עכשיו ברדיו הר-הצופים מארח: קיטור העשור

fugitive

New member
עכשיו ברדיו הר-הצופים מארח: קיטור העשור

סליחה שלא היה לי זמן לפרסם קודם, תמר מלינוביץ' ויובל בורשטיין משמיעים את אמני הניינטיז הגדולים בימיהם הגדולים, אך גם בימיהם העלובים בעשור זה, ומקטרים. לי יש כל כך הרבה קיטורים על סיכומי עשור, שאני מזדהה ומבין. זה עכשיו לייב, ומאוחר יותר ברדיו הר-הצופים מארח.
 

fugitive

New member
והתוכנית האמנתית למחר: סיכום 2009 הכלל-תחנתי

משדר סיכום 2009 המסורתי של רדיו הר-הצופים, כרגיל, עם מיטב השדרנים שיש להם זמן לתרום לסיכום זה. זה יהיה משדר מקיף, אקלקטי, נצחי, וחד-פעמי. מ- 20:00 בערב ועד 1 בלילה. והליין-אפ הוא כזה: 20:00 סיכום השנה של גיא וינטרוב (גנטיקה והשבחה) ורונה צורף (החולמים) - סיכום אישי של המוזיקה שאהבו השנה, דברים מוכרים יותר ופחות ממה שקרה השנה במוזיקה, והזדמנות של גיא סוף סוף להשמיע מוזיקה בעברית. 21:00 עמוס שלין (ברלין-בריסטול-ירושלים) ובעז עילם (עיר מקלט) בסיכום "היפסטרים בהכחשה" (סתם. ואולי לא). אינדי רוק ופופ מרחבי הגלובוס. 22:00 תמר מלינוביץ' (שיחותי עם הפסיכיאטר האלקטרוני) ויניב גבאי-מילר (דרך ארץ.) בסיכום של מוזיקה ישראלית מהשנה. כולל ספיישל גסט-סטאר של ענבל מתן (תיבת נח) על קו הטלפון מבית המרקחת הקרוב לביתכם. וגם בעז עילם. שוב. ואולי עוד הפתעות. 23:00 דודו המנחם (אסכולת רוק), עודד פלוס (ג'קל והייד) ואלי (טיניטוס), בסיכום הבאמת אלטרנטיבי של השנה. מניח שיהיה הכל מפולק ניסיוני ועד נויז, וגם דברים יותר סטנדרטיים. 24:00 מארקי פאנק (כוח נשמה, ארץ המראות), גל כדן (הידוע גם כבלקדן, התחממות גלובאלית) והאמסטר (מוטור), שלושה מהדיג'ייז העסוקים ביותר בירושלים ואולי בארץ בכלל, בסיכום שלהם - פאנק, פסיכדליה, מוזיקת עולם, מוזיקה אלקטרונית ועוד ועוד.
 

fugitive

New member
היה כיף

תודה לכל מי שהשתתף, הקליט, הביא כיבוד, וטרח. האמת - היה משדר ממש מעולה. אני מקווה שמחר רוב השעות יהיו זמינות להורדה לטובת ההמונים.
 

fugitive

New member
ואם כבר - תוכנית חדשה ברדיו, מאתמול בלילה

fantastic plastic machine של בר הסנס. הפלייליסט כלל בין השאר את ג'וליאן קזבלנקס, חביבם של לפחות שניים משדרני התחנה, את "יאכט", ואת הפייבוריט האישי שלי - אם סי ואג'יינה. זה יהיה בימי חמישי ב-1 בלילה, אחרי "בחזרה לאפריקה", יש כבר פודקאסט.
 
היה ערב פריך

קרעת אותי. גאון. הרבה זמן לא צחקתי ככה בשידור. היה לי העונג. עורו אינדי-פרחות ישנות משנתכם ושאו על נס את תרבות ההיפסטרים
 
למעלה