עונה 2, פרק 18 ההופעות החיות

NP23

New member
מחשבותיי וזעזועיי מהפרק

אני פשוט לא יכול לסבול את כל המסע ליקוקים הזה לשופטים . דבר שגם מרגיז בגרסה בחו"ל כמה מחמאות וקרדיט המנטורים סופגים לעצמם . בישראל זה מקבל יותר דגש כשגם המנחה מעורבת בזה.
רוב הפרק היה הופעות ילדותיות, דקה וחצי שלא מספיקים להבין שום דבר, בטח לא ביצועים שנשארים איתך לאחרי. אני אנסה לפרט קצת אבל לא בחפירה על כל אקט:
&nbsp
הבנות: הדר לי התחילה חזק מדי לדעתי זו היתה הטעות שלה, הצליל הראשון צריך לתת לי זמן להתרגל לזה שהתחלת לשיר. (קלוז אפ עשו חכם בקטע הזה ואף ליבי) ,
טל גינת אכזבה לחלוטין עם ביצוע חנוק ומזויף ובעיקר משעמם , אנה הייתה מושלמת
ודווקא ספגה ביקורת שלא בצדק, בחירת שיר גאונית , זה יושב פרפקט על האופרה.
הביצוע השני הכי טוב .
הבוגרות: ליבי הייתה קריוקי לגמרי כולל המילים שהופיעו לה על המסך . שלומית נשמעה צווחנית ובעיקר ילדותית וזה היה פתטי ההופעה סביב וזה מה שפגע בהצבעות שלה בעניי.
דניאל יפה - נשמעה חנוקה לדעתי הקול שלה לא יצא החוצה היה הופעת בית מלון הופתעתי מעברי הפרק שרק פרגן.
להקות: עידו ועטרה בדרך לנצחון אבל עטרה היתה מגוחכת בנאמבר.ברור לחלוטין שהם משחקים את הזוגיות בשביל המשחק וזה סביר שיעבוד להם. קלוז אפ - מאוד ילדותי ולא מקצועי נשמעו רע ווקאלית. אוהד ועוז- הביצוע של הערב ללא ספק, תותחים וזה אפילו היה מרגש הקונספט של החירשים זה היה מדהים . רמה אחרת.
הבנים - בן נתן הופעה טובה מקום 3 שלי , מהיחידים שנשמע מקצועי ובא לעבוד זה היה טוב זה העביר את השיר היה אנרגטי נשמע טוב. מעולה. את יוסי אני מאוד אוהב אבל לא ריגש הפעם ,עבר לידי, אלמוג גם נתן ביצוע נחמד ותו לא. דודו- אולי ככה הוא נשמע באמת בלי האפקטים ? פתאום הבנתי למה העיפו אותו, הקול שלו פתאום היה נשמע אחרת הכל שם לא עבד מבחינתי ובעיקר לא התאים לו.
&nbsp
ביצועי ההדחה- היו מעולים!!! מאוד אהבתי לשמוע את הקול של שלומית על השיר הזה. חשבתי שזו הייתה פנינה מיוחדת זה הקול שאני כל כך אוהב ולא היה בביצוע הראשון. לצערי כנראה זה היה משהו שהשופטים לא יכלו לאכול ויש להם איזה אובססיה לליבי בייחוד לפורטיס.
האכזבה הגדולה מהפרק היא לא מהביצועים אלא מפורטיס שא. יכל להתעקש שההכרעה תהיה אצל עברי ולא בידיו
ב. יכל להשתמש במילים יותר נעימות מ"אני שולח אותה הביתה" .
ציפיתי שגם ההפקה לא תמהר לשאול את דעתו של רמי אבל המינימום שהוא עצמו יבקש מעברי להקדים אותו.
בקיצור מלבד אנה ,בן ואוהד ועוז, ביצועים פושרים ולא מקצועיים,
יחד עם זו מצפה מעידו ועטרה ,טל גינת,דניאל יפה ויוסי שטרית גם להכנס לתחרות
מקווה שליבי תודח במהרה, וגם קלוז אפ
 
למעלה