האופק הקודר של הקופונים
היה ברור מלכתחילה, נבואה קלילה מאוד לחיזוי שהתגשמה, אין משמעות למבצעים, במיוחד אם הם לא נגמרים, יש משמעות לתמחור הגיוני והוגן ובעיקר לעבודה קשה מאוד ומוצר אטרקטיבי שימשוך את הקונים לאורך זמן, לא מבצע.
בשני קופונים יצא לי להשתמש עד היום, האחד של טאנטי באצי והשני של מאראבו, הראשונה השכילה לעשות מהעניין אירוע חד פעמי שעזר לי להכיר את המסעדה ולהתחבר אליה ומשם לעבור להיות לקוח די קבוע. השניה צללה עם הנושא לתהום ולא הצליחה לברוח מהמלכודת, גם כי לדעתי ולנסיוני, זו פשוט לא הייתה ממש מסעדה טובה וכשאין בסיס אמיתי וטוב, גם קופונים לא יעזרו.
עוד דוגמא צרכנית מעוותת של הזמן האחרון שהזכרתי כמה פעמים, רשת עדן טבע מרקט הגוססת גסיסה ארוכה ויציבה, במקום לשלוח בטלפון כל שבוע מבצעי בלי מע"מ או קנה ב 200 שלם 150, תתמחרו את המוצרים המדי מופקעים שאתם מוכרים במחיר אטרקטיבי יותר, כמו שהיה בתחילת הדרך שלכם ובאופן שמיושר מראש עם שלל המבצעים, כך שלא יהיה צורך בהם.. אבל במקום זה הם הופכים לחנות רפאים (באמת שכמעט אף אחד לא נכנס לשם) כל עוד אין מבצע ולחנות עם נוכחות סבירה בימי המבצע..