עוד חילופי גברי בתעופה הקלה

RAZ BAGG

New member
לגבי אמינות

הססנה 206 שרתו בח"א כמעט 30 שנה,אולי כדאי היה כדאי לדבוק בסוס הישן והפשוט יחסית בגרסתו המודרנית -מבנה קשוח יותר, מטוס UTILITY ולא למאדאם צרפתייה... - הגלגלים קבועים,פחות כאב ראש. -דלתות המטען גדולות שיכולות לאפשר כניסה בקלות יחסית לשני נגדי קבע במשקל 220 ק"ג האחד או 4 פקידות של מפקדי טייסות או סתם 5-6 טייסים שפיספסו את סבב ההרקולס היומי ורוצים להגיע הביתה בשלום. לא קראתי שום דו"ח ספציפי לגבי אמינות הצפרדעים. אחד מהביה"ס (VNFC) בואן נייס מפעיל מספר מטוסי טרינידד מסוף שנות ה-90 שנחשבים שם לכאב ראש תחזוקתי ומבלים את רוב זמנם בהמתנה לתיקון הבא. באותו ביה"ס יש מספר רב של מטוסי ססנה חדשים(172,206,כולל ה-T182 G1000) משנתון 2001 ומעלה אשר מתפקדים בנאמנות ואמינות יחסית.
 

nadaveiron

New member
נאמנות יחסית?

תשאל את ה CHP מה דעתם על ה 206 החדשות
 

RAZ BAGG

New member
אני רואה אותם יותר מדי לצערי ../images/Emo3.gif

טייסי הססנה עם הקסדה
ממה שקראתי הקירקוע האחרון היה באוג'02 ומאז התגברו על הבעיות במנועים.
 

nadaveiron

New member
כן, נו ההתגברות הזאת

עלתה להם בשני מטוסים total loss, ו 19 מטוסים מקורקעים בסה"כ ל8 חדשים. נאמנות ואמינות לדוגמא
 
אחד מאותם טרינידד בואן נייס קיצר לי

חופשת שבת לפני כ-שנתיים שמנוע המדפים עלה באש תוך כדי טיסה....
 
הבוננזה היתה אחת החלופות שנבחנו

לפני שרכשו את הטובאגו, ועכשיו חוזרים אליה. (למיטב זכרוני הכריזו בזמנו עליה כזוכה, אך שינו אח"כ את ההחלטה, מסיבות כלכליות)
 

בני פלג

New member
לא יכלו לקנות Cirrus

למרות שהוא עולה פחות מחצי מהבוננזה כי אין לו ADF או DME
 
למעלה