עוד הפסד של חבורת האפסים והפעם המתנה לאבוקוף

  • פותח הנושא jnus1
  • פורסם בתאריך

jnus1

New member
עוד הפסד של חבורת האפסים והפעם המתנה לאבוקוף

במקום לנצח את השכונה, ולהוריד אותה ליגה ואת הבוגד ביחד איתה, הם נתנו להם מתנה. לא שהיו לי ציפיות, אבל הקבוצה הזו שווה ליגה לאומית. תחתית הליגה הלאומית. אם לא יבתצע חריש עמוק כבר מהיום, ובעיקר בסוף העונה, צפויים לנו עוד הרבה כאלה עונה הבאה. פתאום הוויתור על רוני לוי לאנראה כל כך נורא, הוא המתין עד דק 80 כדי לבצע חילוף! נראה לי שהוא עושה בכוונה.
 

BelaMirela

New member
הויתור על רוני לוי ? בטח שאינו נורא

גם חצי הקבוצה תלך אחריו , עם אולי שיא שלילי בליגת העל : הבקיעה 24 שערים ב 28 משחקים
 
רוני לוי סיכם בחיפה כבר באמצע העונה!!

וזאת בתנאי שחיפה לא תמצא מאמן זר בכיר!
זאת גם הסיבה שדורש סכומים אסטרונומיים מטביב
על מנת לצאת מזה בצורה אלגנטית.
זה לא חירטוט אלא מידע אמין שיש לי.
לא דיברתי על זה עד עכשיו כדי שהקבוצה לא תיפגע !!!
מאמן פח סמרטוט רודף בצע !
 

shay100m

New member
רוני לוי זה הטעות של בית"ר. אסור היה לתת לו

צ'אנס אחרי ההברזה בפעם הקודמת .
בושה וחרפה. רואים שהוא באמת מזלזל.
 

jnus1

New member
היה צריך להחזיר את אלי כהן השריף

גם אני חשבתי שאסור לתת לו צ'אנס, אבל אמרתי שאולי הוא רוצה לתקן את מה שקרה אז. הוא גם אמר זאת במפורש. חבל שמה שהוא עשה זה להשניא עצמו יותר.
 

shay100m

New member
אי אפשר להחזיר את השריף. לה פדיחה יעשו טרור

לטביב.
 

jnus1

New member
1. הם לא מנהלים את הקבוצה

2. לפי מה שקראתי בידיעות ירושלים השבת, אחד מראשי הלה פאדיחה דווקא נוקב באלי השריף בתור מועמד מתאים לדעתו. אסור שהם יקבעו לנו את סדר היום גם אם היו שוחרי שלום, יש קהל רב שלא אוהב אותם. אם כבר להקים משהו זה ארגון אחר שייתן את המילה שלו, זה כמובן סיכון שהם יקומו נגדו וינקטו באלימות, אבל אם מישהו יקום ויעשה מעשה אני מצטרף ישר. הם יצאו כבר מכל החורים שני הסוגי אוהדים האלה, לה פאדיחה, ומן הצד השני היפי נפש שבוכים לי על בית"ר ה"גזענית" כשחבריהם האדומים שרים על שואה ונאציזם.
 

jnus1

New member
יש לך הוכחות? פגישה של קופל איתם לא מוכיח

דבר. במקום לבכות, גש ותקים ארגון חדש כאלטרנטיבה, במקום לבוא בטענות ולנסות לחבל בקבוצה שאתה טוען ש"אוהד" נסה לראות איך אתה משפר את הקיים. ברור שהם פאתטים כי הגיעו 1500 אוהדים בזמן שהם "שולטים" לדבריהם ולדבריך, זה מוכיח שהם לא אוהדים אמיתיים כנראה באמת.
אם אני עדיין כותב פה למרות הכול, כנראה אני והכותבים האחרים (שי, בלה מירלה אפילו איש פשוט) אוהדים אמיתיים ולא אתה והבכיינים האדומים.
 

קיפודוד

New member
אוי אוי אוי.

אין הוכחות שלה פמיליה האפסים מנהלים את בית"ר.
חוץ משיתוף הפעולה של הנהלת הקבוצה איתם, כניעת ההנהלה המבישה, פיטוריו של קורנפיין, הפקרת היציע לחסדי הערסים האלה והשתיקה של כל הטמבלים שחושבים שמי שנגד אלימות הוא נגד בית"ר.
לה פמיליה הורסים את בית"ר. אבל מי שהכי מזיק הם הציבור הדומם שעומד מהצד. כמוך. תמשיך לחיות באשליה שהם לא מנהלים את העניינים, שזה קומץ שצועק מוות לערבים. תמשיך, גם מתג מחיר התעלמו ובינתיים כבר פגעו בחיילי צה"ל ובשוטרים. תתעלם, הכל טוב.
 

jnus1

New member
חוסר מקוריות

אתה נגד אלימות? תתנגד לשישי השואה של חבריך האדומים גם הבועל ירושלים שאתה כל כך מעריץ ששרים בלי בושה "שיישרפו כל אוהדי בית"ר" אם זה לגיטימי לצעוק לי בטדי "מוות ליהודים" אז לי מותר גם לצעוק מוות לאויב שלי הבנת? אין לך שום הוכחה לזה שלה פאדיחה מנהלים את הקבוצה, כמו שאין לך שום הוכחה לזה שפיטוריו של קורנפיין קשורים בכלל ללה פאדיחה. או לזה שאני אלים וכו' וכו'. אתה האלים בזה שאתה מנסה לסתום לכל מי שלא כמוך את הפה ובכוח! זה מתאים למדיניות השמאלנית הצבועה, שמתחסדת ומציגה עצמה בתור "אבירי השיווין וזכויות האדם" אבל לנגחת רק צד אחד ועם אחד בעולם.

עם יודו קוויזלינגים אני לא מדבר התייאשתי מכם כבר. כשתבכה את האלימות של הרפש האדום בבילעין שפוגע כל יום שישי בחיילי צה"ל בשם כיבוש מוסלמי שמתחפש לקורבן, נדבר על פגיעה בחיילי צה"ל. לגבי פגיעה בפלווגת הסער אין לי עם זה בעיה.
הכול טוב. כשמתעלמים ממה שנוח ומאשימים את הצד האחר בהתעלמות.
 

קיפודוד

New member
תודה. אתה מוכיח מה שאני אומר

בינתיים, חתיכת טמבל, אני שירתתי יותר מסיבוב אחד בגזרה של בילעין ונעלין וחטפתי אבנים וצעקטות ואיומים מהאפסים האלה. זה שהם זבלים לא הופך את מי שמתנהג כמוהן לפחות זבל, כי הוא ימני. וזה שהאוהדים של הפועל חלאות אדם, לא הופך את לה פמיליה לפחות זבלים ממה שהם. אלה חארות ואלה חארות.
ההבדל ביני לבינך שאני חושב שצריך להכניס לכלא את הזבלים החלאות אוהדי הפועל, עם שירי השואה שלהם והאלימות הבלתי נסבלת שלהם, וגם את אוהדי בית"ר החארות, עם שירי הגזענות שלהם והאלימות הבלתי נסבלת שלהם... אתה לעומת זאת תומך באלימות של הקיצוניים הבית"רים.
עליך ועל דומיך האחריות למה שהפכנו.
 

jnus1

New member
יש לך תאום פה בפורום או שזה אתה עם כינוי אחר

טמבל תקרא אתה יודע למי אפס מאופס. היכן ההוכחה לכל השטויות השמאלניות שלך? חטפת אבנים?! אני חטפתי יריות בלבנון, וחברים שלי נהרגו ונפצעו שם. אולי חטפת אבנים אבל אתה לא שונה מהם בסופו של יום. אתה רואה באופן מעוות את המציאות, ואם נוכחת לנגד עיניך מהי, אתה גרוע פי כמה וכמה. אולי חטפת איזה הלם קרב. אתה ממשיך לחזור על המנטרה של לה פאדיחה כשברור שאני לא מחסידיהם בלשון המעטה כבר מזמן. אולי תחדש לי קצת? טוב שאתה מעביר ביקורת על אודי הבועל רגע חשבתי שהם צדיקים תמימים ושצריך לתת להם פרס נובל לשלום.
ואתה ממשיך לעוות את מה שאמרתי, אני אומר שקודם יטפלו במי שצריך, טיפלו במטומטם ששרף את בית וגן שהיה אוהד בית"ר. כשאוהדי הבועל שרפו ראשונים לא שמעתי קול זעקה וצעקה או ביקורת על הסמרטוטים האדומים. העונש שלו ההעניין כרגע לנקודה. מבחינתי, כל עוד הביקורת לא שיווניות באמת, ובזמן ששירי שואה עוברים לידם כולם, אין מה לבוא אלינו בביקורת. בנוסף לכך, שאני אל רואה שום בעיה בשירי נגדיים לאויב הערבי ולאויב האדום הטמא. אתה שוב מכניס לי מילים לפה, מי שתומך פה באלימות זה אתה, כי אתה ודומיך מאפשרים לכולם לתקוף אותנו, את בית"ר את ישראל ולא רק שלא מסייעים בהגנה, אלא מסייעים לאויב.

ולסיום- השירות הצבאי שלך מעניין לי תביצה מסיה אחת פשוטה- הבוגדים הכי גדולים במדינה היו קציני צבא בכירים! זה לא רלוונטי מה עשית בצבא. למרות שהפעם חיזקת דווקא את טענתויי, והוכחת דווקא את מה שאני אמרתי :) אז תודה.
תשתדל לא לדבר כמו אדום, אחריזה אולי אקרא לך אוהד בית"ר. בינתיים אני לא רואה הבדל בינך לבין האליטיסט המתועב הממוצע משער 5 הצבוע והמתחסד (שמשרת בצבא) ההבדל הוא שהוא לא ייצא נגד קבוצתו לעולם. אם כי נגד המדינה הוא דווקא כן ייצא, אז זרע הבוגדנות מגיע מהאדומים ולא מתוך בית"ר.
 

קיפודוד

New member
אין לי תאומים, ואתה עוכר ישראל בתחפושת

אל תרצה לי על הרוגים ואל תשחק אותה פטריוט. אתה יודע אצל מי היא משמשת מפלט.

אין הבדל בין פורעי חוק, אין הבדל בין חלאות, ואין הבדל בין הקיצוניים הזבלים בקרב אוהדי הפועל לבין הקיצוניים הזבלים בקרב אוהדי בית"ר, כשם שאין הבדל בין מי שתוקף חייל אם הוא ימני פאשיסט או שמאלן אנארכיסט.

הדברים שלך מנסים לטשטש אמת פשוטה - אתה מחפש לייצר הבדל בין האנשים לא על סמך עבירותיהם, אלא על סמך צבע חולצם. בכך אתה משת"פ שלהם. זאת האמת, כל המילים שלך לא ישנו אותה.

ואחרי ההודעה שלך, לא רק הוכחת שצדקתי. הוכחת גם שאתה עדיין טמבל. רק טמבל שמקלל. יופי.
 

jnus1

New member
פחחחחחח יודו קוויזלינג מרצה לי על "פטריוטיות"

ועוד מאשים אותי בשנאת ישראל חחחחח אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. כן אני יודע שהפתגם הזה הוצא מהקשרו, ואתם מאוד אוהבים לעוות כל דבר, כולל פתגמים שהתכוונו בדיוק להפך הגמור. התאום ההזוי שלך השתמש גם בטיעון המגוחך והשקרי הזה. נדמה לי שאין לך מה להגיד ואתה מנסה ממחזר טיעונים ללא מוצא וללא שום ביסוס. אני מבין שאדוני מזלזל בחיילים פצועים והרוגים, כמו שלא מעניין אותו שהוא משתף פעולה באופן מובהק עם האויב הערבי שרוצח תינוקות ילדים גברים וחפים מפשע בשם הגזענות של היטלר.
כן כי החברים שלך גם שיתפו פעולה עם הנאצים בשואה. בור ועם הארץ!

ונדמה לי שכבר עניתי לך מדוע מה שמשנה לי הוא יותר איך נוהגים כלפיי (כלפינו בתור אוהדי בית"ר) ביחס לאוהדים אחרים פורעים (על אף שאני כלל לא קשור לשום התפרעות מאז ומעולם) מסכנין והבועל. אין שיוויון אין חוק. אתה בוחר להתעלם או פשוט לא מבין מה אני אומר. זה כבר למעלה מיכולותיי להסביר לדפ"ר שמאלן.

הדבירם שלי מבוססים על עובדות כאמור, ולא על שום דבר אחר. כמובן שהוכחתי שצדקת ברור. המשך להרגיש צודק, הצדקנות שלכם מובילה את המדיהנ שלנו לאבדון.לך תעשה יום נכבה עוד שבועיים ותבכה על "אקיבוש". בחרים המוסלמים שלך הרוצחים לא מקלליםף ולא רוצחים לא אונסים ובכלל מלאכים טהורים.
אז יאללה תן גז מממ ביי!
 

קיפודוד

New member
בוודאי שצדקתי, ואתה מוכיח זאת.

אתה נוהג באלימות, כותב דברים שלא קשורים למה שאמרתי, מבזה את זכר השואה, ואת הלקחים שנלמדו ממנה ומתנהג בדיוק כמו הבריונים שאתה חלק מהם. ערס מצוי. קצת מפחיד, ומאד מבחיל. וכמובן, מוכיח שאני צודק. תמשיך, ערס.

תגיד, כבר הטפת לדקירת חיילים היום, או שאתה מסתפק בביזוי השואה?
 

jnus1

New member
אתה מעייף, ולא מסוגל להתמודד עם דבריי

ולכן ממשיך בכינויי גנאי חסרי שחר נגדי. אנ מבין שכל מי שלא מסכםי איתך או קוטל אותך הוא "ערס" מי שביזה את זכר השואה זה אתה ואתה בלבד. אתה אלים, ואני לא אחזור על זה שוב. כך שכל מה שאמרת, נוגעים אליך ואלך בלבד. אין אדם מדבר אלה מהרהורי ליבו. אם לא הבנת את הציניות שבדבריי, אז אתה לוקה בחוסר הבנה, וזה כבר ראינו.

האירמה שלך על הפטריוטיות לא מבוססת מסולפת ושקרית. ההאשמות שלך נגדי שקריות, היעונים שלך לא מבוססים על כלום ושום דבר אלה דברי הבל ורעות רוח. אין לך שמץ של טיעון אמיתי.
אתה בכלל יודע מי הגה את האימרה על הפטריוטיות ומה התכוון המשורר? אני בטוח שלא. אבל דמגוגים כמוך לא מהססים לדקלם את הקלישאה. סמואל ג'ונסון הוגה האימרה המפורסמת, היה פטריוט מובהק והאימרה שלו שתופסת בחוגי הסמרטוטים האדומים הנאלחים כמוך, התכוונה בדיוק להפך. כוונתו הייתה בדיוק ההפך הפטריוטיות המזוייפים (כמוך וכשכמותך) המתקראים בעיניי עצמם "פטריוטים" עושים שימוש לרעה ברגש זה כדי להטות את ליבם למצעם הפוליטי. הוא התכוון ליריביו הפוליטיים שהתחזו לפטריוטים ועשו שימוש ציני וזול במילה פטריוטיות. אותו גו'נסון ראה בפטריוטיות רגש נעלה וחשוב מאין כמוהו. הוא גם הקדיש מגוון חיבורים חשובים לנושא הפטריוטיות בהן הוא משבח את הפטריוט בין היתר הוא כותב מ"מי ששואף לחזות במדינתו כשזכויותיה נשדדות ממנה, אינו יכול להיות פטריוט".
אתה ודומיך שמדקלמים כמו תוכי את האירמה הזו אפילו לא יודעים למה התכוון המשורר. למעשה אתה מתכוול לעצמך.
בנוגע לשאר הטענות עניתי לך למרות שמזמן כבר היה ראוי לסגור את הדיון עם טרול עלוב שכמוך.
הנה עוד אימרה של אותו ג'ונסון אני מציע לך לשנן אותה היטב שלא תמשיך להוכיח בורותך ברבים:
הטחת עלבונות היא נשקו של הפחדן, וצביעות היא תחמושתו המועדפת".
 

BelaMirela

New member
שיברח וישוב אל רומניה ושיקח אתו את מכבי חיפה

ונפטר מכל יורשי זאהי ארמלי ובני עמו.
 
למעלה