במשחק שאני מריץ, למעשים או לחוסר המעשים של הדמויות יש השפעה על העולם הגדול.
אבל זה בגלל שאני מריץ עלילה רחבת היקף, וכמו בMASS EFFECT, חלק מהמעשים/חוסר המעשים של דמויות השחקן נספרים בשביל החשבון הסופי
 
קורים כל הזמן אירועים בעולם
לחלקם הד"שים ערים, לחלקם לא
בחלקם הם מתערבים, בחלקם לא
ישנם מספר כוחות שפועלים בעולם ומושכים לכיוונים שונים
בסיכומו של דבר, כל פעולה או אי פעולה באירוע נותנת נקודות לאחד הכוחות הללו.
ביום הדין, אני בודק לאיזה מהכוחות יש יותר נקודות.
יש לי תכנון מקדים של הכוונות של כל סיעה, ומה היא מנסה לעשות כדי לקדם את הרצונות שלה
לאחר אירועים מסויימים, אני רושם מי הסיעה שהרוויחה/הפסידה מקיום המאורע
 
מאוד יכול להיות שפעילות של סיעה מסויימת נגד סיעה אחרת תחזק/תחליש צד שלישי