טרופית יפה
New member
עלילות לוקר אמבין
כבר יותר משנתיים שאני שוכרת לוקר לשתי הבנות שלי.
בסוף השנה שעברה הוחלט שרק הגדולה תשכיר לוקר, אז ביקשתי את הפיקדון על המנעול בחזרה. זה היה בחודש יולי.
הוסבר לי שרק באוגוסט אני אקבל אותו בחזרה כי הם צריכים לבדוק שהכל תקין.
באוגוסט כשלא קיבלתי אמרו לי למלא טופס. מילאתי.
בספטמבר פניתי שוב ואז אמרו לי שהמנעול נעלם. הפלא ופלא שנתיים המנעול תמיד היה במקומו בתחילת שנת הלימודים וכשאני מבקשת את הפיקדון הוא נעלם.
מה גם שאי אפשר להוכיח שהוא היה שם בסוף שנת הלימודים אחרי למעלה מחודשיים שעברו.
אבל החברה "ניאותה" לתת לי את הפיקדון אם אני רק אמלא את הטופס הצהרה שלא נתתי לאיש את הקוד והילדה שלי לא לקחה את המנעול (כי כידוע ילדות בנות 14 הן אספניות גדולות של מנעולים). חתמתי על ההצהרה.
הפתעה - כמובן לא קיבלתי את הכסף.
התקשרתי באוקטובר ואז אמרו לי שחסר להם את הטופס איך להעביר לי את הכסף - אחרת בשמחה הם היו מעבירים לי את הכסף.
אמרתי לפקידה בשירות לקוחות - תקשיבי לא מעניין אותי הטפסים שלכם אני רוצה לדבר עם מנהל.
תוך 48 שעות הוא יחזור אליך - זה כמובן לא קרה.
לאור כל התנהלות הדברים הזאת יש לי הרגשה שמדובר בשיטה של החברה הזאת. זאת שיטת התשה שבה הם באמתלות שונות לא מחזירים את הפיקדון וככה הם מרוויחים סכום כסף נאה על חשבון ההורים.
אשמח לשמוע אם אתם משכירים מהם לוקרים אם נתקלתם בבעיה דומה.
כבר יותר משנתיים שאני שוכרת לוקר לשתי הבנות שלי.
בסוף השנה שעברה הוחלט שרק הגדולה תשכיר לוקר, אז ביקשתי את הפיקדון על המנעול בחזרה. זה היה בחודש יולי.
הוסבר לי שרק באוגוסט אני אקבל אותו בחזרה כי הם צריכים לבדוק שהכל תקין.
באוגוסט כשלא קיבלתי אמרו לי למלא טופס. מילאתי.
בספטמבר פניתי שוב ואז אמרו לי שהמנעול נעלם. הפלא ופלא שנתיים המנעול תמיד היה במקומו בתחילת שנת הלימודים וכשאני מבקשת את הפיקדון הוא נעלם.
מה גם שאי אפשר להוכיח שהוא היה שם בסוף שנת הלימודים אחרי למעלה מחודשיים שעברו.
אבל החברה "ניאותה" לתת לי את הפיקדון אם אני רק אמלא את הטופס הצהרה שלא נתתי לאיש את הקוד והילדה שלי לא לקחה את המנעול (כי כידוע ילדות בנות 14 הן אספניות גדולות של מנעולים). חתמתי על ההצהרה.
הפתעה - כמובן לא קיבלתי את הכסף.
התקשרתי באוקטובר ואז אמרו לי שחסר להם את הטופס איך להעביר לי את הכסף - אחרת בשמחה הם היו מעבירים לי את הכסף.
אמרתי לפקידה בשירות לקוחות - תקשיבי לא מעניין אותי הטפסים שלכם אני רוצה לדבר עם מנהל.
תוך 48 שעות הוא יחזור אליך - זה כמובן לא קרה.
לאור כל התנהלות הדברים הזאת יש לי הרגשה שמדובר בשיטה של החברה הזאת. זאת שיטת התשה שבה הם באמתלות שונות לא מחזירים את הפיקדון וככה הם מרוויחים סכום כסף נאה על חשבון ההורים.
אשמח לשמוע אם אתם משכירים מהם לוקרים אם נתקלתם בבעיה דומה.