עטיפות הסינגלים שאתם הכי אוהבים

Another Girl

New member
עטיפות הסינגלים שאתם הכי אוהבים ../images/Emo220.gif

בעיניי הצד הויזואלי של דפש (עטיפות, קליפים וכו') אף פעם לא היה מהחזקים ולא באמת עשה להם חסד ראוי. ובכל זאת - בקריירה ענפה של 30 שנה ובה מאות (אם מתחשבים בהוצאות בינלאומיות שונות) הוצאות של אלבומים וסינגלים, סביר להניח שכל חובב דפש ימצא לפחות עטיפה אחת (אם לא יותר) שהוא אוהב וקרובה לליבו. חשבתי לנסות לברר אילו הן שלוש (אם יש לכם יותר, אז בכיף) העטיפות של הסינגלים שהכי חביבות עליכם ולמה. את מכלול העטיפות ניתן למצוא באתר הזה (הקלקה על הסינגל תפתח רשימה של כל ההוצאות בפורמטים שונים ובמדינות שונות): http://www.depmod.com/singles/index.html כמובן שאתן דוגמה אישית ואספר על 3 האהובות עליי, בתגובה שתגיע מיד.
 

Another Girl

New member
מקום שלישי: Wrong

EU · 7" · Mute · Bong40. רבות דובר (ודאחקות רבות אף הורצו
) על הקונספט החזותי של Sounds Of The Universe, המוכר לרובנו יותר בתור ערימת הדוקים השפוכים על טפט אפור, שהיא לא בדיוק פאר היצירה העיצובית. ועם זאת, מה שלא עבד לעטיפת האלבום, דווקא עובד לא רע לעטיפת הסינגל. שינוי הצבעוניות לשחור ולבן, שגורם ל"דוקים" להראות כמו סיגריות במאפרה, בשילוב עם הטייטל החזק "Wrong" נותנים אפקט די חזק ובוטה שאהבתי.
 

Another Girl

New member
מקום שני: In Your Room

.UK · 12" · Mute · 12Bong24 קשה לי להסביר מה בעטיפת הסינגל של In Your Room (שהוא האהוב עליי מבין השלושה פה) עושה לי את זה. אולי אני קצת משוחדת בגלל השיר עצמו, אבל מעבר לכך אני חושבת שיש משהו בעטיפה שמשקף באופן לא רע את אווירת השיר עצמו. האייקון של נורת הניאון על רקע אורבני בשעת דמדומים (או זריחה, איך שתחליטו) כמעט גורמת לנו לחשוב על הבחור שעומד בחדר ומסתכל החוצה, אל העיר, כשהנורה היא ההשתקפות על החלון הסגור שלו. והיי, אולי זו רק אני.
 

Another Girl

New member
עוד עטיפה ראויה של In Your Room ששווה אזכור -

UK · 12" · Mute · L12Bong24 - בגלל הסגנון הפופ ארטי שאני ממש אוהבת והצבעים האלו, שאני אוהבת גם.
 

Another Girl

New member
מקום ראשון: Enjoy The Silence

UK · 7" · Mute · Bong18 אז כמו שציינתי כבר בשרשור - פופ ארט הוא אחד הסגנונות האמנותיים האהובים עליי. אמנם אי אפשר להחשיב את העטיפה הכל כך מפורסמת הזו ליצירת פופ ארט, אך בכל זאת יש בה מאפיינים חזותיים פופ ארטיים, כמו שאני אוהבת - צבעים אחידים, ניגודיות חזקה ואובייקט אחד שנלקח ומוצא מהקשרו הטבעי. הוורד הלבן הזה, על הרקע הכחול החזק הוא אחד העיצובים שאני הכי אוהבת בתקופה האחרונה, גם בלי קשר לזה שזה אחד השירים האהובים עליי.
 

Another Girl

New member
עוד כמה, שלא עברו את ה-final cut:

Condemnation · USA · 12" · Sire/Reprise · 9 41058-0 · 1993 כי אני מאוד אוהבת את הלוק שלו בתקופה ההיא, כי התנוחה בה הוא עומד יוצרת אחלה של מתח בתמונה וגם כי הצבעים הקרים מאוד חביבים עליי.
 

Another Girl

New member
Walking In My Shoes

UK · 12" · Mute · 12Bon למרות ש-Bird Lady הפכה לחלק די נרחב מחיי בתקופה האחרונה ואני כבר לא יכולה לראות אותה (
), קשה להישאר אדישים לדמות המרשימה והמסתורית שלה, שמהלכת לה אי שם בעולם פנטסטי כלשהו. מבין האפשרויות הצבעוניות הקיימות של עטיפות הסינגל זו הצבעוניות שהכי חביבה עליי.
 

Another Girl

New member
Only When I Lose Myself (אחרון, כי התשתי)

כנראה שגם תחושה של ניכור עושה לי את זה, כי זה בהחלט מה שעושה לי את זה בעטיפה הנ"ל. חדר בית המלון הנטוש, עם האור שהושאר דלוק והטלוויזיה שפועלת על ריק נותנים תחושה דרמטית ומנוכרת להפליא. השיר עצמו פחות חביב עליי, אבל שאפו על העטיפה.
 
הבחירות שלי.... מקום שלישי-

בגלל כדור הדיסקו האדום שמזכיר לי מין DISCO HELL שכ"כ מתאים לחלק מהקליפ המדהים הזה. זה גם השיר הכי טוב שדייב כתב ( ממה שכתב ) לטעמי.
 
ובמקום הראשון -

הפתעה
לא יעזור...לא עומדת בפני הכחול הזה והורד הזה כמו רבים וטובים
.
 

MaKe NoIsE

New member
אנחנו בידיוק באותו טעם לגבי העטיפות !!!

בקשר ל Suffer Well אני חושב שזה הקליפ הכי טוב של הלהקה !!! אני מת על הקליפ הזה...
 

Doriiin

New member
קשה קשה קשה..

לפני שאראה את העטיפות אני טיפל'ה משוחדת..כי גם אם העטיפה לא מדהימה ואני אוהבת את השיר- הוא יככב . במקום הראשון - Enjoy The Silence . מסכימה עם התגובות שמעליי, גם לי יש חולשה לורד זה.. והוא לוקח ללא כל ספק ! עטיפה מרגיעה ונעימה שמצליחה לבטא את השיר בצורה נהדרת. במקום השני - Walking In My Shoes עטיפה מעניינת."ראשציפור" שמושך את העין ולא עוזב. ספק מסקרן ספק מפחיד. מקום שלישי (א') - World In My Eyes כנראה שכאן השיר מדבר בפני עצמו. אחד השירים היפיפיים של הלהקה ! רומנטי וחושני בדיוק במידה הנכונה, עם תשוקה אמיתית. עטיפה אדירה . מקום שלישי (ב') - In Your Room פשוט מתאים לשיר, עם הנורה והאווירה. אחלה שרשור Another Girl !
 

יאמה

New member
מקום שלישי

Littel 15 אוהבת את הפשטות ואת הרעיון של לוח שנה.
 

יאמה

New member
מקום ראשון

סוג של ישור קו עם כולם
אני אוהבת את הורד הזה בכל מיני גירסאות שלו, הגירסה הצהובה/כתומה מדהימה בעיניי (לא היכרתי קודם).
 
למעלה