עד כמה אתם חושבים חיברות עם משפחות חד מיניות

gal1gal

New member
עד כמה אתם חושבים חיברות עם משפחות חד מיניות

חיונית לילדים שלנו (סוכני חיברות).
ב- 18/5 יערך פקניק משפחות בגן מאיר ואני תוהה ביני לבין עצמי אם אירועים מסוג זה חיוניים לילדים שלנו או יותר לנו כהורים/בוגרים שבאופן טבעי מרגישים נוח יותר או רוצים להכיר אנשים "דומים" לנו.
דעתכם?

אגב האם יש פה משפחות עם ילדים בגיל בי"ס יסודי שמתכוונות להגיע?
 

כאן הם

New member
איזה שאלה?

אני ממש לא מבין את השאלה אם אתה בעצמך אומר ש"כהורים/בוגרים שבאופן טבעי מרגישים נוח יותר או רוצים להכיר אנשים "דומים" לנו."

אם אתה יודע, מבין ופשוט הגיוני שאתה מרגיש בנוח ורוצה להכיר "דומים" אז למה שהילדים יהיו שונים ממך בנושא?

בתור יהודי, אני גם אענה בשאלה: למה שלא תרצה שהילדים יפגשו ילדים או משפחות דומים?


אולי זה לא חיוני, אבל ללא ספק זה רצוי (מהמילה רוצים), זה לא מזיק, ולכן יש לזה רק תועלת. זה גם מעניין, זה ממלא, זה מחזק, משפר וכולי וכולי.

רענן
 
נראה לי שילדים יהנו מחברת משפחות

שההרכב שלהן דומה למשפחה שלהם, בדומה למבוגרים שנהנים מחברת דומים.

שיהיה בכייף ובשמחה
 

ענבלית70

New member
דעתי..

הכפינה שלנו בת תכף שלוש שואלת הרבה בזמן האחרון למי עוד יש שני אמהות ומסבירה על ילדים אחרים שלזה יש אבא ולהוא רק אמא אחת וכו'. בקיצור, הנושא הזה מעסיק אותה. אני כן מרגישה שכדאי שהיא תכיר עוד משפחות חד מיניות ושמחה כשיוצא לנו לפגוש כאלו.
 

שבליבי

New member
אם עוד לא פגשו ילדים ממשפחות כמותם, זה חשוב

לפעמים אתה רוצה להכיר אנשים שחווים חוויות דומות לשלך.
ולפעמים לא.
ישראלים בחו"ל שמחפשים לא רק אבל גם חברת ישראלים (שפה, תרבות מנהגים)
הומואים שרוצים קהילה של הומואים - לא רק בשביל זוגיות ו/או סקס אלא כי הם רוצים להסתובב בחברת אנשים שחוו התלבטויות שונות דומות מכירים דילמות של יציאה מהארון אולי הקנטות...
ובאופן כללי, מיעוטים שמחפשים מיעוטים ש"יבינו" אותם בגלל חוויות חיים ותרבות, קולקטיביות השייכות לקבוצת השיוך שלהם.

לא כולם רוצים חברת דומים יש כאלה שממש נמנעים בפרנציפ מקבוצות שיוך ויש כאלה שרוצים לחיות רק בתוך קבוצות כאלה ויש כמובן את כל הטווח.

בהנחה שהרוב נמצאים בתוך הטווח ולא בקצוות, אני חושבת שייטב לילדיכם, אם טרם הכירו ילדים ממבנה משפחתי דומה, להכיר ילדים כאלה ואז להחליט אם בא להם להמשיך במפגש כזה או לא.
 

ninii

New member
באופן אישי...

לא ממש הצלחתי להתחבר לנשים לסביות (או גברים הומואים) ולמען האמת לא ממש השתדלתי. נראה לי הכי שיגרתי בעולם להתייחס ללסביות שלי כשיגרתית ולכן אין לי צורך אמיתי בחברות עם זוגות אחרים- מצד שני מבחינת חיברות אני כן מקווה שאשכיל כן לעשות את המאמץ וכן למצוא זוגות עם ילדים להכיר לבן שלי, שאין לי עדיין מושג איך או אם יתפוס את עצמו כשונה או מבודל.
 
למעלה