עברתי בין פורומים וראיתי את זה רק

עברתי בין פורומים וראיתי את זה רק

רציתי לומר..שיש איזה ילדה אחת במושב שלי, שאמא שלה היא לסבית וההורים שלה גרושים (משום מה). ולדעתי היא ממש מיסכנה , לא צריך לפרט עליה פרטים כיאז זה יהיה לא יפה , אבל בואו נגיד שחלק מהאחים שלה עשו דברים לא פלילים. ועכשיו היא סולקה מבית הספר..כשהיא רק בכיתה י´..
עצוב לא?! i THINK soo
 

MARMELAD

New member
בואי אני אגיד לך מה עצוב:

ילדות רכלניות כמוך. זה שאמא שלה לסבית לא קשור לשום דבר. ןזה שאחים שלה עשו דברים כן או לא פלילים או פ ל י ל י ם ממש לא רלבנטי.
 
זה כן

כי חלק מזה שאמא שלה לסבית. אם אמא שלה לא הייתה לסבית ההורים שלה לא היו מתגרשים, מה שגרם לכל הבעיות לדעתי! כי רק ילדים שיש להם מישפחות הרוסות הם כאלו!!!
 

שמנתולה

New member
כשתתבגרי נדבר!

בגילך הצעיר, אין לך שום ידע ונסיון לגבי החיים ובכלל, כשתגדלי כנראה תביני שמשפחות הרוסות זה אכן דבר רע, אך הם אינם הגורם לכל דבר שילדים למשפחות כאלה עושים!
 
אולי היא לא תתבגר...

תלוי.. עוד מעט סתיו... ובכלל: תמיד טוב להאשים את ההורים...
 
קצת חוש הומור ! ../images/Emo175.gif

האם לדעתך עדיף לילדים שאמא לסבית תישאר עם אבא (שהיא לא אוהבת), רק בשביל "לשמור על המשפחה"?
 
למה?

כדי שהם יגדלו עם רגשות-אשמה ש-אמא הקריבה את חייה בשבילם? האם בגלל הגירושין היא הפסיקה להיות אמא טובה? האם היא היתה אמא טובה קודם? והאבא?
 
אוקי אוקי בו נסים את זה ככה

זמנים השתנו מאז שהייתה בגילי,עכשיו כמעט כל מי שבא מבית הרוס יש לו בעיות בחיים, מה שגורמים לבן אדם לחשוב שכבר לא איכפת לא מכלום ,אז הוא עושה מה שבראש שלא בלי חשבון...בורח ממציאות עלובה (מאוד!!) לא בא לבית ספר ,יוצא משיעורים . ...מבין? זה כמו שכל החיים שלא נהרסו. מבין? אני לא אומרת שהורים הומו/לסביות זה דבר רע! אני רק אומרת שצריך לחשוב על רגשות של הילד שלך...לפני שאתה משתנה בצורה כזאת...כי זה מה שיוצא!
 

MARMELAD

New member
אני לא מבין למה זה כל כך מפריע לך

מה זה צריך לשנות לך עם מישהי מהמושב שלך לסבית? את שונאת לסביות?
 

שמנתולה

New member
או קי, בואי נבחן כיוון אחר...

תארי לעצמך שאת חיה את חייך בצורה שאינה טובה לך, ש"מכריחים" אותך לעשות משהו שהוא לא את... כן, נגיד לחיות עם בעל שאת כבר לא אוהבת, או אפילו להתלבש בצורה שלא נוחה לך... לא נעים נכון? בגלל זה אנשים "משתנים" פתאום באמצע החיים, כי הם מבינים שמה שהתאים להם פעם כבר לא מתאים היום... גם את השתנית מהעבר ותמשיכי להשתנות בעתיד, דברים שפעם אהבת, היום נראים לך טיפשיים, מה שמלהיב אותך היום, בעתיד יראה לך משעמם... זה הטבע האנושי, אנחנו מתפתחים ומשתנים כל הזמן!
 

שמנתולה

New member
או קי, מקווה בשבילך

שאכן תתבגרי בקרוב ואולי תביני שדברים שרואים מכאן לא רואים משם. וסתם שאלה, מה יותר גרוע, אבא מכה או אמא לסבית? לידיעה כללית, כדי להיות הורים לא צריך רשיון, כל אחד יכול. לכל ילד יש ביקורת על הוריו (והורים אחרים), כשתגדלי תביני שככה זה בחיים, אף אחד לא מושלם.
 
למעלה