נשמע טוב.עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוקעבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
יש הרבה מאוד חוקים בשביל "דברים בסיסיים"אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
גם כשהיתה רק "דן" בגוש דןיש הרבה מאוד חוקים בשביל "דברים בסיסיים"
לא תמיד מומלץ לחכות שדברים ייעשו בעצמם.
אני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
גם הקטע עם מוניות השירות מעצבןאני לא מאמינה שצריך בשביל זה חוק
דבר כל כך בסיסי. החודש קניתי חופשי חודשי אחרי הרבה חודשים של עבודה עם ערך צבור, וכבר יצא לי שוב להתעצבן שאחרי שחיכיתי בערב למעלה מרבע שעה לאחד מהקווים - 57 או 20 - בא 75א ולא יכולתי לעלות עליו. במשרד התחבורה שקועים בהפרטות מיותרות במקום לדאוג שלאזרחים יהיה פשוט נוח לנסוע באוטובוס.
גם הקטע עם מוניות השירות מעצבן
אני קניתי חופשי שנתי כי הייתי בטוחה שהתחבורה באיזור שאני גרה בחיפה מאוד תדירה, והסתבר שזה בגלל שיש מונית שירות כל 2 דקות, בערך 3-4 על כל אוטובוס. מעצבן שמשרד התחבורה מאפשר כרטיסים כאלה אבל לא מבטל את המוניות ומעלה את תדירות האוטובוסים במקום...
מוניות השירות הן תופעהגם הקטע עם מוניות השירות מעצבן
אני קניתי חופשי שנתי כי הייתי בטוחה שהתחבורה באיזור שאני גרה בחיפה מאוד תדירה, והסתבר שזה בגלל שיש מונית שירות כל 2 דקות, בערך 3-4 על כל אוטובוס. מעצבן שמשרד התחבורה מאפשר כרטיסים כאלה אבל לא מבטל את המוניות ומעלה את תדירות האוטובוסים במקום...
מוניות השירות הן תופעה
שצמחה עקב המחסור בפריסה ובזמינות של תח"צ. לפיכך מצליחות מאוד בישראל.
הן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.מוניות השירות הן תופעה
שצמחה עקב המחסור בפריסה ובזמינות של תח"צ. לפיכך מצליחות מאוד בישראל.
*צ"ל: במקומות שבהם.הן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.
במקומות בהן התחבורה טובה הן גורמות רק נזק. לכן עדיף פשוט לשפר את התחבורה הציבורית האוטובוסית והרכבתית במקומות שבהן היא גרועה ולהעיף את מוניות השירות לקיבינימאט.
בהתחשב במצב הפוליטי והדמוגרפי בישראלהן מצליחות במקומות שבהן התחבורה גרועה.
במקומות בהן התחבורה טובה הן גורמות רק נזק. לכן עדיף פשוט לשפר את התחבורה הציבורית האוטובוסית והרכבתית במקומות שבהן היא גרועה ולהעיף את מוניות השירות לקיבינימאט.
לצערי כך זה באמת נראה כרגע.בהתחשב במצב הפוליטי והדמוגרפי בישראל
המשמעות של מה שכתבת היא שהמוניות יהיו איתנו לנצח...
לא יאומן!עבר קריאה ראשונה: כרטוס משותף
לא נותר, אלא להמתין לתמיכה מאוחרת יותר בקרב חברי הכנסת. לכתבה
לא יאומן!
משרד התחבורה קובע תקנות לפני 4 שנים ועכשיו נזכרים להמציא חוק שיאשרר את התקנות בגלל שכל דישדשו בהטמעה שלהן...
אחרי שכולם יתקינו מכשור שמתאים לרב קולא יאומן!
משרד התחבורה קובע תקנות לפני 4 שנים ועכשיו נזכרים להמציא חוק שיאשרר את התקנות בגלל שכל דישדשו בהטמעה שלהן...
לרכבת הקלהכתוב שזה רק יהיה בירושלים
ובעתיד הרחוק בת"א! או שהכתב התכוון לרכבת הקלה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.