זה רעיון... כמו הרבה דברים, אם אין אכיפה...
אם משרד התחבורה יודיע שתהיה אכיפה מהקמ"ש הבודד שמעל למהירות המותרת בכביש, אז נהגים יחשבו טוב יותר אם לנסוע 100 כשמותר 90.
 
אותו הדבר.
 
לגבי שאר הדברים הטכנולוגיים, נראה שאתה בקיא ממני. אבל יכול להיות שלא מאשרים מכונות כמו שיש במטרונית ובכרמלית אלא רק במקומות מיועדים כמו רציפי המטרונית וכו'? לא יודע.
 
לגבי השאלה האחרונה, נראה שענית בעצמך...
זה רעיון... כמו הרבה דברים, אם אין אכיפה...אז בוא נבטל לגמרי את הלוז אם הוא המלצה בלבד.
ונוסיף למערכת המידע את הערה גם לתחנת המוצא הראשונה:"★ שעת יציאה משוערת - תיתכן גם הקדמה".
בתקופה של מטרודן לא כול הקווים שיוצאים באותה שעה הקדימו.
משרד התחבורה מוזמן לאשר את דגמי האוטובוסים ולהוסיף דרישות אמינות.
ברור שההצעה הגבוה של דן ב"ש/דרום במכרז באה על חשבון משהו.
המכונות לא זהות- בדן בצפון\כרמלית המכונות החיצונית שונות, המכשירי כרטוס של אגד,דן ותח"צ גולן שונים.
המדפסות הטרמיות במכונות ברחוב סטנדרטיות והמבחר עצום.
משרד התחבורה גם מאשר לפקחים לעבור על החוק ולעבוד בלי מדים\תעודות זיהוי?
מה מועילה בקרה שבודקת את מה שלא "מעניין את הציבור"- בהעשרת קופת הקנסות של מ.האוצר\תחבורה?
אם משרד התחבורה יודיע שתהיה אכיפה מהקמ"ש הבודד שמעל למהירות המותרת בכביש, אז נהגים יחשבו טוב יותר אם לנסוע 100 כשמותר 90.
 
אותו הדבר.
 
לגבי שאר הדברים הטכנולוגיים, נראה שאתה בקיא ממני. אבל יכול להיות שלא מאשרים מכונות כמו שיש במטרונית ובכרמלית אלא רק במקומות מיועדים כמו רציפי המטרונית וכו'? לא יודע.
 
לגבי השאלה האחרונה, נראה שענית בעצמך...