עדכון מהשטח: 2 מסעדות שנסגרו לאחרונה - דה לוקאל והרובע השישי

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, הם משווקים את הקופון בכותרת "חגיגות עשר שנים לנמל"

 

amirline

New member
נדירה המסעדה שמוציאה קופונים וממשיכה לשרוד

מל ומישל זכורה לי כאחת כזאת, כל השאר נסגרו לדעתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תגדיר "ממשיכה לשרוד"; "מיט" במרכז הכרמל עדיין שורדת...

ומאז שהיא החליפה בעלים (לפני כשנתיים לפחות) היא כל הזמן מפרסמת קופונים.
 

amirline

New member
אתקן: 90% מהמסעדות שמוציאות קופונים נסגרות תוך שנה-שנה פלוס

ברוב המקרים זה צעד אחרון בשלבי גסיסה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נראה לי מספר קצת גבוה. ראיתי הרבה קופונים במסעדות שעודן כאן

כבר הרבה יותר משנה. לעומת זאת יש הרבה מסעדות שנסגרות (כל הזמן) גם ללא שום קשר לקופונים (ולפעמים גם לא בגלל מצוקה כלכלית) והיו נסגרות כך או כך אחרי זמן מסוים.
 

salo22

New member
האופק הקודר של הקופונים

היה ברור מלכתחילה, נבואה קלילה מאוד לחיזוי שהתגשמה, אין משמעות למבצעים, במיוחד אם הם לא נגמרים, יש משמעות לתמחור הגיוני והוגן ובעיקר לעבודה קשה מאוד ומוצר אטרקטיבי שימשוך את הקונים לאורך זמן, לא מבצע.
בשני קופונים יצא לי להשתמש עד היום, האחד של טאנטי באצי והשני של מאראבו, הראשונה השכילה לעשות מהעניין אירוע חד פעמי שעזר לי להכיר את המסעדה ולהתחבר אליה ומשם לעבור להיות לקוח די קבוע. השניה צללה עם הנושא לתהום ולא הצליחה לברוח מהמלכודת, גם כי לדעתי ולנסיוני, זו פשוט לא הייתה ממש מסעדה טובה וכשאין בסיס אמיתי וטוב, גם קופונים לא יעזרו.

עוד דוגמא צרכנית מעוותת של הזמן האחרון שהזכרתי כמה פעמים, רשת עדן טבע מרקט הגוססת גסיסה ארוכה ויציבה, במקום לשלוח בטלפון כל שבוע מבצעי בלי מע"מ או קנה ב 200 שלם 150, תתמחרו את המוצרים המדי מופקעים שאתם מוכרים במחיר אטרקטיבי יותר, כמו שהיה בתחילת הדרך שלכם ובאופן שמיושר מראש עם שלל המבצעים, כך שלא יהיה צורך בהם.. אבל במקום זה הם הופכים לחנות רפאים (באמת שכמעט אף אחד לא נכנס לשם) כל עוד אין מבצע ולחנות עם נוכחות סבירה בימי המבצע..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למען האמת עדן טבע מרקט איבדו אותי כשהפסיקו עם המשלוחים

מעולם לא קניתי בסניף שלהם כי הוא רחוק (אי שם במפרץ כמדומני) ולכן כל המבצעים לא רלוונטיים לי... אין לי שום בעיה עם 150 במקום 200, להפך, זה עוזר לי לקנות מה שאני רוצה ולא רק מה שבמבצע. בחודש האחרון הם החזירו את המשלוחים אבל לא לחיפה, אז בינתיים אין על מה לדבר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ישבנו פעם אחת ב"דה לוקל" (עם קופונים) היה סתמי ביותר

המנות נשמעו מעניינות בתפריט, בפועל חלק ממה שהפך אותן למעניינות היה חסר במטבח או שסתם פשוט לא היה כ"כ מוצלח. בסופו של דבר זה היה ניסיון חד פעמי והיה ברור לנו שלא נחזור. בקיצור, מקום יומרני שלא נבכה את סגירתו.
 
למעלה