע לאלימות , או נטיה בדסמית (אני עדין בטון מכבד) מתקשר למה שאלון אמר,

זה לא שמה שאתה שמת עליו דגש היה הוכחה אם כדור הארץ שטוח או אם כוח הכבידה הוא עובדה או מיתוס. במקרים כאלה, מחקר יכול להיות כלי טוב.
בשאלה של מה מהות לדעתך, מה הטעם , מה התחושה
מחקרים לא יכולים להיות יותר מקטליזטור לדעה (או טרנקולייזר לדברים שרוצים להחריש)
 
אגב, אם ללכת לפי פופר

כשאתה רוצה להוכיח משהו בכלים מחקרים , למשל "האם בדס"מ הוא אלימות" בעיני המתבונן , אין דרך להפריך את זה.

זה שונה מהטענה שאתה יכול לטעון - האם בדס"מ מאושרים, פה מחקר כזה יכול להיות לעזר.
או אם ללכת רטורית לפי ההגיון שלך- בהנחה ומדובר באלימות , הרי שסאדיסט בדס"מ יהיה אלים כמו סאדיסט אנטיסוציאלי ואדם שחי לפי "נטיה" כזו יהיה מאושר מהאדם הממוצע, הן טענות תקפות.

ונחזור לאחור- הוא דיבר על מכבסת המילים שאני העלתי, מהזעזוע האישי שלי - לא על הטענה האם או לא אוכלוסיה מאושרת (למרות שהיית מניח שזה יהיה תוצר לוואי)
 
בהנחה והסכמנו על שיטה לכמת אושר (ומהו)

וכן הלאה קושיות פסח ׁ(כימות אלימות, מהי אלימות) שהולכות להוביל לטיעון מעגלי .
לילה טוב בשעה טובה
 

A לוןA

New member
הבעיה היא

שהרבה מאוד פעמים התמונה שאנחנו רואים חלקית, המוח שלנו משלים את החלקים החסרים ומכניס למגירה המוכרת לנו- וכאן זה נעצר.
במקרה דנן- מישהו נותן סטירה לאחר=כאב=אלימות. סוף סיפור.
האמת היא שהעניין קצת יותר מורכב מזה, וכמו שאמרתי מעלה- לא כל נשיקה היא ביטוי לאהבה כמו שלא כל סטירה היא ביטוי לאלימות.
אבל להוציא משהו שכבר תוייק ב"מגירה" זה דבר קשה מאוד.
 

Berethor

New member
האם גבר שמכה אישה זה אלים? אם אדם שמבקש שירו בו אז זה בסדר

לירות בו? אם מישהו ירה באדם שהסכים לכך שירו בו אז לא נכון יהיה לומר שהוא הרג אותו, בלי קשר לאם הייתה הסכמה או לא הייתה הסכמה? מבחינתי אלימות היא גם בעצם האקט עצמו. לדעתי זה מאוד דומה לדילמה המוסרית עם לותר בלאק(הדיאלוג מתחיל בדקה 1:55 בוידאו).

 

A לוןA

New member
אין לי עניין להתעסק עם הדמגוגיה בגרוש שלך

אם תסביר לי איך יריה בראש של מישהו עונה על SSC, אני אסביר לך למה זה כלול בתוך BDSM.
ואם תיתן הגדרה טובה משלי למהי אלימות, נוכל לדבר עליה. להצהיר על משהו כעל מעשה אלים בלי להגדיר מהי אלימות זה כלאם פאדי.
&nbsp
כרגע, אין לנו על מה להתדיין.
 

Berethor

New member
אקטים אלימים זה חלק מהמושג אלימות, ופעם אחרונה שבדקתי, להכות

אנשים זה אקט אלים פיזית, ולקלל אנשים זה אקט אלים מילולית, כל כך קשה לך להבין את זה?

 

A לוןA

New member
נו באמת.

אקטים אלימים הם ביטוי של אלימות. לא הגדרה שלה.
זה כמו שתגיד שהגדרה של גניבה הוא מעשה הגניבה, והגדרה של רצח זה לרצוח מישהו.
אי אפשר להגדיר מילה באותה מילה. זה כבר לא קשור לבדסמ- זו עיברית בסיסית.
נסה שנית.
 

Berethor

New member
אני מסכים עם הדברים שלך, אבל לסדיסטים יש אינטרס לנסות ללבן

את הפרקטיקות האלימות והמשפילות שלהם, ומה שהכי מגוחך זה כאשר הם מנסים להציג את הדברים האפלים והסוטים שהם עושים בתור משהו שאנשים נורמטיבים צריכים ללמוד ממנו.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/68/180597594/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%A4%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%96%D7%9D[/URL]
 
"אני תמיד אומרת

'מה שכן כן, מה שאולי גם כן, מה שלא אז אולי ומה שממש לא זה הגבול'"

אני לא חושבת שהכתבה הזו גם אם תשים מקרי אונס בצד היא כתבה צהובה,
אני לא חושבת שקשה לשער לאיזה מצבים אפשר להכלא ב"קהילה" כזו.

זה מאוד אמיתי שאדם מגיע לשם מעבר טראומטי וזה מאוד אמיתי שגם אם לא כשיש לך דמות סמכותית שאתה מגיעה איתה למצבים של כאב וחוסר ישע היא יכולה בהחלט לשנות , לדחוק ולעצב את הגבולות שלך . אני לא מאמינה בהסכמה שקיימת שם .

יותר מזה הבטוח , שפוי ובהסכמה נשמע בעיני כמו בדיחה, אוקי אולי תמצא דרך להחדיר מחטים בצורה בטוחה שתפצע כמה שפחות ולא תגרום נזק ארוך טווח, אולי חשמל שלא עבר טווח מסוים לא יהרוג אותך (בהנחה ואין לך קוצב לב או עבר קרדיולוגי) ואני בטוחה שאם תעצב את השוט בצורה הזו הסימנים יעברו NO TIME ומי יודע אולי הסטירה לא תעיף לך שן.

כאילו בן אדם , אתה שומע את מה שאתה אומר?
שפוי? NO
בטוח? אתה מכאיב לאדם!!!! אתה נהנה מכאבו , זה לא בטוח . ואני לא רוצה להכנס לכל מה שיש לי להגיד על קוד השתיקה של הקהילה הזו ובבל"צ הגבולות , ההסכמה והטענה שקהילה המכובדת מקיאה בתוכה אלמנטים אלימים (חח).

ג'יזס.

אמרתי ואומר שוב, אתה יכול לעקם אדם שלושים מעלות פחות כנגד השמש אתה עדין מעקם בן אדם וזה בהכי נחמד שלי.

וזה עדין לא אישי.
לילה טוב, אני מתנצלת על הטון התוקפני . אני לא אמצא דרך לדבר על דבר כזה בצורה רגועה ומכובדת, ושוב לא אישי-
אני לא אקבל אחרי כל זה את הטענה שאלימות איננה אלימות , כאב איננו כאב, פגיעה פסיכולוגית איננה פגיעה וששיגעון הוא היגיון (בהסכמה :/).
 

גאיה1323

New member
חרדון היקרה

אני ביקשתי מאלון לכתוב את הפוסט הזה כי חשבתי שבאמת יש לקהילה המיינסטרימית מה ללמוד מפרקטיקות ההסכמה של קהילת הבדסמ. נכון, יש גם אונס במעטה של בדסמ, יש גם אונס במעטה של וניל, יש גם אונס במעטה של יחסי משפחה וגם של יחסי דת, אז מה? נתנגד למשפחה, דת ווניליות כי הם מובילים לאונס?
לעניינו, זה נראה כאילו שורש הבעיה טמון בכך שאת לא מאמינה שיש מזוכיסטים, כלומר את מכחישה את העובדה שיש נטייה מינית כזו.
כאשר אדם הוא מזוכיסט, הפגיעה הפיזית בו לא פוגעת בו נפשית ואף להיפך.. ברוב הפרקטיקות הבדסמיות ככולן אין גרימת נזק פיזי ארוך טווח, אלא כאב זמני. כמובן, שבשביל לדעת מה גורם לנזק ארוך טווח ומה לא, צריך ללמוד ולהתנהל באחריות, בדיוק כמו שלפני שמקיימים יחסי מין ונילים צריך, בשם האחריות על עצמי והשותפ/ה/ים, ללמוד על מין בטוח ממחלות והריונות.
אני מצטערת שאת מוצאת לנכון להכחיש את הנטייה המזוכיסטית, אני מבינה שזה יושב גם על חוויות אישיות שאת חווית ואני מצטערת שחווית אותן. אשמח לדבר איתך עוד על הנושא כאן או בפרטי או בהמשך.
 
למעלה