עכשיו קראתי בוואלה שיש הפגנת חרדים בירושלים

דנדוש 50

New member
עכשיו קראתי בוואלה שיש הפגנת חרדים בירושלים

נגד פתיחת הקניון לחניה בשבת. שמחה וששון....! להפגין מותר? וחוץ מזה, הם מתנהגים כתושבים רק כשנוח להם. לשרת בצבא,לא משרתים. ונותנים להם בממשלה רק בגלל הקולות שהם מביאים לגועליציה.והכל כסף. הלוואי ויפזרו אותם כמו שפיזרו אתמול את המגינים בניעלין. אלף מפגינים, תארו לכם. הם מתרבים כמו זבובים. והכל בכוח. הבעיה שמפחדים מהם ונותנים להם. שיילכו כולם ל... ועוד יש אנשים "מסורתיים" שמגיבים לטובתם. איך זה? עדיין שבת. מה הם נכנסים לאינטרנט בשבת? ככה הפרצוף שלהם נראה.
 

romnir

New member
הם לא יותר מציבור אלים

שעושה בושה גדולה למחנה הדתי.
 
אני מרחמת עלייך

שאת שונאת כ``כ את אחים שלך. כן. הם אחים שלך. ואם הם לא היו נלחמים על צביון יהודי בארץ היית מוצאת את עצמך מתחתנת עם גוי. אפילו בלי לדעת. אני לא בעד אלימות ולא בעד איך שההפגנות שלהם נראות. אבל אני נגד הפרת הסטטוס קוו בירושלים.
 

kryp

New member
צביון יהודי?

אין שום קשר בין המטורפים האלה לבין הדת היהודית.
 
הפגנת החרדים

לידיעת כל הקוראים החרדיים לא מתעסקים באנטרנטאני אמחל לכל עם ישראל שיהיו מתורגלים בהפצה ובאחדות כמו החרדים אם זכור לכם שהתגלתה הבעיה עם הרמדיה והיו צריכים להודיע לכולם לא לתת לילדים את המטרנה איך ידעו בציבור החרדי???????????????????? אלא העברה והתארגנות מהרגע להרגע והפיצו את זה ע"י החסידים שקיבלו הוראה יצאו לבתי הכנסת והעבירו את המסר לציבור אם כן חלילה להלעיז עךיהם שהם קוראים בשבת את ההודעות באינטרנט
 
--

סליחה אבל עם כל הכבוד, השנאה מדברת מתוך גרונך וחבל. כולנו יהודים, וחרדי שלא משרת בצבא החוק מקנה לו את הזכות לעשות זאת. כל ה'השתמטות' הזאת מעוגנת בחוק.... מאיפה שנאת החינם הזאת נובעת? לא יודע. מה שבטוח, שהיא קיימת אצלך.. ואני לא שמח לומר זאת... בתקווה לאיזון.
 
אז מה אם זה מעוגן בחוק?../images/Emo108.gif

זה הופך את זה לבסדר? אני סתם אתן דוגמא קיצונית: אם לרצוח היה בסדר ע"פ חוק, היית הולך ורוצח אנשים ברחוב? לא. אנשים צריכים לשרת בצבא כי הם רוצים להגן על המדינה שלהם במקום לשבת על התחת בישיבה, לא כי החוק אומר להם להתגייס..
 
תראו זה נושא מואד רגיש אצל החרדים

עוד פעם אבל זה לא אומר שצריך לעשות את ההפגנות האלימות הללו אפשר להגיע להסדר גם בדיבורים בכול זאת הם ואנכנו מאותה מדינה וגם לחילונים יש זכות לחנות את הרכב שלהם ביום השבת כן זה ממש לא עושה נזק באילת למשל או ב'ש לכול אדם מגיע הזכות לבחור ויש כאלה שבוחרים לשמור שבת ויש כאלה שממש לא מתחברים לזה ומאמינים בדרך שלהם אז ממש לא צריך להגיע לפסים אלימים ולהתעמת סתם רק אנכנו סובלים בסופו של דבר כולם בני אדם ולכולם יש צרכים משלהם ואני ממש לא מצדיק אותם על זה והם צריכים לשבת עם ראש העיר ולהחליט מה ולמה וירושלים זו עיר רגישה מאוד אז צריך לקחת הכול בחשבון .
 
שלום אדוני המפגר

אומנם אני לא חושב כלל להתייחס לדברי ההסתה והבלע שהשמעת כאן... אך אנחנו עדיין קצת אנוששים לגבי אנשים כמוך ולכן אני אולי אתייחס לחלק ממה שהזכרת כאן! אז ראשית כל שתדע לך לגבי מה שהזכרת שאנחנו אזרחים רק מתי שבא לנו... אז סיבוב קטן בגוגל כבר יכול להוכיח לך שכן יש גיוס לצה"ל גם במגזר החרדי ומההיכרות שלי אישית עם המגזר הזה רובם ככולם מתגייסים לאחר חתונה ושלא נדבר על חובשי הכיפות הסרוגות שכולם נמצאים בקרבי וכל התיכונסיטים שלא סיימו בגרות וכל גולת הכותרת שלהם זה.. שהם גרים בצפון תל אביב לצערי מתייסים להיות גובניקים או נהגים וכל שאר פינוקים למינהם ושלא נדבר על התרומה הכללית של החרדים למדינה אם זה בענייני ייבוא וייצוא או בעסקי הבורסה למינהם שההכרח לא יגונה והם על כל פנים המרכיב הבסיסי שנמצא ברוב התחומים... (ובכלל כל הנושא שהם לא מתגייסים זה מותר על פי חוק! ולא החרדים המציאו את החוק הזה אלא המששלה "החילונית" וזה לא כולל רק בני"ש אלא ישנם רבים סטודנטים אחרים שלא מתגייסים מתוקף היותם עדין תלמידים!) ע"כ בעניין הצבא! זה שנותנים להם כל מה שהם רוצים בכנסת זאת פשוט מאוד עובדה שהם רוב ואין מה לעשות!! בכל מקום שתופס בו מקום חוק הליגיטימציה "הרוב קובע" אם ממשלת "שינוי" "קדימה" "ליכוד" "ומרצ" יתנו יד אחת אני מאמין שהם גם יוכלו לחוקק מה שבא להם רק שהבעיה במגזר החילוני שכל אחד דואג למקום שלו ולקהילה שלו... ציטוט מדבריך: הלוואי ויפזרו אותם כמו שפיזרו אתמול את המגינים בניעלין. אלף מפגינים, תארו לכם. הם מתרבים כמו זבובים. אני הייתי חושב להתייחס לטקסט הנ"ל אולי בצורה של הבנה וסלחנות כי אם נתבונן טוב במה שכתבת נראה שהינך מדבר מתוך כעס פנימי מצטבר וגורר אלימות ודיעה שלילית, כי אם בדעתך לפתור בעיה ע"י אלימות הרי שאתה צריך לראות מהיכן זה נובע כיון "שאצלנו הבני אדם" אנו נוהגים בדרך כלל לפתור בעיות ע"י שיחה ובדרכי נועם "הפגנות ואלימות אין זאת דרכינו כי אם הדרך להביע את מחאתינו" וחס וחליליה לא לפתור ע"י זה את הבעיה... וכמובן שאף אחד לא נכנס לאנטרנט בשבת... כיוון שכולנו חכמים וכולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה... אלא מה שכן... בדרכה הגיאונית של התקשורת דווח שתתקיים ההפגנה זה הכל! אשמח לשמוע את תוגבת ע"י מסר או במייל [email protected]
 

lj101

New member
החרדים מכל המגזרים המציאו דת חדשה שכולנו

צריכים להיות כפופים לה, הם מיעוט אבל מי שמחזק אותם ונותן להם מנדטים הם אותם חסרי השכל המסורתיים שמחזקים אותם, הדת וההתחרדות של הציבור בארץ צריכה להדליק נורה אדומה אין עיר בפריפרייה שלא סובלת מהעניין אין מקום שלא תראה קבוצות בריונים שמתחרדים אבל נשארים פושעים בחסות הדת. וכן אל תעלבו דת משה היא לא מה שכולנו ציפינו לה יש בוסים ולצערי הממשלות שלנו נותנות יד להישתלטות העויינת שלהם.
 
מתי תבינו שכל קיומנו כאן בא" הוא בגלל התורה

ולא הצבא =כוחי ועוצם ידי כל פעם אחרי מלחמה אפילו שאנו ניצחנו באמת מרגישים תבוסה למה למה....בגלל שאנו תולים את הכח בנו ולא באלוקים שבלעדיו גם לא היינו מגיעים לכאן זה תחילה הגאולה שה" מקבץ אותנו ולדבר הבא מתרבים כמו זבובים מה תאמר על זה שלערבים יש פי כמה עלינו מה יקרה אז תחשוב שאנו מתמעטים בשנים האחרונות גם החרדים כבר לא מביאים ילדים כמו פעם ...ננסה לחשוב מה יהיה שאנו ניהיה פחות ממה שאנו עכשיו זה לא חכמה לדבר ולתת אשמות באויר
 

dify

New member
מה חדש???

כשהם שרפו את ירושלים ודקרו בן אדם במצעד הגאווה ביקשו מהקהילה "לא לצעוד בעיר שלהם" ואלפי חילונים שתקו ונכנעו להתנהגות המוטרפת של החרדים. עכשיו זה מפריע לך? איפה היית כשהם רמסו זכויות אזרח של אנשים אחרים באמצעים לא חוקיים? מצטערת, אין לי אפילו דמעת תנין אחת להזיל על החילונים שניזכרו עכשיו שזה בעצם לא הוגן לתת לחרדים לפגוע להם בקדושת זכותם לחנות ליד הקניון בשבת. מי שלא חושב שיש לי זכויות אזרח, לא ראוי לזכויות חניה, תנו, תנו לחרדים עוד כוח, ופעם הבאה שהם ידקרו איזה הומו תמשיכו לשבת לכם בבית בשקט ותגידו "הם צודקים" ואח"כ תתפלאו כשהם ידקרו איזה חונה-חניון-חילוני או איזו חולצה-חצי-שרוול-חילונית (רק עניין של זמן...)
 
למעלה