לגבי אמינות
הססנה 206 שרתו בח"א כמעט 30 שנה,אולי כדאי היה כדאי לדבוק בסוס הישן והפשוט יחסית בגרסתו המודרנית -מבנה קשוח יותר, מטוס UTILITY ולא למאדאם צרפתייה... - הגלגלים קבועים,פחות כאב ראש. -דלתות המטען גדולות שיכולות לאפשר כניסה בקלות יחסית לשני נגדי קבע במשקל 220 ק"ג האחד או 4 פקידות של מפקדי טייסות או סתם 5-6 טייסים שפיספסו את סבב ההרקולס היומי ורוצים להגיע הביתה בשלום. לא קראתי שום דו"ח ספציפי לגבי אמינות הצפרדעים. אחד מהביה"ס (VNFC) בואן נייס מפעיל מספר מטוסי טרינידד מסוף שנות ה-90 שנחשבים שם לכאב ראש תחזוקתי ומבלים את רוב זמנם בהמתנה לתיקון הבא. באותו ביה"ס יש מספר רב של מטוסי ססנה חדשים(172,206,כולל ה-T182 G1000) משנתון 2001 ומעלה אשר מתפקדים בנאמנות ואמינות יחסית.
הססנה 206 שרתו בח"א כמעט 30 שנה,אולי כדאי היה כדאי לדבוק בסוס הישן והפשוט יחסית בגרסתו המודרנית -מבנה קשוח יותר, מטוס UTILITY ולא למאדאם צרפתייה... - הגלגלים קבועים,פחות כאב ראש. -דלתות המטען גדולות שיכולות לאפשר כניסה בקלות יחסית לשני נגדי קבע במשקל 220 ק"ג האחד או 4 פקידות של מפקדי טייסות או סתם 5-6 טייסים שפיספסו את סבב ההרקולס היומי ורוצים להגיע הביתה בשלום. לא קראתי שום דו"ח ספציפי לגבי אמינות הצפרדעים. אחד מהביה"ס (VNFC) בואן נייס מפעיל מספר מטוסי טרינידד מסוף שנות ה-90 שנחשבים שם לכאב ראש תחזוקתי ומבלים את רוב זמנם בהמתנה לתיקון הבא. באותו ביה"ס יש מספר רב של מטוסי ססנה חדשים(172,206,כולל ה-T182 G1000) משנתון 2001 ומעלה אשר מתפקדים בנאמנות ואמינות יחסית.