עודף באוטובוס בבאר שבע

מצב
הנושא נעול.
עודף באוטובוס בבאר שבע

עודף באוטובוס בבאר שבע
עליתי לאוטובוס בבאר שבע. אפשר לשלם רק במכונה. המכונה לא מחזירה עודף אלא שובר לקבלת עודף. מישהו יכול להסביר לי למה אני אמור לנסוע במיוחד לתחנה המרכזית בבאר שבע בשביל לקבל עודף על נסיעה באוטובוס? למה ההרעה הזאת בשירות לציבור?
 

olli3

New member
מנהל
על מנת לשכנע אותך לעבור לתשלום באמצעות רב קו או כרטיס אשראי

עודף באוטובוס בבאר שבע
עליתי לאוטובוס בבאר שבע. אפשר לשלם רק במכונה. המכונה לא מחזירה עודף אלא שובר לקבלת עודף. מישהו יכול להסביר לי למה אני אמור לנסוע במיוחד לתחנה המרכזית בבאר שבע בשביל לקבל עודף על נסיעה באוטובוס? למה ההרעה הזאת בשירות לציבור?
על מנת לשכנע אותך לעבור לתשלום באמצעות רב קו או כרטיס אשראי
בנוגע להגעה למרכזית, אתה לא חייב לגשת לתחנה המרכזית, יש עוד שתי עמדות בהן תוכל לקבל את כספך.
&nbsp
בנוגע להצגת הדברים כהרעת השירות, אם האוטובוס מתעכב פחות זמן בכל תחנה, זו אינה הרעה בשירות. רוב הנוסעים משתמשים ברב קו גם ככה וסכום הנסיעה הוא עגול במיוחד על מנת שלא לסבך את האנשים שמעוניינים להמשיך ולהשתמש במזומן ולא ברב קו או אשראי.
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
למשתמש המזדמן זו בהחלט הרעה.

על מנת לשכנע אותך לעבור לתשלום באמצעות רב קו או כרטיס אשראי
בנוגע להגעה למרכזית, אתה לא חייב לגשת לתחנה המרכזית, יש עוד שתי עמדות בהן תוכל לקבל את כספך.
&nbsp
בנוגע להצגת הדברים כהרעת השירות, אם האוטובוס מתעכב פחות זמן בכל תחנה, זו אינה הרעה בשירות. רוב הנוסעים משתמשים ברב קו גם ככה וסכום הנסיעה הוא עגול במיוחד על מנת שלא לסבך את האנשים שמעוניינים להמשיך ולהשתמש במזומן ולא ברב קו או אשראי.
&nbsp
&nbsp
למשתמש המזדמן זו בהחלט הרעה.
קשה לקחת דבר שנועד לערים בהם יש תחנות רכבת ומכונות כירטוס על ימין ועל שמאל ולהחיל אותו במקום שיש בו 3 עמדות בלבד ל200,000 תושבי העיר.
&nbsp
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
מהן מכונות הכרטוס שאתה מדבר עליהן?

למשתמש המזדמן זו בהחלט הרעה.
קשה לקחת דבר שנועד לערים בהם יש תחנות רכבת ומכונות כירטוס על ימין ועל שמאל ולהחיל אותו במקום שיש בו 3 עמדות בלבד ל200,000 תושבי העיר.
&nbsp
&nbsp
מהן מכונות הכרטוס שאתה מדבר עליהן?
ברחבי העיר פזורות 40 מכונות שאינן על אוטובוס כמובן וניתן לטעון בהן כל דבר ואם אני לא טועה, ניתן להנפיק בהן גם כרטיס נייר בודד. הן נמצאות במקומות מרכזיים בעיר, כך שלמשתמש המזדמן שבדרך כלל מגיע למוקדי המשיכה בעיר, נראה שיש פתרון.
&nbsp
3 העמדות עליהם דיברתי הן עמדות שירות שבהן ניתן להמיר את הזיכוי לכסף מזומן.
 

sweetums

New member
לא ניתן לקנות בהם כ.נייר (בד"כ המדפסת לא עובדת) והתור ארוך

מהן מכונות הכרטוס שאתה מדבר עליהן?
ברחבי העיר פזורות 40 מכונות שאינן על אוטובוס כמובן וניתן לטעון בהן כל דבר ואם אני לא טועה, ניתן להנפיק בהן גם כרטיס נייר בודד. הן נמצאות במקומות מרכזיים בעיר, כך שלמשתמש המזדמן שבדרך כלל מגיע למוקדי המשיכה בעיר, נראה שיש פתרון.
&nbsp
3 העמדות עליהם דיברתי הן עמדות שירות שבהן ניתן להמיר את הזיכוי לכסף מזומן.
לא ניתן לקנות בהם כ.נייר (בד"כ המדפסת לא עובדת) והתור ארוך
בתחנה מכרזית. בפעם היחידה שהייתי בקריית הממשלה, העמדה הייתה סגורה.
כדי שדן ב"ש תרוויח יותר שובר הזיכוי לא מספיק, צריך להציג גם את כרטיס הנסיעה המקורי.

אבל היי, "תחבורה ציבורית מתקדמת!" הכוונה כנראה רק לגינג'ל בסוף הנסיעה (במידה והמערכת תקינה).
כי לרוב מסכי מידע באוטובוסים לא עובדים, נסיעות שאף פעם לא יוצאות בזמן, אי עצירה, פקחים סטייל סיטיפס- דברים שוליים בסה"כ.
בדירוג של משרד התחבורה הם הגיעו למקום ה-5, כנראה שבזכות היעלמות הבקרה מב"ש.
 

olli3

New member
מנהל
תפנים, משרד התחבורה קובע הכל.

לא ניתן לקנות בהם כ.נייר (בד"כ המדפסת לא עובדת) והתור ארוך
בתחנה מכרזית. בפעם היחידה שהייתי בקריית הממשלה, העמדה הייתה סגורה.
כדי שדן ב"ש תרוויח יותר שובר הזיכוי לא מספיק, צריך להציג גם את כרטיס הנסיעה המקורי.

אבל היי, "תחבורה ציבורית מתקדמת!" הכוונה כנראה רק לגינג'ל בסוף הנסיעה (במידה והמערכת תקינה).
כי לרוב מסכי מידע באוטובוסים לא עובדים, נסיעות שאף פעם לא יוצאות בזמן, אי עצירה, פקחים סטייל סיטיפס- דברים שוליים בסה"כ.
בדירוג של משרד התחבורה הם הגיעו למקום ה-5, כנראה שבזכות היעלמות הבקרה מב"ש.
תפנים, משרד התחבורה קובע הכל.
משרד התחבורה קבע שעל מנת לקבל את הכסף, תצטרך להגיע עם שובר הזיכוי והקבלה. למה? כי בעמדות על הקו הצטברו תורים ארוכים להחריד עקב אספני שוברים שהיו מגיעים עם שקיות מלאות בשוברים.
&nbsp
הכסף הזה גם ככה שייך למשרד התחבורה ומפעיל התחבורה הציבורית, לא נהנה מהכסף הזה בעצם...
&nbsp
המטרה של משרד התחבורה היא לגרום לכמה שיותר אנשים לעבור לרב קו. דוגמאות מובהקות לכך תוכל לראות גם בגוש דן. בעוד הקו המקדים לרכבת הקלה מתוכנן לנסוע על אורלוב, החליטו להעביר אותו דרך השוק ולהוציא משם את 51 לאורלוב (ואח"כ הוציאו את 51 גם משם).
&nbsp
למה העבירו את קו 1 דרך השוק? כדי לגרום לכל הקשישים להפסיק לשלם במזומן ולהתחיל לשלם עם רב קו.
&nbsp
את אותו המהלך משרד התחבורה עשה לאחרונה כאשר הודיע שאזרחים וותיקים יוכלו לממש את הנחת ה50% ברכבת ישראל (בחלק מתחנות הרכבת), רק באמצעות רב קו וכרטיס מנייר יעלה להם מחיר רגיל.
&nbsp
אז אותו הדבר בבאר שבע... משרד התחבורה מחליט והמפעיל נדרש לבצע.
&nbsp
לגבי שאר הדברים, אם אין נייר במכונה אז כנראה שממש משתמשים בה, שזה אומר שהמכונה נדרשת וצריך לטפל בעניין הזה, נכון. אבל המשך דבריך נשמע כאילו בימי מטרודן המצב היה טוב יותר. הוא היה גרוע בהרבה עם 20-25% של אי ביצוע בשעות השיא.
&nbsp
רשמת על אוטובוסים שלא יוצאים, נכון אבל בניגוד לשאר החברות שלהן אין נהגים כדי להזיז את האוטובוסים, המצב הפוך. יש נהגים שממתינים שישחררו אוטובוס מהמוסך
&nbsp
&nbsp
זו הסיבה שבלית ברירה הביאו 5 אוטובוסים מדן, כדי לבצע את כל הנסיעות כשיותר מידי אוטובוסים תקועים במוסך וכו'. כי אתה יודע, אתה לא נכנס לסוכנות רכב וקונה אוטובוסים, אתה מזמין ועד שמגיעים לוקח כחצי שנה.
 

sweetums

New member
כתבתי "לא יוצאות בזמן" -מ.התחברה מאשר הקדמה קבועה?

תפנים, משרד התחבורה קובע הכל.
משרד התחבורה קבע שעל מנת לקבל את הכסף, תצטרך להגיע עם שובר הזיכוי והקבלה. למה? כי בעמדות על הקו הצטברו תורים ארוכים להחריד עקב אספני שוברים שהיו מגיעים עם שקיות מלאות בשוברים.
&nbsp
הכסף הזה גם ככה שייך למשרד התחבורה ומפעיל התחבורה הציבורית, לא נהנה מהכסף הזה בעצם...
&nbsp
המטרה של משרד התחבורה היא לגרום לכמה שיותר אנשים לעבור לרב קו. דוגמאות מובהקות לכך תוכל לראות גם בגוש דן. בעוד הקו המקדים לרכבת הקלה מתוכנן לנסוע על אורלוב, החליטו להעביר אותו דרך השוק ולהוציא משם את 51 לאורלוב (ואח"כ הוציאו את 51 גם משם).
&nbsp
למה העבירו את קו 1 דרך השוק? כדי לגרום לכל הקשישים להפסיק לשלם במזומן ולהתחיל לשלם עם רב קו.
&nbsp
את אותו המהלך משרד התחבורה עשה לאחרונה כאשר הודיע שאזרחים וותיקים יוכלו לממש את הנחת ה50% ברכבת ישראל (בחלק מתחנות הרכבת), רק באמצעות רב קו וכרטיס מנייר יעלה להם מחיר רגיל.
&nbsp
אז אותו הדבר בבאר שבע... משרד התחבורה מחליט והמפעיל נדרש לבצע.
&nbsp
לגבי שאר הדברים, אם אין נייר במכונה אז כנראה שממש משתמשים בה, שזה אומר שהמכונה נדרשת וצריך לטפל בעניין הזה, נכון. אבל המשך דבריך נשמע כאילו בימי מטרודן המצב היה טוב יותר. הוא היה גרוע בהרבה עם 20-25% של אי ביצוע בשעות השיא.
&nbsp
רשמת על אוטובוסים שלא יוצאים, נכון אבל בניגוד לשאר החברות שלהן אין נהגים כדי להזיז את האוטובוסים, המצב הפוך. יש נהגים שממתינים שישחררו אוטובוס מהמוסך
&nbsp
&nbsp
זו הסיבה שבלית ברירה הביאו 5 אוטובוסים מדן, כדי לבצע את כל הנסיעות כשיותר מידי אוטובוסים תקועים במוסך וכו'. כי אתה יודע, אתה לא נכנס לסוכנות רכב וקונה אוטובוסים, אתה מזמין ועד שמגיעים לוקח כחצי שנה.
כתבתי "לא יוצאות בזמן" -מ.התחברה מאשר הקדמה קבועה?
לא כתבתי שאוטובוסים לא יוצאים (כמובן שזה גם קורה).
במטרו-דן ז"ל לא היו הקדמות חוצות קווים.
לא זכור לי מצב שבמשך שנה+ אוטובוסים יוצאים לפני הזמן באופן קבוע. התשובה הנצחית של עלאק "שרות הלקוחות":"אז תקדים".

מפעיל התח"צ נהנה מאחוז מסויים מהכסף הזה. גם עכשיו התור במרכזית לרוב לא קצר .
*ההחלטה לגבי הרכבת בזיונית- סבא שלי נוסע לעיתים רחוקות ולא רואה סיבה להוציא רב קו. מה גם שהעמדות באזור שלו לא נגישות במיוחד.

נגמר הנייר זה לא תרוץ- המפעיל היה אמור לקנות מכונות עם מדפסת בקיבולת נייר גבוה.
די בטוח שהתקלת מדפסת (הכמעט קבועה) במכונה ליד הדואר לא נובעת רק מנייר.

גם בדן בדרום יש אוטובוסים של דן, תוצאה של נהיגה פרועה לרוב\חוסר אכפתיות. בדן ב"ש זה אותו דבר.

הבקרה נעלמה מב"ש והדירוג של החברה מוכיח את זה.
עריכה: הבקרה אמורה להפוך לאלקטרונית, בתקווה שזה יגלה את המצב בפועל.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-398524-00.html
 

olli3

New member
מנהל
כן, משרד התחבורה מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות

כתבתי "לא יוצאות בזמן" -מ.התחברה מאשר הקדמה קבועה?
לא כתבתי שאוטובוסים לא יוצאים (כמובן שזה גם קורה).
במטרו-דן ז"ל לא היו הקדמות חוצות קווים.
לא זכור לי מצב שבמשך שנה+ אוטובוסים יוצאים לפני הזמן באופן קבוע. התשובה הנצחית של עלאק "שרות הלקוחות":"אז תקדים".

מפעיל התח"צ נהנה מאחוז מסויים מהכסף הזה. גם עכשיו התור במרכזית לרוב לא קצר .
*ההחלטה לגבי הרכבת בזיונית- סבא שלי נוסע לעיתים רחוקות ולא רואה סיבה להוציא רב קו. מה גם שהעמדות באזור שלו לא נגישות במיוחד.

נגמר הנייר זה לא תרוץ- המפעיל היה אמור לקנות מכונות עם מדפסת בקיבולת נייר גבוה.
די בטוח שהתקלת מדפסת (הכמעט קבועה) במכונה ליד הדואר לא נובעת רק מנייר.

גם בדן בדרום יש אוטובוסים של דן, תוצאה של נהיגה פרועה לרוב\חוסר אכפתיות. בדן ב"ש זה אותו דבר.

הבקרה נעלמה מב"ש והדירוג של החברה מוכיח את זה.
עריכה: הבקרה אמורה להפוך לאלקטרונית, בתקווה שזה יגלה את המצב בפועל.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-398524-00.html
כן, משרד התחבורה מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות
גניבת הדקות הייתה גם בימי מטרודן.
&nbsp
המכונות זהות בכל הארץ, זה לא שיש לך כבר בחירה על סוג המכונה, לא בתוך האוטובוס ולא ברחוב.
&nbsp
האוטובוסים הסיניים פשוט מתקלקלים על שטויות, דלתות נתקעות ולא נפתחות, ריח של מצברים שעולה לתא הנוסעים (תקלה מאד נפוצה בגולדן דראגון), הם נמוכים מידי לבאמפרים הענקיים שיש במרכזית ואתה רואה איך הם מגרדים בלי סוף את הבמפרים שם...
&nbsp
הוולוו הוותיקים לעומת זאת לא מבלים במוסכים כמו הגולדנים והוולוו החדשים נכנסים על טיפולים שוטפים ובלאי.
&nbsp
ובוודאי נסעת גם בגוש דן באגד ודן עם המאנים ומלא נהגים שם נוהגים בצורה הרבה יותר "פראית". המון גז, המון ברקס... טייסים כאלו... המאנים פשוט עמידים בדברים האלו, גם הוולוו וגם הסולאריס אבל הסיניים פשוט מתפרקים.
&nbsp
סע לבית שמש, תראה איך הגולדנים הוותיקים של סופרבוס שם מתפרקים ומקרקשים.
&nbsp
יש בקרה על כל המפעילות, ויש בקרה בכל רחבי הדרום, כולל על דן באר שבע. פשוט הבקרה בודקת דברים אחרים עם משקל גדול יותר ולא את מה שמעניין את הציבור.
 

olli3

New member
מנהל
נגיד זאת אחרת, משרד התחבורה מתעלם מעד 2 דקות הקדמה

כן, משרד התחבורה מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות
גניבת הדקות הייתה גם בימי מטרודן.
&nbsp
המכונות זהות בכל הארץ, זה לא שיש לך כבר בחירה על סוג המכונה, לא בתוך האוטובוס ולא ברחוב.
&nbsp
האוטובוסים הסיניים פשוט מתקלקלים על שטויות, דלתות נתקעות ולא נפתחות, ריח של מצברים שעולה לתא הנוסעים (תקלה מאד נפוצה בגולדן דראגון), הם נמוכים מידי לבאמפרים הענקיים שיש במרכזית ואתה רואה איך הם מגרדים בלי סוף את הבמפרים שם...
&nbsp
הוולוו הוותיקים לעומת זאת לא מבלים במוסכים כמו הגולדנים והוולוו החדשים נכנסים על טיפולים שוטפים ובלאי.
&nbsp
ובוודאי נסעת גם בגוש דן באגד ודן עם המאנים ומלא נהגים שם נוהגים בצורה הרבה יותר "פראית". המון גז, המון ברקס... טייסים כאלו... המאנים פשוט עמידים בדברים האלו, גם הוולוו וגם הסולאריס אבל הסיניים פשוט מתפרקים.
&nbsp
סע לבית שמש, תראה איך הגולדנים הוותיקים של סופרבוס שם מתפרקים ומקרקשים.
&nbsp
יש בקרה על כל המפעילות, ויש בקרה בכל רחבי הדרום, כולל על דן באר שבע. פשוט הבקרה בודקת דברים אחרים עם משקל גדול יותר ולא את מה שמעניין את הציבור.
נגיד זאת אחרת, משרד התחבורה מתעלם מעד 2 דקות הקדמה
מבחינתו זה ביצוע רגיל של הנסיעה, זה לא מוגדר אי ביצוע, זה לא מוגדר הקדמה.
&nbsp
יש גם כמה דקות (יותר) ש"מותר" לך לאחר בשעת היציאה. 5 או 6 דקות, לא זוכר בדיוק...
&nbsp
לכן אני תמיד שב ואומר, כמעט כל תקלה שתמצא למעט אי ביצוע נסיעה, זה כנראה כי משרד התחבורה מאפשר את זה או הורה לבצע את זה כך.
&nbsp
כל המפעילות הן רק מפעילות את המ שמשרד התחבורה קובע. הן כמו זכיין של רשת מסעדות...
 

אורי404

New member
אולי במפעילות במכרזים זה ככה. זה לא בדיוק אצל הוותיקים

נגיד זאת אחרת, משרד התחבורה מתעלם מעד 2 דקות הקדמה
מבחינתו זה ביצוע רגיל של הנסיעה, זה לא מוגדר אי ביצוע, זה לא מוגדר הקדמה.
&nbsp
יש גם כמה דקות (יותר) ש"מותר" לך לאחר בשעת היציאה. 5 או 6 דקות, לא זוכר בדיוק...
&nbsp
לכן אני תמיד שב ואומר, כמעט כל תקלה שתמצא למעט אי ביצוע נסיעה, זה כנראה כי משרד התחבורה מאפשר את זה או הורה לבצע את זה כך.
&nbsp
כל המפעילות הן רק מפעילות את המ שמשרד התחבורה קובע. הן כמו זכיין של רשת מסעדות...
אולי במפעילות במכרזים זה ככה. זה לא בדיוק אצל הוותיקים
נראה, שעדיין המפעילים הוותיקים, לרבות "אגד" קובעים מה נכון, בעיני עצמם ופחות לטובת הנוסעים. זה אולי לא מה שהיה בעבר, אבל עדיין זה ככה, בניגוד למצב אצל המפעילות החדשות.
כשיש למשל בקשות להוספת נסיעות או הוספת קווים, באזורים מובהקים של "אגד", אז הדברים לא ממש פועלים, כפי שזה קורה באזורים אחרים עם מפעילים במסגרת המכרז.
 

olli3

New member
מנהל
זה כמעט ולא קורה בבין עירוני אך נפוץ בעירוני.

אולי במפעילות במכרזים זה ככה. זה לא בדיוק אצל הוותיקים
נראה, שעדיין המפעילים הוותיקים, לרבות "אגד" קובעים מה נכון, בעיני עצמם ופחות לטובת הנוסעים. זה אולי לא מה שהיה בעבר, אבל עדיין זה ככה, בניגוד למצב אצל המפעילות החדשות.
כשיש למשל בקשות להוספת נסיעות או הוספת קווים, באזורים מובהקים של "אגד", אז הדברים לא ממש פועלים, כפי שזה קורה באזורים אחרים עם מפעילים במסגרת המכרז.
זה כמעט ולא קורה בבין עירוני אך נפוץ בעירוני.
 

אורי404

New member
מה נפוץ בעירוני? שיש שינויים מכיוון משרד התחבורה?

זה כמעט ולא קורה בבין עירוני אך נפוץ בעירוני.
מה נפוץ בעירוני? שיש שינויים מכיוון משרד התחבורה?
או הפוך, שהשינויים בשירות הם על דעת המפעיל?
לא בשירות ולא בשירות האזורי יש שינויים, כמו תגבור קווים או שינוי במסלולי הקווים. למרות, שיש יותר מסיכוי סביר, שאם זה היה במסגרת מכרז לכל הפחות הייתה תוספת של נסיעות באופן מהיר יותר.
 

olli3

New member
מנהל
בשירות העירוני יציאה בהקדמה של עד שתי דקות נפוצה

מה נפוץ בעירוני? שיש שינויים מכיוון משרד התחבורה?
או הפוך, שהשינויים בשירות הם על דעת המפעיל?
לא בשירות ולא בשירות האזורי יש שינויים, כמו תגבור קווים או שינוי במסלולי הקווים. למרות, שיש יותר מסיכוי סביר, שאם זה היה במסגרת מכרז לכל הפחות הייתה תוספת של נסיעות באופן מהיר יותר.
בשירות העירוני יציאה בהקדמה של עד שתי דקות נפוצה
בשירות בין עירוני מקפידים הרבה יותר על שעת יציאה מדויקת.
&nbsp
למען הסר ספק, הנהג לא אמור לבדוק מה השעה על מנת לצאת, הוא שומע בכריזה הודעה שאומרת לו לצאת (נסיעה טובה, דרך צלחה או דבר דומה אחר).
 

אורי404

New member
הכוונה שלי לא על זמני הנסיעה, אלא מסלולים. לפי מה שכתבת:

בשירות העירוני יציאה בהקדמה של עד שתי דקות נפוצה
בשירות בין עירוני מקפידים הרבה יותר על שעת יציאה מדויקת.
&nbsp
למען הסר ספק, הנהג לא אמור לבדוק מה השעה על מנת לצאת, הוא שומע בכריזה הודעה שאומרת לו לצאת (נסיעה טובה, דרך צלחה או דבר דומה אחר).
הכוונה שלי לא על זמני הנסיעה, אלא מסלולים. לפי מה שכתבת:
"כל המפעילות הן רק מפעילות את מה שמשרד התחבורה קובע. הן כמו זכיין של רשת מסעדות...".
אני הגבתי וכתבתי "אולי במפעילות במכרזים זה ככה...". כוונתי הייתה, במה שקשור לתוספת נסיעות, כאשר יש לאזור ביקוש או יותר מזה עומס בנסיעה ולא, במה שקשור לזמני הנסיעה.
כשיש מפעיל במסגרת מכרז עושה הרושם, שקל יותר להוסיף נסיעות או קווים חדשים. לא כך, כאשר האזור הוא אזור מובהק בהפעלה של "אגד".
 

olli3

New member
מנהל
כי המדינה בסכסוך מתמשך עם אגד.

הכוונה שלי לא על זמני הנסיעה, אלא מסלולים. לפי מה שכתבת:
"כל המפעילות הן רק מפעילות את מה שמשרד התחבורה קובע. הן כמו זכיין של רשת מסעדות...".
אני הגבתי וכתבתי "אולי במפעילות במכרזים זה ככה...". כוונתי הייתה, במה שקשור לתוספת נסיעות, כאשר יש לאזור ביקוש או יותר מזה עומס בנסיעה ולא, במה שקשור לזמני הנסיעה.
כשיש מפעיל במסגרת מכרז עושה הרושם, שקל יותר להוסיף נסיעות או קווים חדשים. לא כך, כאשר האזור הוא אזור מובהק בהפעלה של "אגד".
כי המדינה בסכסוך מתמשך עם אגד.
 

אורי404

New member
גם הקדמת הנסיעה נחשבת לחריגה

נגיד זאת אחרת, משרד התחבורה מתעלם מעד 2 דקות הקדמה
מבחינתו זה ביצוע רגיל של הנסיעה, זה לא מוגדר אי ביצוע, זה לא מוגדר הקדמה.
&nbsp
יש גם כמה דקות (יותר) ש"מותר" לך לאחר בשעת היציאה. 5 או 6 דקות, לא זוכר בדיוק...
&nbsp
לכן אני תמיד שב ואומר, כמעט כל תקלה שתמצא למעט אי ביצוע נסיעה, זה כנראה כי משרד התחבורה מאפשר את זה או הורה לבצע את זה כך.
&nbsp
כל המפעילות הן רק מפעילות את המ שמשרד התחבורה קובע. הן כמו זכיין של רשת מסעדות...
גם הקדמת הנסיעה נחשבת לחריגה
ככה זה לפי דו"ח בקרה של משרד התחבורה
[URL]https://www.gov.il/BlobFolder/reports/bakara-tifulit01-06_2017/he/bakara-tifulit01-06_2017.pdf[/URL]

עד 6 דקות ניתן לאחר
 

raya

Well-known member
"מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות"?

כן, משרד התחבורה מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות
גניבת הדקות הייתה גם בימי מטרודן.
&nbsp
המכונות זהות בכל הארץ, זה לא שיש לך כבר בחירה על סוג המכונה, לא בתוך האוטובוס ולא ברחוב.
&nbsp
האוטובוסים הסיניים פשוט מתקלקלים על שטויות, דלתות נתקעות ולא נפתחות, ריח של מצברים שעולה לתא הנוסעים (תקלה מאד נפוצה בגולדן דראגון), הם נמוכים מידי לבאמפרים הענקיים שיש במרכזית ואתה רואה איך הם מגרדים בלי סוף את הבמפרים שם...
&nbsp
הוולוו הוותיקים לעומת זאת לא מבלים במוסכים כמו הגולדנים והוולוו החדשים נכנסים על טיפולים שוטפים ובלאי.
&nbsp
ובוודאי נסעת גם בגוש דן באגד ודן עם המאנים ומלא נהגים שם נוהגים בצורה הרבה יותר "פראית". המון גז, המון ברקס... טייסים כאלו... המאנים פשוט עמידים בדברים האלו, גם הוולוו וגם הסולאריס אבל הסיניים פשוט מתפרקים.
&nbsp
סע לבית שמש, תראה איך הגולדנים הוותיקים של סופרבוס שם מתפרקים ומקרקשים.
&nbsp
יש בקרה על כל המפעילות, ויש בקרה בכל רחבי הדרום, כולל על דן באר שבע. פשוט הבקרה בודקת דברים אחרים עם משקל גדול יותר ולא את מה שמעניין את הציבור.
"מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות"?
ומה קורה כאשר בלית ברירה אישי נסע בקו 18 עד מוריה, כי לא היה אוטובוס בקו 9 או 9א.
ירד במוריה - והגיעו 9, 9א וקו 16 ביחד.
לקח לו כחצי שעה להגיע מהשוק הביתה.
גם אני נתקלת לא פעם ולא פעמיים בקו 9 ו-9א שמגיעים ביחד לרחוב הצבי.
רעיה
 

olli3

New member
מנהל
יותר נכון, לא קונס על הקדמה של עד 2 דקות.

"מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות"?
ומה קורה כאשר בלית ברירה אישי נסע בקו 18 עד מוריה, כי לא היה אוטובוס בקו 9 או 9א.
ירד במוריה - והגיעו 9, 9א וקו 16 ביחד.
לקח לו כחצי שעה להגיע מהשוק הביתה.
גם אני נתקלת לא פעם ולא פעמיים בקו 9 ו-9א שמגיעים ביחד לרחוב הצבי.
רעיה
יותר נכון, לא קונס על הקדמה של עד 2 דקות.
אוטובוסים שיוצאים בשעות שונות ומגיעים יחד לא פעם אומרים שיש נהג צב ונהג טייס, לווא דווקא יציאה בהקדמה או באיחור.
&nbsp
אם תשימי לב ללו"ז המשולב של 9 ו9א זה יכול לרמז על הבעיה.
 

sweetums

New member
אז בוא נבטל לגמרי את הלוז אם הוא המלצה בלבד.

כן, משרד התחבורה מאשר הקדמה קבועה של עד 2 דקות
גניבת הדקות הייתה גם בימי מטרודן.
&nbsp
המכונות זהות בכל הארץ, זה לא שיש לך כבר בחירה על סוג המכונה, לא בתוך האוטובוס ולא ברחוב.
&nbsp
האוטובוסים הסיניים פשוט מתקלקלים על שטויות, דלתות נתקעות ולא נפתחות, ריח של מצברים שעולה לתא הנוסעים (תקלה מאד נפוצה בגולדן דראגון), הם נמוכים מידי לבאמפרים הענקיים שיש במרכזית ואתה רואה איך הם מגרדים בלי סוף את הבמפרים שם...
&nbsp
הוולוו הוותיקים לעומת זאת לא מבלים במוסכים כמו הגולדנים והוולוו החדשים נכנסים על טיפולים שוטפים ובלאי.
&nbsp
ובוודאי נסעת גם בגוש דן באגד ודן עם המאנים ומלא נהגים שם נוהגים בצורה הרבה יותר "פראית". המון גז, המון ברקס... טייסים כאלו... המאנים פשוט עמידים בדברים האלו, גם הוולוו וגם הסולאריס אבל הסיניים פשוט מתפרקים.
&nbsp
סע לבית שמש, תראה איך הגולדנים הוותיקים של סופרבוס שם מתפרקים ומקרקשים.
&nbsp
יש בקרה על כל המפעילות, ויש בקרה בכל רחבי הדרום, כולל על דן באר שבע. פשוט הבקרה בודקת דברים אחרים עם משקל גדול יותר ולא את מה שמעניין את הציבור.
אז בוא נבטל לגמרי את הלוז אם הוא המלצה בלבד.
ונוסיף למערכת המידע את הערה גם לתחנת המוצא הראשונה:"★ שעת יציאה משוערת - תיתכן גם הקדמה".
בתקופה של מטרודן לא כול הקווים שיוצאים באותה שעה הקדימו.

משרד התחבורה מוזמן לאשר את דגמי האוטובוסים ולהוסיף דרישות אמינות.
ברור שההצעה הגבוה של דן ב"ש/דרום במכרז באה על חשבון משהו.

המכונות לא זהות- בדן בצפון\כרמלית המכונות החיצונית שונות, המכשירי כרטוס של אגד,דן ותח"צ גולן שונים.
המדפסות הטרמיות במכונות ברחוב סטנדרטיות והמבחר עצום.

משרד התחבורה גם מאשר לפקחים לעבור על החוק ולעבוד בלי מדים\תעודות זיהוי?

מה מועילה בקרה שבודקת את מה שלא "מעניין את הציבור"- בהעשרת קופת הקנסות של מ.האוצר\תחבורה?
 

Bus Nerd

Active member
משרד התחבורה מאשר את סוגי האוטובוסים

אז בוא נבטל לגמרי את הלוז אם הוא המלצה בלבד.
ונוסיף למערכת המידע את הערה גם לתחנת המוצא הראשונה:"★ שעת יציאה משוערת - תיתכן גם הקדמה".
בתקופה של מטרודן לא כול הקווים שיוצאים באותה שעה הקדימו.

משרד התחבורה מוזמן לאשר את דגמי האוטובוסים ולהוסיף דרישות אמינות.
ברור שההצעה הגבוה של דן ב"ש/דרום במכרז באה על חשבון משהו.

המכונות לא זהות- בדן בצפון\כרמלית המכונות החיצונית שונות, המכשירי כרטוס של אגד,דן ותח"צ גולן שונים.
המדפסות הטרמיות במכונות ברחוב סטנדרטיות והמבחר עצום.

משרד התחבורה גם מאשר לפקחים לעבור על החוק ולעבוד בלי מדים\תעודות זיהוי?

מה מועילה בקרה שבודקת את מה שלא "מעניין את הציבור"- בהעשרת קופת הקנסות של מ.האוצר\תחבורה?
משרד התחבורה מאשר את סוגי האוטובוסים
ישראל כץ מתגאה בזה שהוא הביא את האוטובוסים הסינים המחורבנים האלו לישראל. את התלונות יש להפנות אליו (ואולי גם לא להצביע למפלגתו בבחירות הבאות).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה