ראשית אני מתנצל על הבלבול החוזר ונישנה אצלי
הייתי אומר סוג של קיבעון של הבילבול...
שוב רשמתי לך איגניס במקום אלטו. את האיגניס אינני מכיר לחלוטין.
האיגניס זה 5 מקומות והאלטו זה 4.
אני בעבר שקלתי אלטו. לחלוטין לא שקלתי איגניס מכיוון שרציתי רכב מיני ולא סופר מיני.
האיגניס גם כמובן יקר מהאלטו ומהפיקנטו...
עכשיו לשאלתך הנוכחית:
אין לי תשובה טובה מ2 סיבות: לפני 5 שנים חשבתי שהפיקנטו הכי מוצלח בקבוצתו אבל אחרי 5 שנים גם הפיקנטו כיום שונה ממה שיש לי. הוא כמובן התקדם אבל גם אחרים.
היתרון של הפיקנטו שרלוונטי להיום הוא עדיין 7 שנות אחריות על הגיר והמנוע. אבל רק 3 שנות אחריות מלאה [מה שנקרא "מפגוש לפגוש"]
יש עוד נתונים או ליתר דיוק פיט'ורים שכדאי לך לתת עליהם את הדעת:
למשל, בלימה אוטונומית שקיימת בחלק מהרכבים. יש שפעילה רק מתחת ל30 קמ"ש ויש שפעילה מתחת ל80 קמ"ש. זה למקרה שתפספס משהו על הכביש. כמובן היעילות של זה אינה מוחלטת והעירנות שלך חשובה.
התשובה מה להעדיף היא סובייקטיבית. לך תעשה נסיעות מבחן. יותר מאחת ותבדוק ב"מסלולים האמיתיים שלך", בפרט אם הם חריגים ו/או שונים מהמסלול הצ'וקומוקו של נסיעות המבחן הסטנדרטיות סביב הסוכנות. בפרט אתה שרוכש להרבה שנים כדאי שתרכוש משהו מתוך הבנה אמיתית שזה מה שמתאים לך. מי שרוצה להתחרות בך כלקוח יאלץ לאפשר לך לבחון הרכב ביסודיות. בנהיגה השנייה מגלים דברים שבנהיגה הראשונה טרם היית מודע להם.