האם אתה הצלחת להבין למה זאת רק "סמנטיקה"?
כי אתה סתם מתעצבן מההגדרה "נהג מושלם" וכאן הפואנטה העצובה כי אתה למשל מייצג בדיוק את האנטיתיזה של הנהג הכי לא מושלם במובן של ההכלאה בין יכולות נהיגה המעט ספורטיבית בקומבינציה עם מיעוט בלאי לרכב. אני הרי מכיר אותך לא מהיום. יש שהם גרועים ב2 הרכיבים, גם לא ספורטיבי בעליל וגם מייצר בלאי. אתה גרוע רק ברכיב הספורטיבי אבל ברכיב מונע הבלאי האקססיבי אתה בהחלט בסדר, [כמצופה ממהנדס שהוא מבין יותר מסתם קצת במערכות הרכב ובקשר בין המערכות לאופן התפעול שלהם, ובנוסף אתה אינך נהג מהיום מה שמעניק לך יכולת מסויימת לא בטלה למנוע בלאי. אבל אין להתבלבל, הריחוק מהפאן הספורטיבי אינו קשור לניסיון בנהיגה שאינך חסר בו, אלא לרכיבי האישיות ואולי לניסיון מגוון בתחום הספורטיבי ו/או הספורטיבי המוטורי שבעדינות אומר כי, אינך שופע בו...]
ואחזור ל"סמנטיקה" כי מה זה משנה אם לגמרי אין בלאי או שיש בלאי כל כך קל שאינו מורגש. ואולי אתה לא מצליח להבין שזאת סמנטיקה כי אינך מאמין שהכיוון הוא ע"י כבל וב5 השנים לא היה צריך לכוון בכלל והמנח דוושה על דרגותיה וכו' לא השתנה בכלל [ואני שיחקתי בכבל ולכן אני יודע להודיע לך שיש כבל... אבל שיחקתי כי אני אוהב לשחק ולא כי היה צורך]
ואגב, הספר של קיה הוא בעברית [תורגם בארץ ע"י היבואן] אינני יודע אם הסיבה תרגום קלוקל וחסר או שהיצרן לא סיפק האינפורמציה לצרכנים בכוונת מכוון, אבל להבדיל, הספר של סוזוקי אלטו שראיתי בזמנו אצל היבואן בארץ הוא באנגלית ותתפלא או לא, אבל גם שם זה כבל. שם אפילו מוסבר איך לכוון הכבל ומה הקריטריונים על מנת לכוון נכון כלומר מאיזה גובה דוושה צריכה להתחיל לפעול פעולת הכבל על הקלאץ' ומה תחום הפעולה של הכבל שמוגדר תקין...
ואגב בספר ש/ל סוזוקי ממנו מאד התפעלתי היה הסבר מעמיק איך לדעת אם רפידות הבלם גמורות וכד'... ספר ברמה גבוהה מהספר שקיבלתי מקיה בכמה וכמה רמות. לא היה כל מקום להשוואה.