לפחות ענו ביושר- שאין להם מושג
לדעתי זה בסדר גמור
בחנות ממוצעת היו מבררים מה אה רוצה שיהיה עליו והיו אומרים "הופה, בדיוק כזה יש לנו" - מתוך הנחה שבחנות כבר יכופפו אותך לקנות
אחרי שפתחת אין אפשרות להחזיר (לא על רקע סוג הרום - רק אם תקול מהותית)
לענין עצמו
אני לא חובב של המותג (למרות שברור לי למה הוא מבוקש)
אבל אם החלטת לקנות 4X לצורך הדוגמה
כל הגישה שלך שגויה ולא מציאותית
אתה מחפש "אחריות" - אין דבר כזה בישראל , לצערנו הרב
ברוב עצום של החנויות והרשתות ינפנפו אותך
חלק יגידו לך את זה בפנים
וחלק יקחו "כאילו" לבדיקה- לאיזה שבועיים בלי חלופי
אחרי שבועיים יחזירו ויכתבו לך שהמעבדה מצאה נזקי לקוח - במילים מכובסות יגידו לך " שימוש שלא בהתאם להנחיות היצרן"
ועל זה אתה רוצה לשלם פרמיה
הראש שלי- קנה במקום הכי זול. אם גלובלי - הרווחת. לא גלובלי - נמצא לך נער שיצרוב אותו לגלובלי (או תעשה לבד לפני הנחיות הרשת)
תחסוך איזה 150 שח שהם אחוז משמעותי מהמחיר
אז לא יהיה לך "תעודת קלף מהודרת" של המילטון "יבואן רשמי"
זה רק תעודת קלף- חסרת ערך
אני כבר שנים קונה סיניים מהאינטרנט. חבל על העודף. ממילא שבר/מים לא מכוסים באחריות יצרן. וזה 99% מהתקלות. מותגים כמו האווי, הונור, שיאומי, אופו- המוצר טוב ואיכותי. הבעיות והסיפורים נובעים משמועות משנת 2005
יש בהם יותר תקלות מסיבה אחת ויחידה
ההורים קונים לעצמם LG סמסונכ ואפל
ולילדים קונים שיאומי/מייזו/האווי- כדי לחסוך
וילדים מתיחסים אחרת למכשירים שלהם. זה בDNA - זו הכללה אבל היא נכונה. תמיד יש יוצאי דופן שמעריכים ושומרים את מה שההורים קונים