אני רק לא מבין למה
אם נסתכל במחירון של לקסוס RX בן 4-5
נראה שהרכב יעלה 170-200 אלף שח,
ואני מניח שמי שקונה רכב כזה, ילך כבר על דגם מאובזר, ויותר יקר,
אתה מקבל רכב מאד מאד ישן
הוא לא רק היה 4-5 שנים על הכביש הישראלי,
זה רכב שפותח לפני 12 שנה,
זה טכנולוגיה עתיקה, בכל בתחומים, בטיחות, נוחות , כח, צריכת דלק,
זה רכב ישן איך שלא תסתכל על זה, זאת בעצם טויוטה ישנה עם סמל קצת יותר נחשב.
למה לשלם 200 אלף שח על טויוטה ישנה ?
במיוחד כשמדובר על רכב היברידי בן 5 עם בטריה ענקית, אם תהיה בעיה עם הבטריה, תצטרך לשלם על בטריה חדשה כמו חצי רכב.
אני במקומך הייתי מוסיף 10 אלפים שח, וקונה סנטה פה חדשה מהשקית,
מוכרים סנטה פה אפס קילומטר מליסינג, ב210 אלף שח, ואני משוכנע שעם דיון סוער מול היבואן, אפשר להוריד אותה גם לכיוון של 200.
כי הדגם לפני החלפה,
אתה מקבל רכב שהוא באותו גודל, רק חדש ולא בן 4 , ובטכנולוגיה של דור אחד קדימה.
עם אמינות של רכב חדש, עם אחריות בלי כאב ראש לבעיות, ובלי עלויות של רכב יוקרה.
כך שאתה יכול גם לקנות את הדגם המאובזר של הסנטה פה באותם עלויות שיעלה לך הלקסוס אחרי כמה שנים של טיפולים / ביטוח / צריכת דלק מאד גבוהים.
זה מה שאני הייתי עושה,
https://www.carcost.co.il/deals/deal/1849/יונדאי-סנטה-פה-פרימיום-2400-4X4-אוטומטי-5-דלתות-2018